Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych dla Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółki z o.o. w Koszalinie.

Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-736 Koszalin, ul. Gnieźnieńska 9
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3423021 , fax. 094 3422768
  • Data zamieszczenia: 2012-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie
    ul. Gnieźnieńska 9 9
    75-736 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3423021, fax. 094 3422768
    REGON: 33055750800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych dla Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółki z o.o. w Koszalinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Lp. Asortyment, j.m. Ilość / 3 lata; Artykuły biurowe 1 Atrament do pióra wiecznego,czarny, 30 ml szt. 1; 2 Bateria R20 alkaliczna szt. 20; 3 Bateria R6 szt. 120; 4 Bateria R6 alkaliczna szt. 30; 5 Bateria R12 szt. 100; 6 Bateria R14 szt. 50; 7 Bateria R9 alkaliczna szt. 30; 8 Bloczki samoprzylepne 76x76 - 100 kartek-12 bloczków w opakowaniu, żółte szt. 20; 9 Blok biurowy kratka A4 a 100 kartek - papier makulaturowy szt. 60; 10 Blok biurowy kratka A5 a 100kartek - papier makulaturowy szt. 50; 11 Brulion 200 kratka A4 twarda oprawa szt. 3; 12 Brulion 96 kratka A4 twarda oprawa szt. 10; 13 Brulion 50 kratka A5 twarda oprawa szt. 10; 14 Brulion 96 kratka A5 twarda oprawa szt. 10; 15 Cienkopis PILOT V-5 lub inny równoważny o podobnych właściwościach, atrament z systemem kapilarnym, gumowe miejsce uchwytu, końcówka ze stali szlachetnej, grubość kreski 0,5. Dostępny w czterech kolorach: czarny, czerwony, niebieski i zielony szt. 80; 16 Długopis na podstawie samoprzylepnej szt. 10; 17 Długopis zwykły automatyczny z wymiennym wkładem szt. 120; 18 Tasma bawełniana 100m szt. 6; 19 Sznurek bawełniany biały 25dkg (gruby) szt. 5; 20 Sznurek jutowy 25 dkg szt. 45; 21 Taśma pakowa szara 50/60 6mb, 6 szt w opakowaniu szt. 40; 22 Ekierka średnia Skala 12cm plastikowa przeźroczysta szt. 5; 23 Ekierka duża Skala 25cm plastikowa, przeźroczysta szt. 5; 24 Folia laminacyjna 100 mic, A-4 100 kart op. 50; 25 Folia laminacyjna 100 mic. A-5 100 kart op. 3; 26 Foliopis szt. 3; 27 Fastykuła A4 z taśmą 20 szt w opakowaniu op 80; 28 Folia przezroczysta A4, bezbarwna, grubość 200mic,- okładki wierzchnie do bindowania 100 szt w opakowaniu op 15; 29 Okładka do bindowania skóropodobna 100 szt w opakowaniu, op 15; 30 Grzbiety do bindownicy średnica 22, 100 szt w opakowaniu op 4; 31 Grzbiety do bindownicy średnica 12,5, 100 szt w opakowaniu op 8; 32 Grzbiety do bindownicy średnica 14, 100 szt w opakowaniu op. 8; 33 Grzbiety do bindownicy średnica 8, 100 szt w opakowaniu op. 8; 34 Grzbiety do bindownicy średnica 10, 100 szt w opakowaniu op. 8; 34 Gumka ołówkowa, do stosowania na papierze, nie niszcząca powierzchni ścieralnej. szt. 23; 35 Gumka recepturka a 100g op. 15; 36 Kalka ołówkowa A-4 (10 arkuszy) op. 2; 37 Klej biurowy biały w tubie 100 ml szt. 10; 38 Klej w sztyfcie 21 g szt. 15; 39 Klips 25 mm (12 szt) op. 8; 40 Klips 19 mm (12 szt) op. 5; 41 Koperty C4 białe samoprzylepna szt 300; 42 Koperty C6 białe samoprzylepne 1000 szt op. 20; 43 Koperty C5 białe samoprzylepna szt. 300; 44 Koperty C4 szare z rozszerzonym dnem szt. 30; 45 Korektor w pisaku, metalowa końcówka GR-11M 7ml. szt. 60; 46 Koszulka foliowa A4 a 100 op. 38; 47 Koszulka foliowa A5 a 100 op. 3; 48 Księga korespondencyjna 200 kartek, twarda oprawa szt. 5; 49 Linijka 20cm, przeźroczysta, plastikowa szt. 8; 50 Linijka 30cm przeźroczysta, plastikowa szt. 8; 51 Linijka 40 cm przeźroczysta, plastikowa szt. 3; 52 Linijka 50cm, aluminiowa szt. 3; 53 Nawilżacz żelowy, poj 25 ml szt. 15; 54 Marker kolorowy olejny szt. 15; 55 Marker wodoodporny różne kolory szt. 15; 56 Mazak różne kolory szt. 10; 57 Nożyczki 21cm,z hartowanej stali nierdzewnej,trwałe, z ergonomicznie ukształtowaną rękojeścią szt. 12; 58 Nożyczki 15,5 cm,z hartowanej stali nierdzewnej,trwałe, z ergonomicznie ukształtowaną rękojeścią szt. 5; 59 Ołówek zwykły szt. 45; 60 Ołówki techniczne szt. 30; 61 Papier Fax 210x30 szt. 10 62 Papier kserograficzny kolorowy, A4 80g/m2 100ark. ryza 5; 63 Plastelina-6szt. op. 6; 64 Podkładka sztywna z klipem A4 szt. 8; 65 Poduszka do stempli duża szt. 6; 66 Poduszka do stempoli mała szt. 6; 67 Rozszywasz szt. 10; 68 Rolka termiczna do kas fiskalnych 28mmx30m szt. 38000; 69 Rolka termiczna do kas fiskalnych 57mmx30m szt. 10000; 70 Rysiki do ołówków 0,5 HB szt. 3; 71 Segregator A4 z okuciem, oklejane introkalem, szerokość grzbietu 7cm, wymienne etykiety grzbietowe, precyzyjna i trwała mechanika z dźwignią. szt. 60; 72 Segregator A4 z okuciem, oklejane introklaem,szerokość grzbietu 5cm, wymienne etykiety grzbietowe, precyzyjna i trwała mechanika z dźwignią. szt. 30; 73 Segregator A5 z okuciem, oklejane introklaem,szerokość grzbietu 7cm, wymienne etykiety grzbietowe, precyzyjna i trwała mechanika z dźwignią. szt. 20; 74 Skoroszyt plastykowy A4 szt. 80; 75 Skoroszyt plastykowy z oczkiem szt. 400; 76 Skoroszyt zawieszka zwykły 1/1 szt. 75; 77 Skoroszyt zawieszka z oczkiem ? szt. 180; 78 Skorowidz alfabetyczny A4 100k szt. 5; 79 Spinacz duży a 10 po 100 szt szt. 12; 80 Spinacz mały a 10 po 100 szt. szt. 3; 81 Pojemnik magnetyczny ze spinaczami szt. 8; 82 Taśma klejąca przezroczysta 19x33 szt. 375; 83 Taśma klejąca przezroczysta 24x20 szt. 53; 84 Teczka do podpisu-10 kartek, grzbiet harmonijkowy szt. 6; 85 Teczka plastykowa wiązana szt. 60; 86 Teczka papierowa z gumką szt. 20; 87 Teczka wiązana zwykła papierowa biała szt. 60; 88 Temperówka metalowa pojedyncza szt. 8; 89 Torebka strunowa 16x22 100 szt szt. 3; 90 Tusz do stempli czarny i niebieski szt. 23; 91 Tusz do stempli czerwony i zielony szt. 15; 92 Wkład do długopisu krótki ze skrzydełkiem (zwykły), niebieski, cienko i lekko piszący. szt. 150; 93 Wkład do długopisu Parker czarny typ Zenith szt. 8; 94 Wkład Zenith metalowy szt. 15; 95 Wkłady do długopisów chińskich szt. 9; 96 Wkład żelowy do pióra automat szt. 210; 97 Wkład żelowy typu Zenith szt. 30; 98 Wkład żelowy zwykły szt. 45; 99 Zakładki indeksujące szerokie szt. 30; 100 Zakładki indeksujące wąskie szt. 15; 101 Zeszyt 32 kratka szt. 15; 102 Zeszyt 60 kratka szt. 15; 103 Zeszyt 80 kratka szt. 8; 104 Zeszyt 96 kratka twarda oprawa szt. 30; 105 Zeszyt A4 kratka 96 twarda oprawa szt. 12; 106 Zszywacz do 30 kartek szt. 15; 107 Zszywki 24/6 op. a 10 pudełek szt. 14; 108 Naboje Parker do pióra szt. 20; Druki 1 BDW bl. 195; 2 Delegacja A-5 bl. 12; 3 Faktura VAT A-5 bl. 20; 4 Faktura - Korekta A-4 bl. 5; 5 Kartoteka magazynowa Szt 300; 6 Kartoteka wynagrodzeń Szt. 450; 7 Karta urlopowa A-6 bl. 38; 8 KP A-6 bl. 75; 9 KW A-6 bl. 23; 10 LT A-6 bl. 8; 11 MW A-5 bl. 6; 12 Nota korygująca bl. 10; 13 OT A-6 bl. 8; 14 PZ 1/3 A-4 bl. 12; 15 PZ 1/2 A-4 bl. 68; 16 Polecenie przelewu - wpł. got. A-6 bl. 30; 17 RW A-5 (wzór MZK Sp. z o.o. Koszalin), 91 kartek samokopiujących w bloczku, bl. 255; 18 RW ? A-4 (wzór MZK Sp. z o.o. Koszalin) bl. 330; 19 Rozliczenie z zaliczki A-6 bl. 8; 20 WZ ? A-4 bl. 23; 21 Wniosek na zaliczkę bl. 8; 22 Wywieszka magazynowa Szt. 2100; 23 Zamówienie A-4 bl. 5; 24 Zamówienie A-5 bl. 15; 25 ZW 1/3 A-4 bl. 75; 26 ZW A-5 bl. 23; 27 ZMU A-6 bl. 3; 28 RW poz 5 bl. 10; 29 RW poz 15 bl. 10; 30 RK raport kasowy A-4 bl. 12; Papier 1. Papier ksero 500/A - 4 80g/m2 ryza 1500; 2. Papier ksero A-4 200g/m2 ryza 50; 3. Papier komput.biały 240 x12 1+ 0, karton 30; 4. Papier komputerowy biały 240 x12 1+ 1 karton 100; 5. Papier komputerowy biały 240 x12 1+2 karton 30; 6. Papier komputerowy biały 360 x12 1+ 0 karton 15; 7. Papier komputerowy biały 240 x12 1+2 N karton 50; 8. Papier komputerowy 375/12/1+0 karton 20; 9. Papier komputerowy 240/1+1 N karton 200; Tonery do drukarek 2500 stron 1 HP LJ 6L, 2500 stron; szt. 9; 2 Color LaserJet 2605dn, szt. 40; 3 Color LaserJet CM2320nf MFP szt. 30; 4 HP LaserJet 1150, szt. 15; 5 HP LaserJet 1160, szt. 15; 6 HP LaserJet 1200, szt. 50; 7 HP LaserJet 1300 szt. 15; 8 HP LaserJet 1320 szt. 20; 9 HP LaserJet 3052 szt. 40; 10 HP LaserJet 3055 szt. 50; 11 HP LaserJet M1522nf szt. 30; 12 HP LaserJet M2727nf szt. 20; 13 OKI b430dn szt. 15; Tonery do kserokopiarek 1 Mita DC-4060 szt 18; Tusz do drukarek atramentowych 1 EPSON Stylus SX415 szt. 216; 2 HP Desk Jet 5940 szt. 20; 3 HP Desk Jet 940c szt. 30; 4 HP Desk Jet 9800 szt. 18; 5 HP Photosmart C3180 szt. 20; 6 Canon MP 560 szt. 72; Taśma do drukarek igłowych: 1. OKI 3320 szt. 120; 2. OKI 3321 szt. 180; 3. OKI 5521 szt. 288; 4. EPSON LX300+ szt. 30; Taśma do faxu: 1. Panasonic KX-FP121 r szt 18;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi dla swej ważności być zabezpieczona wadium w wysokości 500,00 zł. (słownie złotych: pięćset 00/100). Termin ważności wadium - od terminu składania ofert do terminu związania ofertą (z zastrzeżeniem pkt. 4 ppkt. c). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie pieniężnej musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć do oferty w oryginale. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych ; d. gwarancjach ubezpieczeniowych ; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275, z 2008 r Nr 116, poz. 730,732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 Nr 96, poz. 620) z późniejszymi zmianami). 4.Gwarancja bankowa lub gwarancja ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać, - co najmniej następujące warunki: a. ustalać beneficjenta gwarancji, tj. jego nazwę i adres; b. określać kwotę gwarantowaną w złotych; c. określać termin ważności gwarancji (termin ważności gwarancji winien być dłuższy o 15 dni od terminu związania z ofertą); d. określać przedmiot gwarancji, nazwę i numer zamówienia wynikający ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz tytuł (np. wadium); e. być gwarancją samoistną, nie odwoływalną i bezwarunkową, płatną na każde żądanie). 5.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać przelewem na rachunek: BANK MILLENNIUM O/KOSZALIN nr rachunku S.W.I.F.T. BIGBPLPWXXX, IBAN PL 75 1160 2202 0000 0000 6175 0721 z opisem wadium - przetarg nieograniczony nr ZRW-LK-2210-03-01/12 (dostawa materiałów biurowych). 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 wymienionej ustawy, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13.Wykonawca, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzk.koszalin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach