Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3490538 , fax. 032 3490580
  • Data zamieszczenia: 2014-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie
    ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45 45
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 032 3490538, fax. 032 3490580
    REGON: 00001775600127
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl/zampub
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów biurowych dla potrzeb Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddziału w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę następujących materiałów biurowych (podane ilości są szacunkowe): - cienkopisy Centropen - 2600 szt., - długopis automatyczny Zenith 7 - 1150 szt., - długopis z przylepcem na sprężynce stojący - 340 szt., - etykiety samoprzylepne 70x37 mm (24 etykiety na arkuszu) - 10 p., - etykiety samoprzylepne 105x37 mm (16 etykiet na arkuszu) - 10 p., - etykiety samoprzylepne 105x48 mm (12 etykiet na arkuszu) - 10 p., - etykiety samoprzylepne 105x148mm (4 etykiety na arkuszu) - 10 p., - dziurkacz mały - 140 szt., - gumki recepturki (średnica min. 80mm i szerokość min. 3 mm) - 670 p., - gumki biurowe Staedtler (wymiar min. 43x19x13 mm) - 440 szt., - karteczki samoprzylepne (wymiar 76 x 76 mm) - 1190 szt., - klej w sztyfcie 15 g - 7200 szt., - klips archiwizacyjny dwuczęściowy - 43000 szt., - komplet 4 markerów + gąbka - 3 szt., - koszulki A4 na dokumenty - 40 800 szt., - koszulki A5 na dokumenty - 1000 szt., - linijka 20 cm - 110 szt., - linijka 30 cm - 70 szt., - marker permanentny (grubość linii od 2 do 5 mm) - 570 szt., - marker permanentny (dwustronny marker wyposażony w dwa rodzaje końcówek piszących: - F - grubość linii pisania 0,9 mm oraz EF - grubość linii pisania 0,4 mm) - 100 szt., - mazaki (grubość linii pisania 2 - 3 mm) - 700 szt., - nożyczki biurowe uniwersalne (wymiar od 19 do 22 cm) - 120 szt., - ofertówka przeźroczysta A4 (zgrzewana w kształcie litery L)- 280 szt., - ołówek HB Staedtler - 1460 szt., - papier na dyplomy A4 do drukarek atramentowych i laserowych (gramatura 170 g/m2) - 2 p., - papier A4 samoprzylepny - 10 p., - pinezki - 10 p., - plomba plastikowa zaciskowa Multiseal (długość wąsa min. 27 cm) - 5700 szt., - płyta CD (pojemność 700MB/80min. prędkość zapisu co najmniej x52) - 3000 szt., - płyta CD - RW (pojemność 700MB/80min. prędkość zapisu co najmniej x5) - 8 p., - poduszka do stempli Colop (wymiar 50 x 90 mm) - 40 szt., - pojemnik magnetyczny na spinacze - 80 szt., - rolki do faxu (wymiar szer. 210 mm x 30 m dł.) - 40 rol., - rolki offsetowe (wym. szer. 57mm x 30m dł.) - 1680 rol., - rozszywacz - 150 szt., - segregator A4/75 - 410 szt., - skorowidz A4/96 (w twardej oprawie, szyty wyposażony w tłoczony indeks, liniatura: kratka 96 kartek) - 20 szt., - skoroszyt oczkowy A4 wpinany - 1500 szt., - skoroszyt oczkowy A4 - 200 szt., - skoroszyt A4 tekturowy - 62000 szt., - spinacze Grand (rozmiar 28 mm) - 2020 p., - spinacze Grand (rozmiar 50 mm) - 630 p., - szuflada na dokumenty - 80 szt., - taśma barwiąca Black Point (wymiar 13mm x 6m) - 130 szt., - taśma klejąca biurowa przeźroczysta (wymiar 24mm x 20 m) - 720 szt., - taśma klejąca pakowa (wymiar: szerokość 48mm; długość 50m) - 1180 szt., - teczka A4 z gumką - 620 szt., - teczka do podpisu - 60 szt., - teczka do wiązania - 11500 szt., - temperówka - 240 szt., - tusz do stempli Colop - 220 szt., - wkład do długopisu (typu Zenith, szerokość linii pisania 0,5 - 0,7 mm, długość linii pisania 2500m) - 1850 szt., - wkład do długopisu na sprężynce - 50 szt., - zakreślacz - 640 szt., - zeszyt A4 (96 kartek w kratkę w twardej introligatorskiej oprawie) - 270 szt., - zeszyt A5 (60 kartek w kratkę w miękkiej oprawie) - 550 szt., - zszywacz - 180 szt., - zszywki (rozmiar 24/6) - 2390 p., - zszywki (rozmiar 24/8) - 300 p., - zszywki do zszywacza kasetowego LEITZ 5551 (rozmiary 26/6; 26/8; 26/10; 26/12) - 16 p., - zwilżaczka wodna (maczałka gąbkowa) pojemność 20 ml - 100 szt. 3. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który szczegółowo został określony w części II SIWZ oraz warunkami zawartymi we wzorze umowy określonymi w części IV SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 228510000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: 3 800,00 zł słownie: trzy tysiące osiemset zł. 2. Wadium można wnieść w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Jeżeli oferta będzie zabezpieczona wadium w innej formie niż podano w pkt 2, lub wadium zostanie wniesione niezgodnie ze sposobem niżej podanym, Zamawiający dokona wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. 5. Wadium musi być na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. a) KONTO DLA WPŁATY WADIUM: Bank PKO BP S.A. 78 1020 5590 0000 0002 9050 7012, b) Na przelewie należy umieścić informację: Materiały biurowe - 2014 6. W przypadku wnoszenia wadium w formach określonych w pkt 2b-2e kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium wskazane jest dołączyć do oferty. 7. Oryginał wadium (w formie określonej w pkt 2b-2e) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie pokój 328, piętro III. Prosimy nie załączać oryginału wadium do oferty. 8. Z treści dokumentu wniesionego w formie poręczenia lub gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej powinno wynikać: - określenie przedmiotu zamówienia, - wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji (instytucja wystawiająca gwarancje lub poręczenie), - wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji (ZUS Oddział w Chorzowie), - określenie kwoty poręczenia lub gwarancji (musi być równa kwocie wadium), - jednoznaczne gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy, na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta na jego konto. Ponadto gwarancja nie może zawierać żadnych dodatkowych wymagań wobec Zamawiającego, np. żądania pośrednictwa banku Zamawiającego lub innego tego typu instytucji, a spory mogące wyniknąć z niniejszej gwarancji podlegają rozpoznaniu przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego. 9. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 10. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie, w wysokości i formie (także na przedłużony termin związania ofertą) skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach