Instytut Tele- i Radiotechniczny ogłasza przetarg
- Adres: 03-450 Warszawa, ul. Ratuszowa 11
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6192241, 6192512 , fax. 022 6192947, 6192512
- Data zamieszczenia: 2009-08-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Tele- i Radiotechniczny
ul. Ratuszowa 11 11
03-450 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6192241, 6192512, fax. 022 6192947, 6192512
REGON: 00003930900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.itr.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka badawczo - rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych zwanych dalej materiałami. Wielkość zakres dostawy został przedstawiony w formularzu cennika ofertowego (załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Zawarty tam wykaz obejmuje przewidywane orientacyjne zapotrzebowanie Zamawiającego na materiały do 31.12.2009r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości i asortymentu zamawianych materiałów, stosownie do rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego wynikającego z jego bieżących potrzeb. Oferowane materiały powinny być nowe i oryginalnie zapakowane. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, przy czym Wykonawca obowiązany jest wykazać, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych, że proponowane przez niego zamienniki są równoważne materiałom określonym przez Zamawiającego tj. posiadają co najmniej takie same parametry techniczne i funkcjonalne. W tym celu Wykonawca załącza do oferty specyfikacje techniczne, karty katalogowe lub inne dokumenty zawierające dane techniczne oferowanych materiałów równoważnych. Zamawiający może również zażądać próbek oferowanych zamienników. Realizacja dostawy będzie odbywać się sukcesywnie, na podstawie dyspozycji (zamówień) cząstkowych składanych przez Zamawiającego, stosownie do jego bieżących potrzeb, w terminie 1 dnia od złożenia telefonicznego lub faksowego zamówienia. Minimalna wartość zamówienia cząstkowego: 200,- zł brutto. Zamawiający przewiduje, że zamówienia cząstkowe będą składane kilka razy w miesiącu. Miejscem dostawy jest : 1) Dział Zaopatrzenia Zamawiającego, ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, 2) Dział Zaopatrzenia Zamawiającego, ul. Długa 44/50, 00-241 Warszawa. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w szczególności: 1) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia (dostawy) odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia. Ocena spełniania tych warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy składają oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz mają dostarczyć: 1) aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo inny dokument potwierdzający uprawnienia wykonawcy do prowadzenia działalności gospodarczej i wskazujący osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeśli wykonawca ma siedzibę lub adres zamieszkania za granicą, zamiast ww dokumentu, składa jego odpowiednik, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 i 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006 - Dz.U. Nr 87 z 2006r, poz. 605 oraz Nr 188 z 2008r, poz. 1155), 2) wykaz zamówień (co najmniej dwóch) o charakterze podobnym do przedmiotu niniejszego zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3) dokumenty (referencje) potwierdzające, że ww zamówienia zostały wykonane należycie. W przypadku, gdy wykonawca będzie korzystał z potencjału technicznego i osób innych podmiotów, składa ponadto pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Oświadczenia składa wykonawca na formularzu ofertowym. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.itr.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Straży Miejskiej m. st. Warszawy
Dodano: 2016-07-20 - Sukcesywna dostawa środków czystości oraz innych materiałów dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów biurowych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb komórek organizacyjnych Metra w 2016 roku - Nr postępowania EH.794.2016
Dodano: 2016-07-12 - Przetarg nieograniczony PN/14AB/06/2016 o wartości poniżej 209 000 euro na dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-08 - DOSTAWA SPRZĘTU RTV, AGD I SPRZĘTU BIUROWEGO DLA URZĘDU DOZORU TECHNICZNEGO - ZP-AL-30/16
Dodano: 2016-07-05 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i tonerów
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych
Dodano: 2016-06-27 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.
Dodano: 2016-06-23