Przetargi.pl
DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH DLA ODDZIAŁU ZUS W SZCZECINIE

Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-530 Szczecin, ul. Matejki 22
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 459 65 77, 91 459 65 78 , fax. 91 459 65 76
  • Data zamieszczenia: 2013-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie
    ul. Matejki 22 22
    70-530 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 459 65 77, 91 459 65 78, fax. 91 459 65 76
    REGON: 00001775600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH DLA ODDZIAŁU ZUS W SZCZECINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Oddziału ZUS w Szczecinie. Przedmiot zamówienia według klasyfikacji CPV: 22816000-3 Bloki papierowe 22816300-6 Bloczki samoprzylepnych kar-teczek na notatki 22850000-3 Skoroszyty i podobne wyroby 22851000-0 Skoroszyty 22853000-4 Pojemniki na akta 22993300-0 Papier termograficzny lub tek-tura 22993000-7 Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura 30192310-7 Taśmy barwiące do maszyn do pisania 30192800-9 Etykiety samoprzylepne 30192920-6 Płyn korekcyjny 30192160-0 Korektory 30192133-2 Temperówki do ołówków 30192130-1 Ołówki 30192121-5 Długopisy kulkowe 30192125-3 Pisaki 30192100-2 Gumki 30192150-7 Datowniki 30197220-4 Spinacze do papieru 30197320-5 Zszywacze 30197321-2 Usuwacz zszywek 30197330-8 Dziurkacze 30197620-8 Papier do pisania 30197621-5 Poduszka flipchart 30197630-1 Papier do drukowania 24910000-6 Kleje 30199500-5 Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 39541130-6 Sznurek 22612000-3 Tusz kreślarski 30192000-1 Wyroby biurowe 44424200-0 Taśma przylepna 30197000-6 Drobny sprzęt biurowy 39263000-3 Wyposażenie biurek 39241200-5 Nożyczki 30192000-1 Wyroby biurowe 30197630-1 Papier do drukowania Zakres rzeczowo - ilościowy zamówienia określa formularz cenowy stanowiący załącznik do SIWZ. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 1.Zamawiający kupuje, a Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnych dostaw materiałów biurowych: a) w partiach, b) w ramach bieżących potrzeb do siedziby Oddziału ZUS, c) na własny koszt, d) w ciągu 4 dni roboczych od dnia powiadomienia Wykonawcy, na podstawie zamówień asortymentowo - ilościowych, składanych przez Zamawiającego. Forma składania zamówienia: poczta elektroniczna lub fax. 2.Materiały biurowe będą dostarczane do siedziby Oddziału ZUS w Szczecinie przy ul. Matejki 22, w godz. od 8.00 do 12.00. 3.Wykonawca zobowiązuje się do transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Oddziału ZUS, jak również do rozładunku i wniesienia przedmiotu umowy do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego. 4.Zaoferowane materiały muszą posiadać fabryczne, nieuszkodzone, oryginalne opakowania jednostkowe producenta, zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania, z naniesionymi danymi technicznymi, jednoznacznie definiującymi materiał, jego parametry techniczne oraz datę ważności. 5.Wykonawca udziela 6 miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia, licząc od dnia każdej dostawy, oddzielnie dla każdej partii, z zastrzeżeniem, że termin ważności oferowanych materiałów biurowych nie może być krótszy niż 6 miesięcy, licząc od daty ich dostawy do siedziby Oddziału ZUS - oświadczenie - na formularzu oferty - załącznik nr 1do SIWZ pkt. 3. 6.Zakres rzeczowy przedmiotu umowy określa formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, z zastrzeżeniem, że ilości poszczególnych materiałów podane w formularzu cenowym są orientacyjne i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 7.Częstotliwość dostaw jak również rodzaj i ilość materiałów biurowych określana będzie każdorazowo w zależności od potrzeb, w ramach przyjętego formularza cenowego, z zastrzeżeniem, że całkowite zapotrzebowanie na materiały biurowe łącznie w okresie obowiązywania umowy, nie może przekroczyć całkowitej wartości umowy. 8.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianych w danej partii materiałów i z tego powodu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 9.Wykonawca odpowiada za jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia oraz za wszelkie ewentualne szkody wynikłe z jego użytkowania, a w szczególności uszkodzenie sprzętu. W przypadku uszkodzenia, którego przyczyną będzie używanie dostarczonych przez Wykonawcę materiałów biurowych, Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów związanych z naprawą sprzętu oraz eks-pertyzą przyczyn uszkodzenia, poniesionych przez Zamawiającego. Ekspertyza i naprawa zostanie przeprowadzona przez serwis producenta sprzętu lub inny podmiot wskazany przez Zamawiającego. 10.Zamawiający dokona odbioru ilościowego, jakościowego i asortymentowego w dniu dostawy. Odbiór będzie potwierdzony na dokumencie wystawionym przez Wykonawcę i Protokole odbioru ilościowo - jakościowego stanowiącym załącznik nr 2 do wzoru umowy. 11.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy. UWAGA 1.nie ma możliwości wjechania z całą paletą wózkiem paletowym bezpośrednio do magazynu, 2.ze względu na zawieszone na poziomie -1 (piwnica) czujniki ppoż - tryskacze wody, ograniczona jest możliwość podjazdu pod magazyn samochodu ciężarowego 6 tony z uwagi na wysokość skrzyni ładownej. W takiej sytuacji pozostaje możliwość zwieźć materiały biurowe do magazynu na poziom -1 z poziomu 0 szybem windowym (towarowym), którego parametry pozwalają na zwiezienie 1 małej palety (tj. ok. 40 kartonów na palecie). Szyb windowy posiada tonaż 1000 kg, szerokość ok. 110 cm, głębokość ok. 190 cm, wysokość ok. 200 cm, 3.magazyn końcowy Oddziału ZUS w Szczecinie zlokalizowany jest w pok. 260, III p. ul. Matejki 22 w Szczecinie, 4.nie ma możliwości pomocy ze strony pracowników ZUS przy rozładunku towaru. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)podane materiały określają jakość, cechy techniczne i użytkowe, 2)materiały muszą występować w jednostkach miary podanych przez Zamawiającego, 3)zaoferowane materiały biurowe muszą zapewniać bezawaryjną i bezproblemową pracę urządzeń, 4)dla materiałów z poz. 63-67, Wykonawca składa oświadczenie, na formularzu oferty, że oferowane materiały biurowe odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, zalecane są do stosowania przez producenta danego sprzętu, nie spowodują uszkodzenia maszyn będących w po-siadaniu Zamawiającego, posiadają parametry techniczne i jakościowe nie gorsze niż oryginalne ze znakiem firmowym producenta materiałów, 5)taśmy, kasety i korektory do maszyn liczących (poz. 63-67) muszą: być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych, kompletne, być w opakowaniach stosowanych typowo dla danego materiału przez producenta, posiadać znak firmowy producenta, zalecane do stosowania przez producenta danego sprzętu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 228160003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach