Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego ogłasza przetarg
- Adres: 00-968 Warszawa, ul. Marymoncka 34
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 834 05 14 , fax. 834 76 65
- Data zamieszczenia: 2013-02-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego
ul. Marymoncka 34 34
00-968 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 834 05 14, fax. 834 76 65
REGON: 00032783000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www. awf.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych do Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego.. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych do Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SIWZ. CPV (30190000-7 różny sprzęt i artykuły biurowe, 30192000-1 - artykuły biurowe, 30199230-1 koperty, 22852100-8 okładki na akta. 3. Wobec faktu, że Akademia Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego nie jest w stanie podać stałych wielkości przedmiotu zamówienia, ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia i formularzu cenowym mają charakter szacunkowy i nie są wiążące dla Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własnym transportem i na własny koszt przedmiot zamówienia do Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego, ul. Marymoncka 34, Warszawa. 5.Dostarczany przedmiot zamówienia musi być nowy i pochodzić z bieżącej produkcji. 6.Zamówienie jest częściowo współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektów: System wspierający prowadzenie prac badawczo-naukowych oraz współdzielenie i publikację wyników prac Nr POIG.02.03.00-00-020 09 oraz Narodowe Centrum Kultury Fizycznej nr PIOG 02.03.00-00-030 09 7.Zamawiający zastrzega, że zaproponowany przez Wykonawcę w ramach niniejszego postępowania asortyment winien spełniać wszystkie wymogi podane załączniku nr 2 do SIWZ. 8.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych.. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.awf.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Straży Miejskiej m. st. Warszawy
Dodano: 2016-07-20 - Sukcesywna dostawa środków czystości oraz innych materiałów dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów biurowych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb komórek organizacyjnych Metra w 2016 roku - Nr postępowania EH.794.2016
Dodano: 2016-07-12 - Przetarg nieograniczony PN/14AB/06/2016 o wartości poniżej 209 000 euro na dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-08 - DOSTAWA SPRZĘTU RTV, AGD I SPRZĘTU BIUROWEGO DLA URZĘDU DOZORU TECHNICZNEGO - ZP-AL-30/16
Dodano: 2016-07-05 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i tonerów
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych
Dodano: 2016-06-27 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.
Dodano: 2016-06-23