Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych

Wojskowy Instytut Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, ul.Szaserów 128
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 681-67-49 , fax. 022 681-67-49
  • Data zamieszczenia: 2010-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Instytut Medyczny
    ul.Szaserów 128 128
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 681-67-49, fax. 022 681-67-49
    REGON: 01529448700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wim.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje :album ofertowy - 30 szt; bloczki samoprzylepne - 900 szt; bloki biurowe A-4 i A-5 - 270 szt; cienkopisy - 70kpl. + 550 szt : deski teczki z klipem - 85szt; długopisy- 2 300 szt; długopisy żelowe-1 800szt; długopisy z mechanizmem chowania wkładu - 220 szt; dziurkacze - 90 szt; farby plakatowe i akwarelowe - 35szt;flamastry 550 -szt; foliopisy- 1 900 szt; grafity ołówkowe- 80 opak; gumki biurowe - 200 szt ; indeksy samoprzylepne 120 opak. ; kleje - 1 395 szt.; klipsy spinacze do papieru 185 opak; koperty brązowe - 1100 szt.; koperty białe z paskiem 29 000szt.; koperty ochronne 210 szt; korektory 1150 szt.; kostki papierowe 1 050 szt.; koszulki na dokumenty 95 500 szt.; kredki 40 opak.; linijki 170 szt; markery 2 330 szt.; nożyczki 210 szt. ofertówki 5 250 szt.; ołówki automatyczne 100 szt.; ołówki drewniane 550 szt.; papier kolorowy 15 opak.; papier samoprzylepny 48 opak.; pędzelki 160 szt.; pinezki 110 opak.; plastelina 45 opak.; podkłady na biurko 40 szt.; poduszki do stempli 110 szt.; półki na dokumenty A-4- 200 szt. ; przyborniki wielofunkcyjne 20 szt.; przekładki indeksowe 270 opak.; pudła archiwizacyjne- 350szt.; rozszywacze - 200 szt.; segregatory 1630 szt.; skoroszyty 2 360 szt; skorowidze 60 szt.; spinacze 1330 opak; taśmy samoprzylepne - 830 szt ; teczki do podpisu 10 szst.; teczka kartonowa - 1650 szt.; teczka plastikowa - 900 szt.; temperówki 80szt.; zakreślacze 510 szt; zeszyty - 1540 szt.; zszywacze 225szt.; zszywki - 2 330 opak.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, oraz: nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt IX siwz. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca: - spełnia przesłanki art. 22 ustawy oraz - nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, zobowiązany jest do dostarczenia nw. dokumentu (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): a) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełniony załącznik nr 1 do siwz;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wim.mil.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach