Województwo Śląskie ogłasza przetarg
- Adres: 40-037 Katowice, ul. Ligonia 46
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 2078562 , fax. 32 2078578
- Data zamieszczenia: 2012-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Śląskie
ul. Ligonia 46 46
40-037 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 2078562, fax. 32 2078578
REGON: 27628463800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych dla Wydziału FS - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa materiałów biurowych dla Wydziału FS - fabrycznie nowych tablic magnetycznych o powierzchni suchościeralnej z możliwością zawieszenia w pionie lub poziomie wraz z niezbędnymi akcesoriami. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do wzoru umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ/Formularza ofertowego. 3. Tablice magnetyczne muszą być dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej, nowe, wolne od wad fizycznych, nieużywane. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzona protokołem zdawczo-odbiorczym, zwanym dalej protokołem. Protokół będzie zawierał, co najmniej: nazwę przedmiotu zamówienia, ilość, datę oraz miejsce przekazania i zostanie sporządzony w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach. Podpisany przez obie strony protokół zdawczo-odbiorczy będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnym i na własny koszt do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego, mieszczącego się w gmachu przy ul. Dąbrowskiego 23 w Katowicach. 6. W przypadku stwierdzenia braków w dostawie, wady lub uszkodzenia przedmiotu zamówienia lub dostarczenia przedmiotu zamówienia niezgodnego z umową i ofertą Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia lub wymiany przedmiotu zamówienia na zgodny z umową i ofertą, nieuszkodzony, na własny koszt w terminie 7 dni od dnia stwierdzenia braku, uszkodzenia lub niezgodności z umową i ofertą. 7. Warunki dotyczące gwarancji i serwisu gwarancyjnego przedmiotu zamówienia, zgodnie z siwz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301959001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.slaskie.pl/index.php?grupa=2&id_menu=90
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną