Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury ogłasza przetarg
- Adres: 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie 5
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 617 94 10 , fax. 12 617 94 11
- Data zamieszczenia: 2012-03-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
ul. Przy Rondzie 5 5
31-547 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 617 94 10, fax. 12 617 94 11
REGON: 14058042800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa materiałów biurowych dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w Krakowie, Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej w Lublinie, Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury Dział Funduszy Pomocowych w Warszawie oraz Ośrodków Szkoleniowych Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz papieru dla Zamawiającego. Miejscem dostawy jest: - Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury w Krakowie, ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków. - Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, Ośrodek Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej, ul. Krakowskie Przedmieście 62, 20-076 Lublin - Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury ,Dział Funduszy Pomocowych, ul. Bagatela 12, 00-585 Warszawa Ośrodki KSSiP: - Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkoleniowy Jurysta w Jastrzębiej Górze: a). Jastrzębia Góra- ul. Rozewska 44, 84-104 Jastrzębia Góra, b). Małe Swornegacie- ul. Karsińska 8, 89-608 Swornegacie, - Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkoleniowy Jagoda w Karpaczu ul. Nadrzeczna 1, 58-540 Karpacz, - Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkoleniowy Temida w Świnoujściu ul. Kasprowicza 3, 72-600 Świnoujście, - Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkoleniowy Albrechtówka w Kazimierzu Dolnym Albrechtówka 5, 24-120 Kazimierz Dolny nad Wisłą, - Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkoleniowy w Okunince nad Jeziorem Białym 22-232 Okuninka, - Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkoleniowy LEX w Pogorzelicy Al. Wojska Polskiego 10, 72-350 Pogorzelica, - Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkoleniowy w Dębem 05-140 Serock. 1. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczania towarów fabrycznie nowych, nienoszących śladów wcześniejszego użytkowania, w opakowaniach fabrycznych. 2. Termin ważności dostarczanych towarów (przydatności do użycia) musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostawy danej partii do siedziby Zamawiającego. Na dostarczone towary Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia dostawy. 3. Transport towarów do magazynu w/w siedzib Zamawiającego będzie odbywał się przy użyciu sprzętu i sił Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. 4. Zamawiający zastrzega, że ilości towarów wskazane w formularzach cenowych są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy z którymi Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw w ilościach podanych w formularzach cenowych ani w wysokości ceny określonej w ofercie. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w formularzach. 5. Realizacja dostaw będzie następowała sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówień przesyłanych do Wykonawcy w formie pisemnej, faksem lub drogą elektroniczną. 6. Jeżeli w zamówieniu nie został zastrzeżony inny termin, realizacja dostaw będzie następować w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. 7. Nazwy własne towarów (producent, marka, model) zostały użyte w opisie przedmiotu zamówienia ze względu na specyfikę tych produktów, ponieważ Zamawiający nie mógł opisać ich za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W każdym miejscu, w którym wskazane są towary przykładowe, preferowane przez Zamawiającego, należy przez to rozumieć także towary równoważne, posiadające co najmniej te same parametry użytkowe, jak opisane przez Zamawiającego. 8. Dla każdej pozycji asortymentu Wykonawca jest zobowiązany podać w formularzu cenowym producenta, markę i model oferowanego produktu. 9. W przypadku oferowania towarów równoważnych (odmiennych od wskazanych w formularzach cenowych towarów preferowanych), Wykonawcy są zobowiązani wykazać, że oferowane towary spełniają wszystkie wymogi postawione przez Zamawiającego. W tym celu Wykonawcy muszą wraz z ofertą złożyć dokumenty potwierdzające to, że oferowane towary spełniają wymagania Zamawiającego, zgodnie z pkt. X.11.4. SIWZ. 10. W trakcie realizacji umowy, w przypadku stwierdzenia, że dostarczone towary nie spełniają warunków określonych przez Zamawiającego, w szczególności parametrów i warunków określonych w opisie przedmiotu zamówienia i formularzach cenowych, Wykonawca będzie zobowiązany na własny koszt wymienić towary na spełniające wymagania. Wymiana materiałów powinna nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż do 3 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia niezgodności towaru z wymaganiami (reklamacji). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kssip.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa materiałów biurowych dla zabezpieczenia bieżącej pracy Oddziału ZUS w Nowym Sączu
Dodano: 2016-07-04 - DOSTAWA TONERÓW I KASET DO DRUKAREK ORAZ MATERIAŁY BIUROWE
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego dla potrzeb GDDKiA Oddział w Krakowie
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa materiałów biurowych, papieru oraz kopert z nadrukiem
Dodano: 2016-06-02 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów biurowych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawy: ZP. 2711.38.2016
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa artykułów biurowych dla ZZOZ w Wadowicach, znak:ZP/PRZET/16/2016
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa materiałów biurowych i sprzętu biurowego dla jednostek Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Dodano: 2016-05-17 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-04-14