Zakład Obsługi i Informatyki Urzędu Miasta Kielce ogłasza przetarg
- Adres: 25-303 Kielce, Rynek 1
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3676236 , fax. 041 3676306
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Obsługi i Informatyki Urzędu Miasta Kielce
Rynek 1 1
25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3676236, fax. 041 3676306
REGON: 29105403600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.kielce.pl/pl/zoum_strona_glowna/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miasta Kielce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawę materiałów biurowych dla Urzędu Miasta Kielce: teczek, skoroszytów, segregatorów, zeszytów, spinaczy, kopert, ręczników papierowych, klipów, zszywek, tuszy, pisaków. Szczegółowy opis i zakres zamówienia określa załącznik Nr 6 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 Pzp. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, o których mowa w rozdziale X niniejszej specyfikacji, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie określonej w rozdz. XIV i terminie wskazanym w rozdz. XV SIWZ oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełniony formularz: a) ofertowy wg wzoru określonego w zał. Nr 1 do SIWZ b) oświadczenia o zleceniu/nie zlecaniu części zamówienia podwykonawcom - zał. Nr 2 do SIWZ Wymagana forma dokumentów - oryginał. 2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 Pzp. - zał. Nr 3 do SIWZ Wymagana forma dokumentu - oryginał. 3. Dokumenty wykazujące brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podst. art. 24 ust.1 Pzp: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zał. Nr 4 do SIWZ Wymagana forma dokumentu - oryginał.. 4. Dokument potwierdzający uprawnienia do składania oświadczenia woli - podpisania oferty w imieniu Wykonawcy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez Wykonawcę. 5. Pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, określające jego zakres - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia - art. 366 Kodeksu Cywilnego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.kielce.pl/pl/zoum_strona_glowna/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych i eksploatacyjnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju ZOZ/DO/OM/ZP/22/16
Dodano: 2016-04-22 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa powiatowego w Kielcach
Dodano: 2016-03-24 - Zakup oraz dostawa artykułów biurowych i papierniczych - Nr EZP-252-5/2016.
Dodano: 2016-03-01 - Dostawa materiałów biurowych, maszyn biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych
Dodano: 2016-02-17 - Zakup materiałów biurowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach
Dodano: 2016-02-08 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-01-21 - Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych i papierniczych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sandomierzu.
Dodano: 2015-12-01 - Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Staszowie
Dodano: 2015-11-27 - Sukcesywna dostawa papieru biurowego i wyrobów papierowych (DP/2310/78/15)
Dodano: 2015-10-27 - Zakup i dostawa artykułów papierniczych i biurowych, artykułów czystościowych
Dodano: 2015-05-18