Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-075 Warszawa-Wesoła, ul. Żółkiewskiego 17
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7735908 , fax. 022 7735909
  • Data zamieszczenia: 2011-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Warszawie
    ul. Żółkiewskiego 17 17
    05-075 Warszawa-Wesoła, woj. mazowieckie
    tel. 022 7735908, fax. 022 7735909
    REGON: 01751334400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych (według szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ) do jednostek WIORiN na terenie całego województwa mazowieckiego. Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki: 1) zapewniają realizacjeę dostawy zamówienia po zgłoszeniu telefonicznym lub poprzez internet wielkości i miejsca dostawy, 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wyszczególnionego w Załączniku Nr 1 do niniejszej SIWS asortymentu na inne typowe materiały biurowe, 3) niezależnie do wielkości dostawy, Wykonawcy poniosą koszt dostawy, 4) Zamawiający ma prawo zwrócić każdy towar bez względu na powód w terminie 14 dni od daty zakupu, 5) przez cały okres obowiązywania umowy dostawy realizowane będą na warunkach i cenach w podpisanej umowie, 6) wszystkie oferowane tonery i cardridge: - muszą być produkowane zgodnie z normą ISO i posiadać certyfikat ISO wydany przez jednostkę certyfikującą a nie przez producenta - dopuszcza się zamienniki do drukarek Canon BC-02, czarny i Optima SP20 - posiadają gwarancję wymiany wkładu na nowy lub zwroyu kosztów jego zakupu oraz zwrotu kosztów naprawy urządzenia, jeśłi przyczyną jego uszkodzenia było zastosowanie oferowanego tonera lub cartridga
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piorin.gov.pl/index.php?pid=525
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach