Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych dla Śląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Sobieskiego 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3782800 , fax. 034 3249428
  • Data zamieszczenia: 2012-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny w Częstochowie
    ul. Sobieskiego 7 7
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3782800, fax. 034 3249428
    REGON: 01061308300147
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Inna państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych dla Śląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i wniesienie do pomieszczeń wskazanych w dniu dostawy, a znajdujących się w siedzibach (lokalizacjach) zamawiającego fabrycznie nowych materiałów biurowych w tym papieru, druków zwrotnego potwierdzenia odbioru KPA-5 oraz tzw. galanterii biurowej dla Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR o parametrach technicznych i w ilościach określonych szczegółowo w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie 3 zadań: Zadanie nr 1 - dostawa papieru (pozycje od 63 do 66 Załącznika nr 1 do SIWZ); Zadanie nr 2 - dostawa galanterii biurowej (Pozycje od 1 do 62 Załącznika nr 1 do SIWZ); Zadanie nr 3 - dostawa druków zwrotnego potwierdzenia odbioru (pozycja nr 67 Załącznika nr 1 do SIWZ). Wzór druku zwrotnego potwierdzenia odbioru zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Materiały biurowe zostaną dostarczone na koszt i ryzyko Wykonawcy do Śląskiego Oddziału Regionalnego i 17 Biur Powiatowych w ilościach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz wniesione do wskazanych w dniu dostawy przez upoważnionych przedstawicieli zamawiającego pomieszczeń. Wykaz jednostek zamawiającego zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wykonawca musi zagwarantować, że wszystkie materiały biurowe będą fabrycznie nowe, bez jakichkolwiek śladów używania, oryginalnie fabrycznie zapakowane. 4. Ilekroć w SIWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty zawierającej produkty o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. 5. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt, który spełnia te same funkcje użytkowe, o zbliżonych parametrach technicznych, jakościowo jest nie gorszy od produktu opisanego przez podanie nazwy własnej. 6. W zakresie Zadania nr 1 - dostawa papieru - do oferty należy dołączyć próbkę tj. 1 ryzę papieru i specyfikację techniczną producenta określającą parametry oferowanego papieru - wymóg ten dotyczy tylko i wyłącznie papieru opisanego w pozycji nr 65 Załącznika nr 1 do SIWZ. W zakresie zadania nr 3 - dostawa druków zwrotnego potwierdzenia odbioru (KPA-5) - do oferty należy dołączyć próbkę tj. 3 sztuki druku zwrotnego potwierdzenia odbioru. Załączone próbki będą służyły zweryfikowaniu, czy zaoferowane materiały odpowiadają wymaganiom SIWZ. W przypadku papieru zamawiający przeprowadzi stosowne testy w posiadanych kserokopiarkach. 7. Wykonawca udzieli zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji na materiały biurowe w ramach, której zobowiązuje się wymienić wadliwe materiały biurowe na wolne od wad. 8. Pozostałe istotne wymagania zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. Zamówienie poniżej 130 000 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach