Przetargi.pl
„Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku w latach 2017-2018”

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15950 Białystok, ul. Słonimska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2016-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    ul. Słonimska 1
    15950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
    REGON: 51500000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku w latach 2017-2018”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych wymienionych w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ (formularz cenowy, stanowić on będzie jednocześnie załącznik do umowy), w którym wskazano asortyment, parametry materiałów i ich przewidywaną ilość. Wszystkie oferowane materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości. Termin „nowe” użyty w opisie przedmiotu oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane. Ponadto Zamawiający wymaga minimalnego 12 miesięcznego terminu gwarancji (ważności materiałów) od dnia dostawy tych materiałów. Wykaz lokalizacji, do których będą realizowane dostawy materiałów biurowych: 1)Białystok, ul. Słonimska 1 2)Białystok, ul. Słonimska 2/2 3)Białystok, ul. Słonimska 8 4)Białystok, ul. J.K. Branickiego 3/5 5)Białystok, ul. I Armii W.P. 2/2 6)Białystok, ul. J. Kilińskiego 6 7)Białystok, ul. Nowy Świat 4 8)Białystok, ul. Lipowa 16 9)Białystok, ul. Kościelna 1A 10)Białystok, ul. Bema 60/1 11)Białystok, ul. Składowa 11 12)Białystok, ul. Waryńskiego 32A 13)Białystok, ul. Legionowa 7 14)Białystok, ul. Warszawska 3 15)Białystok, ul. Warszawska 38/5 16)Białystok, ul. Warszawska 21 17)Białystok, ul. Świętojańska 22 18)Białystok, ul. Dobra 3 19)Białystok, ul. Dr. I Białówny 11 20)Białystok ul. Zamenhofa 5C 2.Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonych materiałów biurowych. 3.Dostawy materiałów będą realizowane sukcesywnie, w ciągu 3 dni roboczych od telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania określającego asortyment i ilość oraz miejsce dostawy każdej partii zamówienia. Dostawy będą realizowane w godzinach pracy Zamawiającego tj. 8:00-17:00 w poniedziałek i 7:30-15:30 wtorek-piątek, do wskazanego przez Zamawiającego każdorazowo miejsca. 4.W przypadku zmiany jakiejkolwiek lokalizacji UM, Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wskazania na inną w obrębie miasta Białegostoku. Zmiana lokalizacji wymienionych powyżej nie powoduje konieczności sporządzania aneksu a jedynie konieczność poinformowania Wykonawcy na piśmie, z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem. 5.W przypadku gdy w dokumentacji przetargowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszania lub zwiększania podanych w załączniku nr 2 do SIWZ ilości, w zależności od potrzeb Zamawiającego w ramach ogólnej wartości umowy. 7.Reklamowanie braków ilościowych i jakościowych dostarczonej partii materiałów odbywać się będzie drogą elektroniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30197644-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach