Przetargi.pl
Dostawa materiałów - kruszywa dolomitowego i hutniczego spełniającego PN-EN 13043:2004 oraz recyklingu betonowego (kamień drogowy) - do robót naprawczo konserwacyjnych nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Ludwin

Gmina Ludwin ogłasza przetarg

  • Adres: 21-075 Ludwin, Ludwin 51
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 7570901 , fax. 0-81 7570028
  • Data zamieszczenia: 2012-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ludwin
    Ludwin 51 51
    21-075 Ludwin, woj. lubelskie
    tel. 0-81 7570901, fax. 0-81 7570028
    REGON: 00540601000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ludwin.powiatleczynski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów - kruszywa dolomitowego i hutniczego spełniającego PN-EN 13043:2004 oraz recyklingu betonowego (kamień drogowy) - do robót naprawczo konserwacyjnych nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Ludwin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do przeprowadzenia robót naprawczo-konserwacyjnych nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Ludwin. Zadanie 1 - kruszywo hutnicze Dostawa 300 ton kruszywa hutniczego o granulacji 0-31,5 mm, spełniającego PN-EN 13043:2004 Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV- 14210000-6 Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa Zadanie 2 - kruszywo dolomitowe Dostawa 300 ton kruszywa dolomitowego o granulacji 0-31,5 mm, spełniającego PN-EN 13043:2004 Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV- 14210000-6 Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa Zadanie 3 - recykling betonowy (kamień drogowy) Dostawa 300 ton recyklingu betonowego (kamień drogowy) o granulacji 0-63 mm. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV- 44113140-8 Przedmiotem zamówienia w każdym z wyżej wymienionych Zadań (1, 2, 3) są następujące elementy składowe: - zakup, załadunek, transport dowolnym środkiem transportu i rozładunek na placu rozładunkowo-magazynowym zabezpieczonym przez Wykonawcę, - załadunek i transport samochodem samowyładowczym w partiach 10-12 ton kruszywa, - pozostawanie w stanie załadunku do dyspozycji przedstawiciela Gminy do 12 godz. od potwierdzonego terminu przyjazdu na miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz przemieszczanie się po terenie Gminy (wg ustalonego przez Zamawiającego harmonogramu) w trakcie realizacji robót naprawczo-konserwacyjnych nawierzchni dróg gminnych i dojazdowych. Kruszywo należy przewozić w warunkach zabezpieczających je przed zanieczyszczeniem, zmieszaniem z innymi materiałami (asortymentami) i nadmiernym zawilgoceniem. Nie dopuszcza się, aby recykling betonowy zawierał elementy metalowe, ceramiczne, itp. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu rzeczowego usług w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających stosowanie właściwej technologii przeprowadzanych robót naprawczo-konserwacyjnych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli jakości oraz ilości tonażowej załadunku w sposób wyrywkowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ludwin.powiatleczynski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach