Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 05-075 Warszawa-Wesoła, ul. Żółkiewskiego 17
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7735908 , fax. 022 7735909
- Data zamieszczenia: 2011-05-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Warszawie
ul. Żółkiewskiego 17 17
05-075 Warszawa-Wesoła, woj. mazowieckie
tel. 022 7735908, fax. 022 7735909
REGON: 01751334400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych (według szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ) do jednostek WIORiN na terenie całego województwa mazowieckiego. Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki: 1) zapewniają realizacjeę dostawy zamówienia po zgłoszeniu telefonicznym lub poprzez internet wielkości i miejsca dostawy, 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wyszczególnionego w Załączniku Nr 1 do niniejszej SIWS asortymentu na inne typowe materiały biurowe, 3) niezależnie do wielkości dostawy, Wykonawcy poniosą koszt dostawy, 4) Zamawiający ma prawo zwrócić każdy towar bez względu na powód w terminie 14 dni od daty zakupu, 5) przez cały okres obowiązywania umowy dostawy realizowane będą na warunkach i cenach w podpisanej umowie, 6) wszystkie oferowane tonery i cardridge: - muszą być produkowane zgodnie z normą ISO i posiadać certyfikat ISO wydany przez jednostkę certyfikującą a nie przez producenta - dopuszcza się zamienniki do drukarek Canon BC-02, czarny i Optima SP20 - posiadają gwarancję wymiany wkładu na nowy lub zwroyu kosztów jego zakupu oraz zwrotu kosztów naprawy urządzenia, jeśłi przyczyną jego uszkodzenia było zastosowanie oferowanego tonera lub cartridga - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piorin.gov.pl/index.php?pid=525
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH I SPRZĘTU BIUROWEGO SPRAWA ZP 36 2016
Dodano: 2016-07-27 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-26 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-05 - Zakup i dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przasnyszu
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów reklamowych
Dodano: 2016-06-23 - Sukcesywne dostawy artykułów piśmiennych.
Dodano: 2016-05-31 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-05-30 - Zakup i dostawy materiałów biurowych - Sprawa nr 9/2016/Z.
Dodano: 2016-05-30 - Dostawa artykułów biurowych dla Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy .
Dodano: 2016-05-27 - Dostawa materiałów piśmienno-biurowych i kopert
Dodano: 2016-05-18