Zarząd Transportu Miejskiego ogłasza przetarg
- Adres: 80-874 Gdańsk, ul. Na Stoku 49
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3091323 do 25 w. 410 , fax. 058 3091323 w. 402
- Data zamieszczenia: 2009-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego
ul. Na Stoku 49 49
80-874 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3091323 do 25 w. 410, fax. 058 3091323 w. 402
REGON: 22004675300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych dla Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Dostawa częściowa wraz z transportem i rozładowaniem materiałów biurowych zgodnych z przedstawionym załącznikiem nr 1 do SIWZ, na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku, ul. Na Stoku 49 w Gdańsku. 1.2. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Zamawiającego: IV piętro, pokój 410. 1.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmiany ilości i rodzaju zamawianego asortymentu. Korekta asortymentu pociągnie za sobą zmianę wynagrodzenia Wykonawcy na niezmienionych warunkach cenowych w stosunku do przedstawionej i wybranej oferty. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż zamawiany asortyment może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego, a zmniejszone zamówienie nie może być mniejsze niż 20% całości wynagrodzenia. 1.4. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia użyte są znaki towarowe lub pochodzenie, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy (lub równoważne). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz: 1) Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Złożą wymagane przez Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia / nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga, aby każdy z Wykonawców złożył wraz z OFERTĄ następujące oświadczenia i dokumenty (załączniki do oferty): A) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 wg załączonego wzoru. B) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; C) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztm.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów, tuszy, bębnów - oryginalnych, zamienników, regenerowanych, kopert RTG, baterii
Dodano: 2016-07-27 - CRAZ/37/2016/AEZ-Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa materiałów administracyjno - biurowych do 6 WOG w Ustce w 2016 r
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa materiałów administracyjno - biurowych do 6 WOG w Ustce w 2016 r.
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa sprzętu i artykułów biurowych dla 22 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz dla jednostek będących na zaopatrzeniu
Dodano: 2016-05-06 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW KANCELARYJNO-BIUROWYCH DLA KWP W GDAŃSKU
Dodano: 2016-04-11 - Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego.
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa artykułów papierniczych i biurowych
Dodano: 2016-04-07 - Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego
Dodano: 2016-03-24 - dostawę artykułów biurowych, papieru ksero oraz niszczarek
Dodano: 2016-01-19