Gmina Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej Wydział Organizacji i Nadzoru, Referat Administracyjno-Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 43-300 Bielsko-Biała, Plac Ratuszowy 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 4971497 , fax. 033 4971786
- Data zamieszczenia: 2012-11-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej Wydział Organizacji i Nadzoru, Referat Administracyjno-Gospodarczy
Plac Ratuszowy 1 1
43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 033 4971497, fax. 033 4971786
REGON: 00051566100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Bielsku - Białej na rok 2013 i 2014. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych czyli dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych do opisanych w SIWZ i jej załącznikach. W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny posiadał takie same lub lepsze parametry jak produkty przykładowo wskazane przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania innych materiałów biurowych, niż określonych w opisie przedmiotu zamówienia (zał. Nr 4 do SIWZ) Wykonawca zobowiązany jest do podania nazwy i producenta zaproponowanego produktu równoważnego. Ciężar udowodnienia, że materiały biurowe są równoważne w stosunku do zaproponowanych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy Dostawy będą realizowane sukcesywnie od 01.01.2013r do 31.12.2014r w ciągu 24 godzin od chwili złożenia zamówienia w formie pisemnej, e-mailem lub telefonicznie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bielsko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych oraz tonerów, tuszy i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Dodano: 2016-06-13 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i niszczarek dla Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
Dodano: 2016-05-12 - dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-03-23 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2016-03-23 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-02-11 - Dostawa materiałów biurowych w 2016 roku.
Dodano: 2016-01-18 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach. Znak prowadzonego postępowania: DO/DZ-381-1-1/16
Dodano: 2016-01-05 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach. Znak prowadzonego postępowania: DO/DZ-381-1-1/16
Dodano: 2016-01-05 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach. Znak prowadzonego postępowania: DO/DZ-381-1-1/16
Dodano: 2016-01-05