Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60309 Poznań, ul. Grunwaldzka
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 506 020 , fax. 618 506 131
- Data zamieszczenia: 2018-03-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu
ul. Grunwaldzka 158
60309 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 506 020, fax. 618 506 131
REGON: 1544738200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-poznan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów, artykułów i urządzeń biurowych dla Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia (Wielkopolskiego OW NFZ) w Poznaniu materiałów, artykułów i urządzeń biurowych określonych w załączniku nr 1 do umowy – zestawienie cenowe. W zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć dostarczane ilości artykułów w każdej pozycji asortymentowej, o których mowa w załączniku nr 1 do umowy, jednak ostateczne wynagrodzenie za zrealizowane dostawy nie może przekroczyć kwoty wynagrodzenia określonej w §2 ust. 1. 2. Przedmiotem umowy jest również dostawa materiałów, artykułów i urządzeń biurowych, zamieszczonych w Katalogu Wykonawcy, który stanowi załącznik nr 2 do umowy. Ceny podane w katalogu nie podlegają zmianom przez okres obowiązywania umowy i muszą być zgodne z ofertą Wykonawcy. Katalog z obowiązującym cennikiem jest składany wraz z ofertą. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zapotrzebowania na materiały, artykuły lub urządzenia biurowe nie ujęte w zestawieniu, o którym mowa w ust. 1, a zamieszczone w katalogu i po cenie tam podanej. Zgłoszenie takie może nastąpić wyłącznie przy równoczesnym zmniejszeniu zapotrzebowania na przedmioty ujęte w zestawieniu i w granicach wynagrodzenia określonego w §2 ust. 1 umowy. 4. Dostawa materiałów, artykułów i urządzeń biurowych odbywać się będzie partiami, w zależności od potrzeb Zamawiającego (w godzinach od 8:00 do 16:00), najpóźniej w ciągu dwóch dni roboczych od zgłoszenia (mailem lub faksem) zapotrzebowania przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 5. Materiały i artykuły, o których mowa w ust. 1 i 2 Wykonawca dostarczy do WOW NFZ w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 158 lub przy ul. Piekary 14/15 na każde żądanie Zamawiającego. Dostawa materiałów i artykułów do Delegatur Wielkopolskiego OW NFZ w Kaliszu, Pile, Koninie i Lesznie realizowana będzie nie częściej niż 2 razy w miesiącu. 6. Dostawy materiałów, artykułów i urządzeń biurowych Wykonawca realizować będzie do pomieszczenia wskazanego w zgłoszeniu, własnym transportem i na własny koszt. 7. Szczegółowy wykaz materiałów, artykułów i urządzeń biurowych stanowi zestawienie cenowe - Załącznik Nr 1 do projektu umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22800000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem odrzucenia oferty wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wartość wadium wynosi: 7.000,00 zł (słownie: siedem_tysięcy_złotych_00/100). 3. Wadium można wnieść w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy w: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2014, poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: 78 1130 1088 0001 3007 0720 0011. 5. Jako termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się termin wpływu przelewu na konto Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane w ofercie: a) Formularz ofertowy – zgodny z treścią Załącznika Nr 1 do SIWZ, b) Zestawienie cenowe – zgodne ze Szczegółowym wykazem materiałów i artykułów biurowych stanowiącym Załącznik Nr 1 do projektu umowy, c) Katalog produktów Wykonawcy wraz z cennikiem, d) Oświadczenie w sprawie przesłanek wykluczenia z postępowania – zgodny z treścią Załącznika Nr 2 do SIWZ. Inne dokumenty wymagane: e) Pełnomocnictwo - Jeżeli w czynnościach dotyczących postępowania Wykonawcę lub osoby uprawnione zastępuje inna osoba, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. f) Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej – przesłanki wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 3, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia g) Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną