Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 38500 Sanok, ul. 800-lecia
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 134 656 290, , fax. 134 656 290
- Data zamieszczenia: 2017-08-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. 800-lecia 26
38500 Sanok, woj. podkarpackie
tel. 134 656 290, , fax. 134 656 290
REGON: 37044434500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsanok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych, akcesoriów komputerowych, tonerów do drukarek i innych dla SPZOZ Sanok. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup materiałów biurowych, fabrycznie nowych tonerów, taśm tuszów do drukarek i faksów oraz akcesoriów komputerowych i innych wraz z ich dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26, z podziałem zamawianego asortymentu na 5 pakietów (części) z godnie z częścią IV SIWZ „Opis części Zamówienia” Pod pojęciem „fabrycznie nowe” Zamawiający rozumie produkty wykonane w 100% z fabrycznie nowych elementów tj. nowa obudowa, nowy bęben światłoczuły, nowy toner w przypadku drukarek laserowych, nowy tusz wraz z nowym pojemnikiem w przypadku wkładów do drukarek atramentowych, nowe opakowanie nie noszące znamion otwierania, bez śladów uszkodzeń, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. 2. Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wspólny Słownik Zamówień CPV– 30.19.00.00-7 – materiały biurowe CPV- 32.58.12.10-4 - materiały eksploatacyjne do faxów CPV- 30.19.23.20-0 - materiały eksploatacyjne do drukarek CPV- 30.23.00.00-0 - akcesoria komputerowe 3. Wykonawca zaoferuje 60 dniowy termin płatności od daty wystawienia prawidłowej faktury VAT oraz zaoferuje okres niezmienności cen - przez okres obowiązywania umowy. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych tj. innych niż wskazane w załączniku nr 2 do siwz pod warunkiem, ze zaproponowane zamienniki będą równoważne pod względem parametrów technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych określonych w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w szczególności wykazania przez Wykonawcę, iż wyrób przez niego zaproponowany jest istotnie równoważny z wymaganym przedstawionym w opisie przedmiotu zamówienia. Poprzez produkt równoważny rozumie się produkt kompatybilny z posiadanym przez Zamawiającego sprzętem, o parametrach takich samych lub lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Produkt fabrycznie nowy, nie regenerowany, fabrykowany, nie poddany procesowi ponownego napełnienia a także nie taki w którym został wymieniony jakikolwiek element- materiał. Zaoferowane materiały muszą posiadać minimum 6-cio miesięczną gwarancję przydatności do użycia liczoną od dnia dostawy, określoną przez producenta na opakowaniu. Pojemniki (tonery/ tusze) kompatybilne do drukarek mają posiadać nazwę producenta (logo) i nazwę (kod, symbol) produktu. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że proponowany produkt spełnia wymogi określone przez Zamawiającego na etapie składania ofert (art. 30 ust. 5). W razie ewentualnego uszkodzenia urządzenia i nie uznania warunków gwarancji przez autoryzowany serwis gwarancyjny (danego urządzenia) z uwagi na zastosowanie niezgodnego z zaleceniem producenta tonera (wkładu), taśmy, tuszu dostawca pokryje całkowity koszt naprawy takiego urządzenia (dot. dostarczanych zamienników – ofert równoważnych). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych przez okres 12 miesięcy dla jednostek PRz
Dodano: 2024-05-29 - Dostawa materiałów biurowych i informatycznych oraz druków medycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
Dodano: 2024-01-24 - Sukcesywny zakup i dostawa artykułów biurowych dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie
Dodano: 2024-01-03 - Dostawa materiałów biurowych.
Dodano: 2023-11-10 - Sukcesywny zakup i dostawa artykułów biurowych dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie
Dodano: 2023-11-02 - Sukcesywna dostawa materiałów plastycznych do zajęć z dziećmi oraz do terapii dla Jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
Dodano: 2023-02-15 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
Dodano: 2023-02-01 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
Dodano: 2023-01-05 - Sukcesywna dostawa materiałów plastycznych do zajęć z dziećmi oraz do terapii dla Jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
Dodano: 2023-01-04 - Sukcesywna dostawa materiałów plastycznych do zajęć z dziećmi oraz do terapii dla Jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
Dodano: 2022-12-16