Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddziału w Chorzowie przy ul. gen.Henryka Dabrowskiego 45

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3490538 , fax. 032 3490580
  • Data zamieszczenia: 2012-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie
    ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45 45
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 032 3490538, fax. 032 3490580
    REGON: 00001775600127
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddziału w Chorzowie przy ul. gen.Henryka Dabrowskiego 45
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów biurowych dla potrzeb Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddziału w Chorzowie przy ul. gen.Henryka Dabrowskiego 45. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje niżej wymienione szacunkowe ilości materiałów : ZADANIE I - MATERIAŁY BIUROWE 1. Cienkopisy Centropen - 2 200 szt., 2. Gumki recepturki - 470 p., 3. Gumki biurowe STAEDTLER - 430 szt., 4. Długopis automatyczny - ZENITH 7 -1 200 szt., 5. Długopis z przylepcem na sprężynce stojący - 250 szt., 6. Dziurkacz mały - 90 szt., 7. Klej w sztyfcie AMOS 8 g - 5 200 szt., 8. Koszulki A4 na dokumenty - 45 000 szt., 9. Koszulki A5 na dokumenty - 5000 szt., 10. Linijka 20 cm - 40 szt., 11. Linijka 30 cm - 60 szt., 12. Maczałka gąbkowa do palców - 50 szt., 13. Marker permanentny PILOT MID B - 550 szt., 14. Marker permanentny PILOT - 30 szt., 15. Mazaki - flamastry biurowe - 720 szt., 16. Karteczki samoprzylepne (wym. 76x76 mm) - 530 szt., 17. Nożyczki biurowe uniwersalne - 100 szt., 18. Ołówek HB - NORIS STAEDTLER - 1 200 szt., 19. Ofertówka przeźroczysta A4 ( zgrzewana, w kształcie litery L) - 300 szt., 20. Pinezki metalowe - 20 p., 21. Poduszka do stempli COLOP - 50 szt., 22. Plomba plastikowa Multiseal -8 000 szt., 23. Pojemnik magnetyczny na spinacze - 70 szt., 24. Rozszywacz - 100 szt., 25. Segregator VAU PE A4/75-200 szt., 26. Skorowidz A4/96 (kratka) - 30 szt., 27. Skoroszyt oczkowy A4 wpinany - 1 500 szt., 28. Skoroszyt oczkowy A4 - 400 szt., 29. Skoroszyt A4 tekturowy - 70 000 szt., 30. Spinacze GRAND (rozmiar 28 mm)- 1700 p., 31. Spinacze GRAND (rozmiar 50 mm) - 600 p., 32. Klips archiwizacyjny na zaczep - 42 600 szt., 33. Szuflada na dokumenty - 50 szt., 34. Taśma klejąca pakowa GRAND (szer.48 mm, dł. 50 m) - 670 szt., 35. Taśma barwiąca Black Point do maszym do liczenia, dwuszpulowa, czerwono/czarna (wym.13 mmx 6m)- 100 szt., 36. Taśma klejąca biurowa przeźroczysta - 760 szt., 37. Teczka A4 z gumką- 650 szt., 38. Teczka do podpisu - 40 szt., 39. Teczka do wiązania -11 000 szt., 40. Temperówka - 160 szt., 41. Tusz do stempli COLOP (pojemniki-25 ml) - 260 szt., 42. Wkład do długopisu ZENITH 4 -2 200 szt., 43. Wkład do długopisu na sprężynce - 200 szt., 44. Zakreślacz - 450 szt., 45. Zeszyt A4 (96 kartek w kratkę) - 350 szt., 46. Zeszyt A-5 (60 kartek w kratkę) - 550 szt., 47. Zszywacz - 150 szt., 48. Zszywki (rozmiar 24/6) - 2 800 p., 49. Zszywki (rozmiarze 24/8) - 300 p., 50. Zszywki do zszywacza kasetowego LEITZ 5551 (rozmiary 26/6; 26/8;26/10; 26/12) -10 kpl. ZADANIE II - GALERIA PAPIERU 1. Składanka komputerowa pojedyncza o wym. 240*12*1 (2000 składek = 1 p.) - 30 p., 2. Składanka komputerowa 2 warstwowa (1+1 kolor) o wym. 240*12*2 (900 składek = 1 p.) - 10 p., 3. Składanka komputerowa 3 warstwowa (1+2 kolor)o wym. 240*12*3 (600 składek = 1 p.) - 10p., 4. Rolki do faxu wymiar szer.210 mm x 30 m dł. - 190 rol., 5. Rolki offsetowe o wym. szer. 57 mm x 30 m dł. - 1 900 rol., 6. Etykiety samoprzylepne - do segregatora A4 format 54 x 153 mm; - 10 p., 7. Etykiety samoprzylepne 70x37 mm - uniwersalne etykiety samoprzylepne białe, w arkuszach formatu A4, 24 etykiety na arkuszu - 5 p., 8. Etykiety samoprzylepne 105x37 mm - uniwersalne etykiety samoprzylepne białe, w arkuszach formatu A4, 16 etykiet na arkuszu - 5 p., 9. Etykiety samoprzylepne 105x48 mm - uniwersalne etykiety samoprzylepne białe, w arkuszach formatu A4, - 12 etykiet na arkuszu - 5 p., 10. Etykiety samoprzylepne 105x148mm - uniwersalne etykiety samoprzylepne białe, w arkuszach formatu A4 - 4 etykiety na arkuszu - 30 p., 11. Papier na dyplomy A4 do drukarek atramentowych i laserowych (170 g/m2) - 10 p., 12. Etykiety samoprzylepne ZWECKFORM 88,9x35,7 - komputerowe na składance; (4 000 szt.) - 1 p.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: 3 300,00 zł słownie: trzy tysiące trzysta zł. 2. Wadium można wnieść w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Jeżeli oferta będzie zabezpieczona wadium w innej formie niż podano w pkt 2, lub wadium zostanie wniesione niezgodnie ze sposobem niżej podanym, Zamawiający dokona wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. 5. Wadium musi być na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. a) KONTO DLA WPŁATY WADIUM: Bank PKO BP S.A. 78 1020 5590 0000 0002 9050 7012, b) Na przelewie należy umieścić informację: Materiały biurowe - 2012. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formach określonych w pkt 2b-2e kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 7. Oryginał wadium (w formie określonej w pkt 2b - 2e) należy złożyć w Sekretariacie w siedzibie Zamawiającego pokój 328, piętro III. Prosimy nie załączać oryginału wadium do oferty. 8. Wykonawca ma obowiązek dopełnienia wszelkich formalności, aby wadium zostało przyjęte przez Zamawiającego. 9. Z treści dokumentu wniesionego w formie poręczenia lub gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy, na pierwsze żądanie Zamawiającego. Ponadto gwarancja nie może zawierać żadnych dodatkowych wymagań wobec Zamawiającego, np. żądania pośrednictwa banku Zamawiającego lub innego tego typu instytucji, a spory mogące wyniknąć z niniejszej gwarancji podlegają rozpoznaniu przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego. 10. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert (także na przedłużony okres związania ofertą). 11. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie, w wysokości i formie (także na przedłużony termin związania ofertą) skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach