Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Urzędu Miasta Częstochowy w okresie od daty podpisania umowy do dnia 31.12.2013 r

Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska 11/13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (034) 3707100 , fax. 034 3707175
  • Data zamieszczenia: 2013-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
    ul. Śląska 11/13 11/13
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. (034) 3707100, fax. 034 3707175
    REGON: 00051573800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Urzędu Miasta Częstochowy w okresie od daty podpisania umowy do dnia 31.12.2013 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Urzędu Miasta Częstochowy w okresie od daty podpisania umowy do dnia 31.12.2013 r. Zadanie nr 1 i 2 Dostawa materiałów biurowych do magazynu Urzędu Miasta Częstochowy przy ul. Śląskiej11/13 w Częstochowie. Zadanie nr 3 Dostawa materiałów biurowych do pomieszczeń Wydziału Zdrowia Urzędu Miasta Częstochowy przy Alei Niepodległości 20/22 w Częstochowie. Zadanie nr 4 Dostawa materiałów biurowych do pomieszczeń Wydziału Geodezji i Kartografii Urzędu Miasta Częstochowy przy ul. Waszyngtona 5 w Częstochowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ww zadań zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji pn.: Opis przedmiotu zamówienia. Załącznik ten zawiera wykaz materiałów oraz ich przewidywane ilości. Ilości te oraz asortyment mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Ostateczna ilość poszczególnych materiałów oraz ich asortyment będą wynikały z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Jeżeli w trakcie realizacji umowy wystąpi konieczność zakupu artykułów biurowych nieuwzględnionych w Załączniku nr 1, a niezbędnych do funkcjonowania Zamawiającego, będą one zamówione u Dostawcy w ramach zawartej umowy, ceny dodatkowych artykułów nie mogą być wyższe niż ceny hurtowe Dostawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czestochowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach