Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych dla Izby Skarbowej w Olsztynie i urzędów skarbowych województwa warmińsko-mazurskiego

Izba Skarbowa w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-950 Olsztyn, al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 59 A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 52 54 100
  • Data zamieszczenia: 2014-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Skarbowa w Olsztynie
    al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 59 A 59 A
    10-950 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 52 54 100
    REGON: 10229140000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.olsztyn.is.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych dla Izby Skarbowej w Olsztynie i urzędów skarbowych województwa warmińsko-mazurskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla Izby Skarbowej w Olsztynie i urzędów skarbowych województwa warmińsko-mazurskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom. 3. Ważność dostarczanych materiałów biurowych, ich przydatność do użycia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostawy. 4. Zamawiający zastrzega, że przedstawione ilości zamawianych materiałów (określone w załączniku nr 1 do SIWZ) są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w kwocie umowy. Wykonawca z tego tytułu jak również w przypadku zmniejszenia ilości zamówionych materiałów, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego. 5. Wszystkie materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe, dostarczane w oryginalnych opakowaniach z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta z naniesionym na opakowaniu opisem identyfikującym produkt, logo, nazwę lub znak firmowy producenta. 6. W przypadku zawieszenia produkcji lub wycofania z produkcji towaru wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza zmianę na jego odpowiednik pod warunkiem uzyskania przez Wykonawcę pisemnej zgody Zamawiającego. 7. Zamawiający wymaga załączenia wersji elektronicznej kalkulacji cenowej wraz z opisem przedmiotu zamówienia (wersja elektroniczna zapisana jako arkusz pliku .xls na płycie CD/DVD). 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne (dotyczy asortymentu oznaczonego symbolem gwiazdki <*> w kolumnie 2 załącznika nr 1 do SIWZ). 9. Dostawa materiałów biurowych następować będzie na koszt Wykonawcy według potrzeb zgłaszanych przez poszczególnych Zamawiających, średnio nie częściej niż raz na kwartał. Dopuszcza się dokonanie ponadplanowego zamówienia średnio nie częściej niż raz w kwartale. Adresy dostaw zostały wskazane w pkt 1. 10. Dostawa i wniesienie materiałów biurowych objętych przedmiotem umowy każdorazowo następuje na koszt wykonawcy bez względu na jej wartość. 11. Wymagania stawiane Wykonawcy: 11.1. Wymaga się od Wykonawcy, aby dostarczone materiały były fabrycznie nowe, pełnowartościowe i wolne od wad oraz posiadały wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa dopuszczające je do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Zamawiający wymaga aby materiały biurowe dostarczone były w oryginalnych, nieuszkodzonych opakowaniach, 11.2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 11.3. Wykonawca wskaże numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokona innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Narodowy Bank Polski Odział Okręgowy Olsztyn Nr rachunku: 25 1010 1397 0033 0413 9120 0000 Tytuł przelewu: wadium-materiały biurowe 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, do oferty należy dołączyć oryginalny dokument gwarancji-poręczenia. Oryginał gwarancji-poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy Pzp. 5. Wniesienie wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń niezgodnych z ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw przysługujących Zamawiającemu, zgodnie z zapisami art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą) w wymaganej wysokości lub w innej niż dopuszczalna formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 7. Wadium, z wyjątkiem przelewu pieniężnego, składa się w oryginale w siedzibie Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Wskazane jest, aby kopia wniesienia wadium, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, była dołączona do oferty. 8. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, w treści dokumentu powinno zostać zawarte zobowiązanie odpowiednio podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczyciela do bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 9. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt 3 rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Wskazane jest, aby kopia, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, stanowiącą dowód wniesienia wadium była dołączona do oferty. 10. Wadium wniesione przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (a nie na jednego czy kilku spośród nich). 11. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 12. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli zajdą przesłanki określone w art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 15. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, utraci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 15.1. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 15.2. nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 15.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.is.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach