Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-157 Kraków, Plac Matejki 13
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 2992041 , fax. 12 4226566
- Data zamieszczenia: 2015-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Plac Matejki 13 13
31-157 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 2992041, fax. 12 4226566
REGON: 00027578300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę materiałów biurowych wymienionych w załączniku nr 1 do specyfikacji (stanowić on będzie jednocześnie załącznik do umowy), w którym wskazano asortyment, parametry materiałów i ich przewidywane roczne zapotrzebowanie ilościowe. a. Wszystkie oferowane materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości. Termin nowe użyty w opisie przedmiotu oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane. Ponadto Zamawiający wymaga minimalnego 12 miesięcznego terminu gwarancji (ważności materiałów) od dnia dostawy tych materiałów, z wyłączeniem zszywaczy i dziurkaczy, dla których wymagana jest minimum 5-letnia gwarancja. b. Dostawy materiałów biurowych będą realizowane sukcesywnie, w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych od przesłanego faksem, przez pracownika Działu Administracyjno-Gospodarczego, zgłoszenia zapotrzebowania Zamawiającego określającego asortyment i ilość oraz miejsce dostawy każdej partii zamówienia. c. Częstotliwość dostaw - średnio 1 raz w tygodniu. d. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji. 2. Pozostałe wymagania a. Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonych materiałów biurowych b. Wykaz adresów Zamawiającego, do których będą realizowane dostawy materiałów biurowych objętych przedmiotem zamówienia: a) Kraków, Plac Jana Matejki 13 b) Kraków, ul. Smoleńsk 9 c) Kraków, ul. Piłsudskiego 21 d) Kraków, ul. Piłsudskiego 38 e) Kraków, ul. Humberta 3 f) Kraków, ul. Masarska 14 g) Kraków, ul. Lea 27/29 h) Kraków, ul. Karmelicka 16 i) Kraków, Plac Matejki 4. W przypadku zmiany jakiegokolwiek adresu, Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wskazanego adresu na inny zlokalizowany w obrębie miasta Krakowa. Zmiana siedzib wymienionych powyżej nie powoduje konieczności sporządzania aneksu a jedynie konieczność poinformowania Wykonawcy na piśmie, z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem. c. Dostawy będą realizowane w godzinach pracy Zamawiającego tj. 7:30-15:30, do wskazanego każdorazowo przez Zamawiającego miejsca (adresu). d. Zamawiający zastrzega możliwość dostaw pilnych, które muszą być zrealizowane do 24 godzin od daty telefonicznego złożenia zamówienia, potwierdzonego faksem. 3. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej: 1) W przypadku gdy Zamawiający określił przedmiot zamówienia wskazując producenta, znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne bądź pochodzenie, Zamawiający dopuszcza składanie oferty równoważnej pod względem funkcjonalnym oraz o parametrach techniczno- użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z zasadami określonymi w art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. Za równoważny, pod względem funkcjonalnym, technicznym i użytkowym, w stosunku do wskazanych materiałów, Zamawiający uzna takie, oferowane przez Wykonawcę materiały, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie, a także takie możliwości funkcjonalne i parametry techniczne co zawarte w opisie przedmiotu zamówienia materiały o podanych parametrach referencyjnych. 3) Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiejkolwiek części dokumentacji z w postępowaniu pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to jako rozwiązania przykładowe i można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych wyżej warunkach. 4. Reklamowanie braków ilościowych i jakościowych dostarczonej partii materiałów odbywać się będzie drogą elektroniczną lub faksem. 5. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 1 do specyfikacji, zostaną odrzucone. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani ofert wariantowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa materiałów biurowych dla zabezpieczenia bieżącej pracy Oddziału ZUS w Nowym Sączu
Dodano: 2016-07-04 - DOSTAWA TONERÓW I KASET DO DRUKAREK ORAZ MATERIAŁY BIUROWE
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego dla potrzeb GDDKiA Oddział w Krakowie
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa materiałów biurowych, papieru oraz kopert z nadrukiem
Dodano: 2016-06-02 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów biurowych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawy: ZP. 2711.38.2016
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa artykułów biurowych dla ZZOZ w Wadowicach, znak:ZP/PRZET/16/2016
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa materiałów biurowych i sprzętu biurowego dla jednostek Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Dodano: 2016-05-17 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-04-14