Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych dla Oddziałów ZUS w Biłgoraju, Kielcach i Rzeszowie oraz podległych jednostek terenowych

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, ul. Kościuszki 103
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6881202, 6881209 , fax. 84 6866974
  • Data zamieszczenia: 2014-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
    ul. Kościuszki 103 103
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 84 6881202, 6881209, fax. 84 6866974
    REGON: 00001775600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych dla Oddziałów ZUS w Biłgoraju, Kielcach i Rzeszowie oraz podległych jednostek terenowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla Oddziału ZUS w Biłgoraju, Oddziału ZUS w Kielcach i Oddziału ZUS w Rzeszowie oraz podległych tym Oddziałom jednostek terenowych. 2. Zakres zamówienia obejmuje: długopisy wielkopojemne; długopisy dla klienta; długopisy żelowe; wkłady do długopisów wielkopojemne; wkłady do długopisów żelowe; wkłady do długopisu zwykłe; cienkopisy; ołówki; zakreślacze; markery do tablic suchościeralnych; markery permanentne; pisaki do opisywania folii, płyt cd; flamastry biurowe; kredki świecowe i grafitowe; temperówki; tusze; poduszki do stempli; gumki recepturki; gumki do ścierania; zwilżacze glicerynowe; datowniki; nożyczki; nożyki do papieru; noże do kopert; pinezki zwykłe i tablicowe; linijki; plastelina; szuflady archiwizacyjne; półki metalowe na dokumenty; przyborniki na biurko; klipsy biurowe do papieru; spinacze biurowe małe, duże i krzyżakowe; kleje w płynie, w tubie, w sztyfcie; korektory w taśmie, w długopisie, z gąbką; grzbiety do bindownicy; folie pcv do bindowania; okładki kartonowe do bindowania; okładki do laminowania; teczki do podpisu; terminarze; taśmy biurowe, pakowe, piankowe, dwustronne; ekran projekcyjny; magnesy; bloki do tablic flipchart; tablice flipchart; klip deski; sznurek pakowy jutowy, rolniczy; kalka; segregatory; teczki kartonowe, plastikowe, z gumką, wiązane; skoroszyty z zawieszką; skoroszyty plastikowe i kartonowe; koszulki (foliówki) A5, A4; obwoluty na dokumenty; zszywacze; zszywki; dziurkacze; rozszywacze; wąsy aktowe do skoroszytów; mechanizmy skoroszytowe; zakładki indeksujące; fastykuły; przekładki kartonowe do segregatora; karteczki samoprzylepne; karteczki zapisowe; zeszyty; skorowidze; bloki szkolne makulaturowe A5 i A4; kołonotatniki; identyfikatory; etykiety samoprzylepne; papiery kancelaryjne; kartony ozdobne; taśmy do maszyn liczących; taśmy barwiące; papiery ksero kolorowy i biały; okładki do dyplomów; rolki do dyspenserów; wałki barwiące; papiery do faxu;szary papier makulaturowy; 3.Zamawiający informuje, że ilości wskazane w załącznikach nr 2.1 - 2.3 (formularzach cenowych) do siwz są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw w wielkościach podanych w załącznikach nr 2.1 - 2.3 (formularzach cenowych) do siwz. Jednocześnie zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 70% ceny podanej w formularzu ofertowym w zakresie każdej części. 4.W zakresie wielkości zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do: 1)zmniejszenia szacunkowej ilości materiałów biurowych w skali całego zamówienia w danej części nie więcej jak o 30 % maksymalnej wartości brutto umowy w zależności od potrzeb. 2)zwiększenia szacunkowej ilości danego asortymentu (w przypadku większych niż zakładane w formularzu cenowym potrzeb) nie więcej jak o 15 % kosztem innych asortymentów. Zmiana taka może być dokonana wyłącznie pod warunkiem, że nie spowoduje to przekroczenia maksymalnej wartości umowy danej części zamówienia. 3)precyzowania w zamówieniu kolorów danego asortymentu (gdy nie ma wskazania parytetu ilościowego danego koloru) spośród opisanych w danej pozycji formularza cenowego 5.Przy ewentualnych zmianach ilościowych o których mowa w pkt. 4 ppkt 1) -2) obowiązywać będą ceny jednostkowe podane w ofercie. 6. Kody uzupełniające CPV, które ze względu na ograniczenia techniczne BZP nie zostały umieszczone w pkt. II.1.6): 30192124-6; 30192125-3; 30192130-1; 30192133-2; 30192150-7; 30192160-0; 30192500-6; 30192910-3; 30192930-9; 30193000-8; 30193200-0; 30194800-3; 30195900-1; 30195911-1; 30197000-6; 30197100-7; 30197110-0; 30197220-4; 30197300-9; 30197320-5; 30197330-8; 30197621-5; 30197630-1; 30197641-1; 30199100-1; 30199500-5; 30199792-8; 30237430-2; 32351200-0; 37822100-7; 37823500-8; 39241000-3; 39241200-5; 39292200-7; 39292500-0; 39541120-3; 39541130-6;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy są zobowiązani przed upływem terminu składania ofert tj. 29.05.2014r. godz. 11:00 do wniesienia w zakresie poszczególnych części wadium w niżej wymienionych kwotach: 1) część I Oddział ZUS w Biłgoraju: 1400,00 zł. Słownie: tysiąc czterysta złotych 2) część II Oddział ZUS w Rzeszowie: 1400,00 zł. Słownie: tysiąc czterysta złotych 3) część III Oddział ZUS w Kielcach : 1400,00 zł. Słownie: tysiąc czterysta złotych 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust.6 upzp tj. w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 ze zm.). 3. Złożone wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania tj. 30 dni od upływu terminu do składania ofert tj. od dnia 29.05.2014r. do dnia 27.06.2014r. 4. W przypadku nie zabezpieczenia oferty dopuszczalną upzp formą wadium Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania. 5. Wadium w formie pieniężnej zgodnie z art. 45 ust. 7 upzp Wykonawca wpłaca przelewem z własnego rachunku bankowego na rachunek bankowy Zamawiającego. 6. Dane dotyczące rachunku Zamawiającego na który należy wpłacić kwotę wymaganego wadium: 1) Nr rachunku: 58 1020 5590 0000 0902 9030 7014 2) Dane banku: PKO BP Centrum Korporacyjne I, ul. Nowogrodzka 35/41 7. Na dyspozycji przelewu wymaganej kwoty wadium należy umieścić informację o tym, że przelewana kwota to wadium dotyczące przedmiotowego przetargu oraz należy wskazać część lub części których dotyczy. Informacja na dyspozycji przelewu może mieć następującą postać: WADIUM - PRZETARG MATERIAŁY BIUROWE - CZĘŚĆ I/ lub odpowiednio I i II, III. 8. Wadium wnoszone w formie pieniężnej winno zabezpieczać ofertę począwszy od upływu terminu składania ofert tzn. winno się znaleźć na koncie bankowym Zamawiającego najpóźniej o godz. 11:00 dnia 29.05.2014r. uwzględniając uwarunkowania bankowe (sesje) związane z przelewaniem kwot pieniężnych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach