Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowo-eksploatacyjnych, piśmienniczo-plastycznych, środków czystości, środków medyczno-opatrunkowych oraz oprogramowania na realizację projektu p.n. / Inwestycja w edukację przedszkolną/ w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w 4 częściach.

Przedszkole Publiczne Nr 10 ogłasza przetarg

  • Adres: 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Asnyka 6
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 461 20 51 , fax. 77 461 20 51
  • Data zamieszczenia: 2014-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedszkole Publiczne Nr 10
    ul. Asnyka 6 6
    47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
    tel. 77 461 20 51, fax. 77 461 20 51
    REGON: 53058245700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gzoiw-strzelceopolskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowo-eksploatacyjnych, piśmienniczo-plastycznych, środków czystości, środków medyczno-opatrunkowych oraz oprogramowania na realizację projektu p.n. / Inwestycja w edukację przedszkolną/ w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w 4 częściach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów biurowo-eksploatacyjnych, piśmienniczo-plastycznych, środków czystości, środków medyczno-opatrunkowych oraz oprogramowania na realizację projektu p.n. Inwestycja w edukację przedszkolną w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w 4 częściach. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Część 1 - dostawa materiałów biurowo-eksploatacyjnych oraz oprogramowania na realizację projektu p.n. Inwestycja w edukację przedszkolną w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, zgodnie z załącznikiem nr 2 do IV części SIWZ. Część 2 - dostawa materiałów piśmienniczo-plastycznych na realizację projektu p.n. Inwestycja w edukację przedszkolną w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, zgodnie z załącznikiem nr 3 do IV części SIWZ. Część 3- dostawa środków czystości na realizację projektu p.n. Inwestycja w edukację przedszkolną w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, zgodnie z załącznikiem nr 4 do IV części SIWZ. Część 4- dostawa środków medyczno-opatrunkowych na realizację projektu p.n. Inwestycja w edukację przedszkolną w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, zgodnie z załącznikiem nr 5 do IV części SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gzoiw-strzelceopolskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach