Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Żurominie oraz jednostek organizacyjnych powiatu

Starostwo Powiatowe Żuromin ogłasza przetarg

  • Adres: 09-300 Żuromin, Plac Piłsudskiego 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6574700 , fax. 023 6573535
  • Data zamieszczenia: 2014-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe Żuromin
    Plac Piłsudskiego 4 4
    09-300 Żuromin, woj. mazowieckie
    tel. 023 6574700, fax. 023 6573535
    REGON: 13038184300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuromin-powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Żurominie oraz jednostek organizacyjnych powiatu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Żurominie oraz jednostek organizacyjnych powiatu: 1. Starostwo Powiatowe, 09-300 Żuromin, Plac Józefa Piłsudskiego 4.2. Liceum Ogólnokształcące im. Wł. Orkana, 09-320 Bieżuń, ul. Warszawska 4.3. Zespół Szkół Specjalnych, 09-300 Żuromin, ul. Wyzwolenia 16.4. Dom Pomocy Społecznej w Bądzynie, 09-304 Lubowidz.5. Powiatowy Urząd Pracy w Żurominie, 09-300 Żuromin, ul. Lidzbarska 27A.6. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II, 09-300 Żuromin, ul. Lidzbarska 27.7. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, 09-300 Żuromin, ul. Olszewska 9/11.8. Liceum Ogólnokształcące im. Marii Dąbrowskiej, 09-300 Żuromin, ul. Wyzwolenia 61.9. Powiatowy Obwód Dróg, 09-300 Żuromin, ul. Warszawska 32.10. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Batalionów Chłopskich, Zielona, ul. 1 Maja 8C, 09-310 Kuczbork.11.Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, 09-300 Żuromin, ul. Lidzbarska 27C.12.Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Żurominie, ul. Lidzbarska 27, 09-300 Żuromin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej jednostki znajduje się w odpowiednich załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dostawy będą realizowane partiami odpowiednio do siedziby zamawiającego /poszczególnych jednostek organizacyjnych/, w okresie obowiązywania umowy, według potrzeb określanych w zapotrzebowaniu przez zamawiającego (odpowiednią jednostkę organizacyjną), w formie pisemnej, za pomocą faksu, drogą elektroniczną, a w nagłych przypadkach również telefonicznie. Podane ilości asortymentu są wielkością szacunkową, dlatego Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej bądź większej ilości towaru po zaoferowanej cenie w granicach łącznej ceny oferty całego zamówienia w danej części zamówienia. W związku z tym ilość towaru może ulec zmianie. Nie zrealizowanie całkowitej ilości towaru w okresie trwania umowy nie powoduje obowiązku Zamawiającego do odbioru niezrealizowanej części dostaw, ani jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych z tego powodu. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności prawnej ani finansowej za niezrealizowanie części zamówienia. Wszystkie zaoferowane materiały muszą być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od wad. Oferowane materiały muszą ściśle odpowiadać cechom oraz parametrom określonym przez zamawiającego, jak również posiadać określone właściwości użytkowe i przyjęte standardy jakości. Wszystkie materiały muszą posiadać oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt. Materiały z każdej dostawy o ograniczonym terminie trwałości muszą mieć, co najmniej 6 miesięczny okres przydatności do użytku, licząc od daty dostawy. Zamawiający w ramach dostawy materiałów eksploatacyjnych wymaga dostawy oryginalnych i nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych i oryginalnie zapakowanych tuszów, tonerów, taśm barwiących, głowic itp. do opisanego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia sprzętu biurowego: drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, ploterów i faksów itd. Poprzez określenie (oryginalne i nowe) należy rozumieć materiały eksploatacyjne fabrycznie nowe, nieregenerowane, niefabrykowane, wyprodukowane przez producenta drukarki, kserokopiarki lub innego urządzenia biurowego. Wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy licząc od dnia dostawy. Nie dopuszcza się materiałów eksploatacyjnych regenerowanych lub powtórnie napełnianych. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego. Za materiały eksploatacyjne równoważne (tzw. zamienniki) uznaje się materiały fabrycznie nowe posiadające wszystkie parametry techniczne, funkcjonalne, użytkowe i jakościowe co najmniej takie, jak materiały oryginalne wymagane przez producenta sprzętu i dopuszczone przez producenta urządzenia do stosowania w nim, a nie powodujące utraty gwarancji, potwierdzone raportami z testów wykonanych wg norm ISO/IEC 19798, ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 24712. Przez równoważność należy rozumieć funkcjonalność, jakość wydruku (kopii), wydajność przy 5% pokryciu strony A4, szybkość schnięcia (utrwalania, nie zamazywanie się druku) odpowiadające wyrobom producenta, czyli nie gorszą niż oryginalne. Wszystkie dostarczane tonery i tusze, taśmy barwiące muszą być oznaczone numerem katalogowym lub innym oznaczeniem stosowanym przez producenta, posiadać oryginalne fabryczne opakowanie oraz zabezpieczenie stosowane przez producentów np. hologramy. Sposób opakowania musi umożliwiać identyfikację produktu tzn. ilość, rodzaj, parametry techniczne, bez konieczności naruszania opakowania, a także identyfikację producenta, numer katalogowy lub inne oznaczenie stosowane przez producenta, termin przydatności do użycia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach do formularza oferty. Załączniki te stanowią przybliżone zapotrzebowanie na poszczególne materiały biurowe, które zamawiający zamierza realizować w okresie trwania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuromin-powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach