Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ ogłasza przetarg
- Adres: 61-655 Poznań, ul. Gronowa 20
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8271861 , fax. 061 8271882
- Data zamieszczenia: 2014-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
ul. Gronowa 20 20
61-655 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8271861, fax. 061 8271882
REGON: 63000393000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.geopoz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych. Szczegółowy opis i ilość materiałów zawiera tabela - załącznik nr 2 do SIWZ. Wszelkie użyte nazwy należy traktować jako typu. Wszystkie zaoferowane materiały muszą być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od wad. Oferowane materiały muszą ściśle odpowiadać cechom i parametrom określonym przez Zamawiającego jak również posiadać określone właściwości użytkowe i przyjęte standardy jakości. Wszystkie materiały muszą posiadać oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tj. obejmujących materiały innych producentów, o innej nazwie handlowej, które posiadają nie gorsze cechy jakościowe, wydajnościowe, użytkowe od materiałów wskazanych przez Zamawiającego. Materiały równoważne zaoferowane przez Wykonawcę muszą charakteryzować się właściwościami wskazanymi przez Zamawiającego. Powyższe dotyczy także pojemności, wagi, rozmiarów, kolorów szczegółowo opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ. Jeśli Wykonawca zaoferuje produkt równoważny, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą: opis pozycji równoważnych z podaniem producentów materiałów oraz szczegółowy opis parametrów indywidualizujących zaoferowany towar (wydruk z katalogu umieszczonego na stronie internetowej producenta lub dystrybutora, albo aktualny katalog). Przyjmuje się, że jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów, to będzie realizował zamówienie zgodnie z opisem w przedmiocie zamówienia (zał. nr 2 do SIWZ). Wykazanie, że zaoferowane materiały równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, leży po stronie wykonawcy. W przypadku zgłoszenia reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt odebrać materiały będące przedmiotem reklamacji w celu wymiany na wolne od wad. Zestawienie zapotrzebowania przedstawione w załączniku nr 2 do SIWZ stanowi przybliżone zapotrzebowanie na poszczególne materiały. W wyniku konkretnych zamówień ilość materiałów w poszczególnych pozycjach może ulec zmniejszeniu, a tym samym koszt całego zamówienia może się zmniejszyć nie więcej jednak niż o 50% dostawy. Materiały z każdej dostawy o ograniczonym terminie trwałości muszą mieć co najmniej 12 miesięczny okres przydatności do użytku, licząc od daty dostawy. Wykonawca zobowiązany jest udzielić 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały biurowe, licząc od dnia potwierdzonego przez Zamawiającego odbioru danej partii materiałów biurowych. Zamawiający każdą dostawę poprzedzi telefonicznym, pisemnym lub elektronicznym zamówieniem. Wykonawca na własny koszt dostarczy przedmiot zamówienia do wskazanego w zamówieniu pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego w terminie 14 dni od dnia złożenia zamówienia. Dostawy realizowane będą od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 14.00 Każde zlecenie rozliczane będzie na podstawie cen jednostkowych podanych w ofercie. Ceny jednostkowe obejmują transport i ubezpieczenie do chwili odbioru towaru. Realizacja zamówienia: sukcesywnie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego do dnia 31 października 2015 roku. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: zmiany ceny w zakresie wysokości stawki podatku VAT, jeżeli zostanie ogłoszona ustawowa jej zmiana; nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych: zmiana danych związanych z obsługa administracyjno-organizacyjna umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), zmiana stawki VAT, o ile Zamawiający wyrazi nań zgodę, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami. jednakże nie stanowi to obowiązku, z którego Wykonawca mógłby wnosić roszczenie wobec Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy. Nazwy i kody CPV odpowiadające przedmiotowi zamówienia: 30192000-1 Wyroby biurowe, 30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Nie przewiduje się udzielania zamówień uzupełniających. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.geopoz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZPD/03/16 Dostawa artykułów biurowych, druków i sprzętu jednorazowego do sterylizacji
Dodano: 2016-06-17 - ZPD/02/16 Dostawa artykułów biurowych, środków czystości, druków, kaczek nerek podsuwaczy jednorazowych oraz sprzętu jednorazowego do sterylizacji
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa materiałów biurowych, papieru oraz fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do Urzędu Gminy w Kazimierzu Biskupim w 2016 roku
Dodano: 2016-05-18 - Zakup i dostarczenie artykułów biurowych/papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego oraz Biur Powiatowych ARiMR na terenie woj. wielkopolskiego.
Dodano: 2016-04-18 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego przez okres 12 miesięcy do jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego na terenie miasta Poznania
Dodano: 2016-04-14 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2016-04-06 - Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb WSM im. J. Strusia w Poznaniu
Dodano: 2016-03-17 - Dostawa artykułów biurowych dla SPZOZ w Szamotułach.
Dodano: 2016-03-09 - ZZP-2380-8/2016 Dostawa artykułów biurowych na potrzeby garnizonu Policji woj. wielkopolskiego
Dodano: 2016-02-24 - Dostawa artykułów biurowych dla SPZOZ w Szamotułach.
Dodano: 2016-02-17