Wrocławski Zespół Żłobków ogłasza przetarg
- Adres: 53-609 Wrocław, Fabryczna
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 4871 718 6246, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Zespół Żłobków
Fabryczna 15
53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 4871 718 6246, , fax. -
REGON: 02154505100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wzz.wroc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania ZP - 47/WZŻ/2020. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Rodzaj zamówienia – dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania ZP- 47/WZŻ/2020. Dostawa nastąpi do obiektów Zamawiającego wskazanych poniżej: 1) Żłobek nr 1 – ul. Lwowska 20, Wrocław, 2) Żłobek nr 2 – ul. Zemska 33, Wrocław, 3) Żłobek nr 3 – ul. Białowieska 27, Wrocław, 4) Żłobek nr 4 – ul. Kłodnicka 25, Wrocław, 5) Żłobek nr 5 – ul. Dokerska 5, Wrocław, 6) Żłobek nr 7 – ul. Drukarska 9, Wrocław, 7) Żłobek nr 8 – ul. Sądowa 6, Wrocław, 8) Żłobek nr 9 – ul. Wrońskiego 13d, Wrocław, 9) Żłobek nr 10 – ul. H. Brodatego 17, Wrocław, 10) Żłobek nr 11 – ul. Hubska 39, Wrocław, 11) Żłobek nr 12 – ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław, 12) Żłobek nr 13 – ul. Wieczysta 107, Wrocław, 13) Żłobek nr 14 – ul. Mulicka 4c, Wrocław, 14) Żłobek nr 15 – ul. Łukowa 37, Wrocław, 15) Budynek administracyjno-biurowy – ul. Fabryczna 15, Wrocław. 16) WUWA 2 - Filia Żłobka nr 5 – ul. Krystyny i Mariana Barskich 45, Wrocław 17) Żłobek nr 16 – ul. Sygnałowa 23, Wrocław 2)Przedmiotem zamówienia jest: Dokładny opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz asortymentowo cenowy. Zasady ( warunki) realizacji przedmiotu zamówienia oraz płatności zawiera załącznik nr 4 do SIWZ – Projekt umowy. 3. Wszelkie użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy, typy i pochodzenie użyte w opisie przedmiotu zamówienia nie są dla wykonawców wiążące, mają jedynie charakter pomocniczy. W wypadku użytych w opisie nazw , Zamawiający dopuszcza stosowanie produktów „równoważnych”, gdzie produkt równoważny oznacza taki produkt, który ma takie same cechy, funkcje oraz parametry i standardy jakościowe lub lepsze niż konkretny produkt wskazany w opisie; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego o siedziby Starostwa Powiatowego we Wrocławiu
Dodano: 2024-04-02 - Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego o siedziby Starostwa Powiatowego we Wrocławiu
Dodano: 2024-03-06 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, sprzętu biurowego oraz materiałów eksploatacyjnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Dodano: 2024-02-28 - Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
Dodano: 2023-08-02 - Dostawa artykułów papierniczych i biurowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Dodano: 2023-03-21 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Dodano: 2023-03-08 - Dostawa artykułów papierniczych i biurowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Dodano: 2023-03-01 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, sprzętu biurowego oraz materiałów eksploatacyjnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Dodano: 2023-02-28 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Uniwersytetu Wrocławskiego
Dodano: 2022-10-16 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Dodano: 2021-03-01