20 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 33380 Krynica-Zdrój, ul. Świdzińskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 4146900, 4146387 , fax. 184 146 240
- Data zamieszczenia: 2018-03-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 20 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
ul. Świdzińskiego 4
33380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie
tel. 018 4146900, 4146387, fax. 184 146 240
REGON: 49004414700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatorium-wojskowe.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa materiałów - 2 zadania: narzędzia i elektronarzędzia oraz materiały do remontu sprzętu meblowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów - 2 zadania - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44512000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Formularz ofertowy. Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym. Dowody potwierdzające, że oferowane przez wykonawcę artykuły/produkty równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w siwz – w przypadku ich zastosowania zgodnie z zapisami zawartymi w SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu „Inwestujemy w zawodowców – rozwój kształcenia zawodowego w powiecie Olkuskim II”.
Dodano: 2021-02-03 - Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu „Inwestujemy w zawodowców – rozwój kształcenia zawodowego w powiecie olkuskim II”.
Dodano: 2020-12-01 - DOSTAWA NARZĘDZI
Dodano: 2018-07-04