8 Baza Lotnictwa Transportowego ogłasza przetarg
- Adres: 30-901 Kraków, Kraków
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 261 136 250 , fax. 261 136 280
- Data zamieszczenia: 2020-09-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 8 Baza Lotnictwa Transportowego
Kraków 50
30-901 Kraków, woj. małopolskie
tel. 261 136 250, fax. 261 136 280
REGON: 35013887100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.8bltr.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów administracyjno – biurowych i sprzętu biurowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów administracyjno – biurowych i sprzętu biurowego dla 8. Bazy Lotnictwa Transportowego w Krakowie - Balicach. Szczegółowy zakres niniejszego zamówienia oraz ilości zamawianych materiałów zostały określone w zał. nr 4 A-C do SIWZ – „Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 1-3” i w SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę zadań z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na nw. trzy zadania: Zadanie nr 1 – Dostawa artykułów biurowych Zadanie nr 2 – Dostawa sprzętu biurowego Zadanie nr 3 – Dostawa papieru - przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druk Oferta, sporządzony wg wymagań SIWZ, zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ - „ Druk Oferta”. 2. Prawidłowo wypełniony zał. nr 4 A do SIWZ – „Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 1”, zał. nr 4 B do SIWZ – „Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 2”, zał. nr 4 C do SIWZ – „Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 3” – w zakresie zadań, na które Wykonawca składa ofertę. 3. Prawidłowo wypełniony zał. nr 5 do SIWZ - „Oświadczenie o warunkach gwarancji i serwisu – zadanie nr 2 – jeżeli Wykonawca składa ofertę w zakresie zadania nr 2. 4. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa – jeżeli dotyczy. 5. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia (o ile dotyczy) - sporządzone np. na podstawie wzoru będącego zał. nr 7 do SIWZ, zgodnie z pkt. V ppkt. 2 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, art. Biurowych oraz opasek kodów kreskowych
Dodano: 2024-03-19 - Dostawa urządzeń drukujących i akcesoriów komputerowych do Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon.
Dodano: 2023-10-15 - dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2023-09-13 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych
Dodano: 2023-08-21 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2023-06-29 - Dostawa materiałów biurowych, tonerów
Dodano: 2023-06-22 - Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2023-03-30 - Dostawa artykułów biurowych, tonerów, płytek CD i DVD, oraz opasek kodów kreskowych
Dodano: 2023-03-06 - dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2023-02-06 - Realizacja dostaw sukcesywnych materiałów biurowych i papierniczych
Dodano: 2023-01-16