Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Sosnowiec ogłasza przetarg
- Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Partyzantów 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2695012 do 15 , fax. 032 2662084
- Data zamieszczenia: 2013-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Sosnowiec
ul. Partyzantów 1 1
41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
tel. 032 2695012 do 15, fax. 032 2662084 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych dla O/ZUS Sosnowiec. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania (części); a. Część I - dostawa materiałów biurowych. b. Część II - dostawa stojaków, systemu prezentacyjnego oraz tablic magnetycznych. Zamawiający dopuszcza do składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części zamówienia. Przedmiot Części I zamówienia obejmuję cykliczne, sukcesywnie dostawy materiałów biurowych w asortymencie i ilościach podanych w formularzu cenowym przez okres jednego roku od chwili podpisania umowy do siedziby Oddziału ZUS Sosnowiec ul. Partyzantów 1. Przedmiot Części II zamówienia obejmuję jednorazową dostawę, w ciągu 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy do siedziby Oddziału ZUS Sosnowiec ul. Partyzantów 1, wolnostojących, obrotowych stojaków na ulotki, broszury i informatory; systemów prezentacyjnych na stolik zawierający przykładowe wzory wypełnienia wniosków oraz podstawowe informacje; tablic magnetycznych w asortymencie i ilościach podanych w formularzu cenowym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych oraz tonerów, tuszy i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Dodano: 2016-06-13 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i niszczarek dla Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
Dodano: 2016-05-12 - dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-03-23 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2016-03-23 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-02-11 - Dostawa materiałów biurowych w 2016 roku.
Dodano: 2016-01-18 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach. Znak prowadzonego postępowania: DO/DZ-381-1-1/16
Dodano: 2016-01-05 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach. Znak prowadzonego postępowania: DO/DZ-381-1-1/16
Dodano: 2016-01-05 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach. Znak prowadzonego postępowania: DO/DZ-381-1-1/16
Dodano: 2016-01-05