Agencja Mienia Wojskowego ogłasza przetarg
- Adres: 00-911 Warszawa, ul. Nowowiejska 26A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 3149863 , fax. 22 3149900
- Data zamieszczenia: 2014-02-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A 26A
00-911 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 3149863, fax. 22 3149900
REGON: 01245670700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych spełniających wymagania niniejszego załącznika oraz załącznika 2 do SIWZ dla Biura Agencji Mienia Wojskowego (BAMW) oraz Oddziałów Terenowych Agencji Mienia Wojskowego (OT AMW). 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części zamówienia. 3. Zamawiający przewiduje prawo opcji w częściach zamówienia nr 1, 2, 3, 4, 5 i 6. W załączniku nr 2 do SIWZ (formularz Oferty)Zamawiający podał minimalną ilość materiałów biurowych, jaka zostanie zrealizowana (zamówiona). Zamówienie dodatkowej ilość materiałów biurowych uzależnione będzie od rzeczywistych potrzeb Odbiorcy, a wartość nie przekroczy kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia stanowiącej maksymalną wartość zobowiązania Zamawiającego, wynikającą z realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Wymagania dotyczące parametrów technicznych i jakościowych dla poszczególnych materiałów biurowych zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ formularz Oferty. 5. Zamawiający dopuszcza jedynie dostawę materiałów biurowych, które: 1) będą fabrycznie nowe, 2) będą wyprodukowane nie później niż 10 miesięcy przed datą dostawy, 3) będą znajdowały się w oryginalnym opakowaniu i będą oznaczone etykietami/ opisem umożliwiającym ich identyfikację. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH I SPRZĘTU BIUROWEGO SPRAWA ZP 36 2016
Dodano: 2016-07-27 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-26 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-05 - Zakup i dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przasnyszu
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów reklamowych
Dodano: 2016-06-23 - Sukcesywne dostawy artykułów piśmiennych.
Dodano: 2016-05-31 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-05-30 - Zakup i dostawy materiałów biurowych - Sprawa nr 9/2016/Z.
Dodano: 2016-05-30 - Dostawa artykułów biurowych dla Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy .
Dodano: 2016-05-27 - Dostawa materiałów piśmienno-biurowych i kopert
Dodano: 2016-05-18