Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej ogłasza przetarg
- Adres: 43-300 Bielsko-Biała, pl. Ratuszowy
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 4971 851 , fax. -
- Data zamieszczenia: 2019-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
pl. Ratuszowy 1
43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 33 4971 851, fax. -
REGON: 072181741 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej na 2019 i 2020 rok. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej na 2019 i 2020 rok. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu asortymentowo cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Artykuły maja być fabrycznie nowe, nie noszące znamion użytkowania, wolne od wad, pełnowartościowe w pierwszym gatunku, wykonane zgodnie z opisem Zamawiającego. 3. Uwaga: Jeżeli w treści SIWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia zostały użyte znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, - Zamawiający dopuszcza rozwiązania (materiały) równoważne. Przez artykuł (produkt materiał) równoważny dla wyspecyfikowanego przedmiotu zamówienia rozumie się artykuł (produkt, materiał) o parametrach i wymaganiach nie gorszych niż wyszczególnione. W przypadku zaoferowania równoważnych materiałów biurowych, w stosunku do określonych w opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do podania nazwy producenta zaproponowanego produktu równoważnego. Ciężar udowodnienia, że materiały biurowe są równoważne w stosunku do zaproponowanych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. 4. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Proponowane materiały biurowe i papiernicze powinny być trwałe, niezawodne i estetyczne, o bardzo wysokiej jakości, fabrycznie nowe, opakowane w sposób zabezpieczający przed zniszczeniem i zamoczeniem. b) Dostarczony towar musi być wniesiony do magazynu Zamawiającego. c) Ilości wskazane w formularzu asortymentowo - cenowym są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi do celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega, że nie jest zobowiązany do zamówienia i odbioru towaru za pełną kwotę podaną w ofercie i umowie. Zamawiający oświadcza, że ilość materiałów zamówionych w ramach wszystkich zleceń częściowych wyniesie co najmniej 70 % ceny brutto oferty Wykonawcy. d) Materiały biurowe będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb. e) Wielkość dostarczenia każdej partii materiałów biurowych będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji Zamawiającego. f) Materiały biurowe będą dostarczane do siedziby Zamawiającego na podstawie jednostkowych zleceń, dokonanych telefonicznie, mailem lub faksem. g) Termin wykonania jednostkowego zlecenia musi być zgodny z zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie terminem, nie dłuższym niż 6 dni od dnia otrzymania zlecenia częściowego. h) W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego nieprawidłowości w dostarczonych materiałach Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować reklamacje Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż zadeklarowany w ofercie, maksymalnie 6 dni od otrzymania zgłoszenia. i) Dostarczane materiały biurowe powinny być w oryginalnych opakowaniach producentów, określających parametry dostarczonych materiałów. j) Wykonawca dostarczy materiały biurowe swoim transportem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta przetargowa – (w oryginale) sporządzona na formularzu Oferta, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie wykonawcy dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (w oryginale), zgodnie z Częścią III SIWZ – będzie ono stanowić załącznik do oferty – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ. 3. Formularz asortymentowo - cenowy – sporządzony na formularzu, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 5. Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądź potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. 6. Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej, do oddania Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. 7. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ (wzór oświadczenia zamieszczony zostanie na stronie internetowej wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp). W/w oświadczenie Wykonawca składa w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w nin. postępowaniu tylko jednej oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych oraz wkładów drukujących i materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych dla Śląskiego OR ARiMR
Dodano: 2024-07-10 - Dostawa artykułów biurowych, papieru oraz kopert dla Gminy Sosnowiec
Dodano: 2024-03-18 - Dostawa materiałów biurowych oraz wkładów drukujących i materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych dla Śląskiego OR ARiMR
Dodano: 2023-10-02 - Dostawa materiałów biurowych oraz dostawa kopert z logo NFZ
Dodano: 2023-04-07 - Dostawę materiałów biurowych oraz wkładów drukujących i materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych dla Śląskiego OR ARiMR
Dodano: 2022-10-28 - Dostawy materiałów biurowych
Dodano: 2021-04-07 - ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWO-PAPIERNICZYCH DLA POTRZEB URZĘDU MIASTA CHORZÓW W 2021 ROKU
Dodano: 2021-02-15 - Dostawy materiałów biurowych
Dodano: 2020-12-28 - Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej.
Dodano: 2020-12-03 - Dostawa artykułów papierniczych i biurowych
Dodano: 2020-11-30