Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych dla Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie

Pierwszy Urząd Skarbowy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-027 Lublin, ul. Sądowa 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (081) 46 42 310, 46 42 327 , fax. (081) 46 42 312
  • Data zamieszczenia: 2014-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pierwszy Urząd Skarbowy w Lublinie
    ul. Sądowa 5 5
    20-027 Lublin, woj. lubelskie
    tel. (081) 46 42 310, 46 42 327, fax. (081) 46 42 312
    REGON: 43002462500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pus.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych dla Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych w ilości i asortymencie opisanym w Rozdziale 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 1. Bloczek 50x38 mm samoprzylepny - 300 bloczków; 2. Bloczek 76x76 mm samoprzylepny - 300 bloczków; 3. Blok biurowy A4 - 20 sztuk; 4. Blok biurowy A5 - 50 sztuk; 5. Cienkopis czarny - 60 sztuk; 6. Cienkopis czerwony - 80 sztuk; 7. Cienkopis zielony - 40 sztuk; 8. Długopis F-145 czarny - 50 sztuk; 9. Długopis F-145 niebieski - 150 sztuk; 10. Długopis na sprężynce - 60 sztuk; 11. Długopis Zenith czarny - 50 sztuk; 12. Długopis Zenith niebieski -150 sztuk 13. Długopis żelowy czarny - 250 sztuk; 14. Długopis żelowy czerwony - 20 sztuk; 15. Długopis żelowy niebieski - 400 sztuk; 16. Dziurkacz biurowy - 15 sztuk; 17. Etykiety do segregatora A4/7 samoprzylepne - 1 opakowanie; 18. Fastykuła archiwizacyjna - 400 kompletów; 19. Flamaster czarny - 100 sztuk; 20. Flamaster zielony - 80 sztuk; 21. Grafity do ołówków - 100 opakowań; 22.Gumka do ścierania - 110 sztuk; 23. Gumki recepturki - 6 opakowań; 24. Klej biurowy - 45 sztuk; 25. Klip do dokumentów 15 mm - 84 sztuk; 26. Klip do dokumentów 25 mm - 564 sztuki; 27. Klip do dokumentów 41 mm - 84 sztuki; 28. Klips archiwizacyjny - 400 sztuk; 29. Koperta DL SK bez okna - 35 000 sztuk; 30. - Koperta DL SK z oknem; 59 000 sztuk; 31. Koperty C5 HK białe bez okna - 2 000 sztuk; 32. Korektor w piórze - 60 sztuk; 33. Korektor w taśmie - 20 sztuk; 34. Korektor z pędzelkiem - 20 sztuk; 35. Koszulki A4 - 400 sztuk; 36. Linijka 30 cm - 30 sztuk; 37. Marker do płyt CD/DVD - 5 sztuk; 38. Marker permanentny czarny - 70 sztuk; 39. Marker permanentny czerwony - 10 sztuk; 40. Nożyczki - 20 sztuk; 41. Nóż tapicerski - 5 sztuk; 42. Ołówek w długopisie - 80 sztuk; 43. Ołówek z gumką - 100 sztuk; 44. Pinezki - 1 opakowanie; 45. Plastelina - 2 kilogramy; 46. Pudełko na płyty CD - 50 sztuk; 47. Rozszywacz - 10 sztuk; 48. Segregator 50/A4 - 150 sztuk; 49. Segregator 75/A4 - 1 250 sztuk; 50. Segregator 75/A5 - 450 sztuk; 51. Skoroszyt kartonowy - 1 500 sztuk; 52. Skoroszyt plastikowy A4 - 100 sztuk; 53. Skoroszyt plastikowy zawieszany A4 - 50 sztuk; 54. Sznurek nić lniana 20 m - 5 motków; 55. Taśma klejona bezbarwna - 100 sztuk; 56. Teczka kartonowa wiązana - 6500 sztuk; 57. Teczka z gumką - 50 sztuk; 58. Temperówka metalowa - 50 sztuk; 59. Tusz do stempli czarny - 20 sztuk; 60. Wąsy do skoroszytów - 2 500 sztuk; 61. Wkłady do długopisów - 50 sztuk; 62.Wkłady do długopisów typu ZENITH czarne - 100 sztuk; 63. Wkłady do długopisów typu ZENITH niebieskie - 100 sztuk; 64. Wkłady do długopisów żelowych czarne - 200 sztuk; 65. Wkłady do długopisów żelowych czerwone - 20 sztuk; 66. Wkłady do długopisów żelowych niebieskie - 300 sztuk; 67. Zakreślacz niebieski - 24 sztuk; 68. Zakreślacz pomarańczowy - 12 sztuk; 69. Zakreślacz różowy - 12 sztuk; 70. Zakreślacz zielony - 36 sztuk; 71. Zakreślacz żółty - 60 sztuk; 72. Zeszyt 80 kartkowy - 10 sztuk; 73. Zszywacz - 40 sztuk; 74. Zszywki 24/6 - 700 sztuk
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301995005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pus.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach