Gmina Wałbrzych ogłasza przetarg
- Adres: 58-300 Wałbrzych, Pl. Magistracki
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 6655153, 6655154, , fax. 746 655 155
- Data zamieszczenia: 2019-04-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych
Pl. Magistracki 1
58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
tel. 074 6655153, 6655154, , fax. 746 655 155
REGON: 57959500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.walbrzych.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu. Przedmiot zamówienia obejmuje zadania: 1) Zadanie nr 1 - Zestawienie materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu określonych w Załączniku nr 1A; 2) Zadanie nr 2 – Zestawienie papieru kserograficznego określonego w Załączniku nr 1B. Zamawiający przez podanie w SIWZ nazw własnych produktów, będących przedmiotem zamówienia, określa minimalne parametry techniczne, jakim powinny odpowiadać produkty równoważne, aby spełniały stawiane wymagania. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych opisywanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania na etapie składania ofert, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w projekcie umowy, stanowiącej Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 1) Zadanie nr 1 – 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100), 2) Zadanie nr 2 - 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100). Szczegóły uregulowania dotyczące wadium zawarte są w rozdziale VIII SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie ze stanowiskiem Urzędu Zamówień Publicznych, wyrażonym w odpowiedziach na pytania dotyczące znowelizowanych przepisów ustawy, zamieszczonym na stronie Urzędu Zamówień Publicznych, w przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta Wykonawca nie ma obowiązku złożenia ww. oświadczenia. 2. Dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bazach CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
Dodano: 2024-05-17 - Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego o siedziby Starostwa Powiatowego we Wrocławiu
Dodano: 2024-04-02 - Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego o siedziby Starostwa Powiatowego we Wrocławiu
Dodano: 2024-03-06 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, sprzętu biurowego oraz materiałów eksploatacyjnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Dodano: 2024-02-28 - Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
Dodano: 2023-08-02 - Dostawa artykułów papierniczych i biurowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Dodano: 2023-03-21 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Dodano: 2023-03-08 - Dostawa artykułów papierniczych i biurowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Dodano: 2023-03-01 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, sprzętu biurowego oraz materiałów eksploatacyjnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Dodano: 2023-02-28 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Uniwersytetu Wrocławskiego
Dodano: 2022-10-16