Regionalny Zespół Opieki Paliatywnej - Dom Sue Ryder w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-796 Bydgoszcz, ul. Wilhelma Roentgena 3
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3290095 , fax. 052 3290095 w. 259
- Data zamieszczenia: 2009-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zespół Opieki Paliatywnej - Dom Sue Ryder w Bydgoszczy
ul. Wilhelma Roentgena 3 3
85-796 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3290095, fax. 052 3290095 w. 259
REGON: 09251365300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.domsueryder.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materacy przeciwodleżynowych, pneumatycznych dla pacjentów narażonych na odleżyny lub pacjentów z odleżynami do II. stopnia włącznie dla Regionalnego Zespołu Opieki Paliatywnej - Dom Sue Ryder w Bydgoszczy, nr postępowania: ZDS/63/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowi jednorazowa dostawa materacy przeciwodleżynowych, pneumatycznych dla pacjentów narażonych na odleżyny lub pacjentów z odleżynami do II. stopnia włącznie dla Regionalnego Zespołu Opieki Paliatywnej - Dom Sue Ryder w Bydgoszczy. Szczegółowy opis przedmiotu został określony w Formularzu Oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331920002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga, aby złożona oferta została zabezpieczona wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę, - Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę, - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy o zamówieniach publicznych wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone lub podpisane przez każdego Wykonawcę, - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy o zamówieniach publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone lub podpisane przez każdego Wykonawcę, - W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy dołączyć: a) dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytku na terenie Polski dla (Deklaracja zgodności CE lub wpis/zgłoszenie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych), b) materiały reklamowe, c) certyfikat ISO 13485 lub równoważny certyfikat niezależnego podmiotu poświadczającego zgodność działań wykonawcy z normami jakościowymi, wystawiony dla producenta, poświadczający stosowanie odpowiednich norm europejskich przy projektowaniu i produkcji oferowanego sprzętu. Oferta musi również zawierać: - Załącznik nr 1 do SIWZ (wypełniony Formularz Oferty), - Załącznik nr 2 do SIWZ (zaakceptowane Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy), - Załącznik nr 3 do SIWZ (wypełnione Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu), zgodne z warunkami określonymi w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2, w związku z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone lub podpisane przez każdego Wykonawcę, - Załącznik nr 4 do SIWZ (wypełniony wykaz podwykonawców), jeżeli Wykonawca zamierza wykonać zamówienie z udziałem podwykonawców. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w złożonej ofercie tą część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.domsueryder.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Doposażenie 2 sal dydaktycznych przy ul. Łukasiewicza 1 w zakresie zakupu wraz z dostawą mebli medycznych realizowany w ramach projektu Nauczanie symulacyjne drogą rozwoju dydaktyki medycznej w Collegium Medicum Uniwersytetu Mikołaja Kopernika współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa i montaż mebli medycznych dla Innowacyjnego Forum Medycznego w Centrum Onkologii w Bydgoszczy
Dodano: 2016-02-17 - Dostawa i montaż mebli medycznych, krzeseł i taboretów
Dodano: 2015-12-15 - Dostawa łóżek szpitalnych i łóżeczek noworodkowych - nr sprawy ZP/16/2015
Dodano: 2015-09-23 - Dostawa łóżek szpitalnych, wózków, kozetek i stołów z podziałem na pakiety asortymentowe - nr ZP/12/2015
Dodano: 2015-07-28 - Dostawa mebli medycznych i drobnego sprzętu medycznego. Nr sprawy 852/P/2015
Dodano: 2015-07-02 - Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń Zakładu Teleradioterapii we Włocławku
Dodano: 2015-05-11 - dostawy łóżek szpitalnych, szafek przyłóżkowych i bhp oraz krzeseł
Dodano: 2015-03-19 - dostawa mebli medycznych i drobnego sprzętu medycznego
Dodano: 2015-02-19 - Zakup i dostawa udogodnienia do porodów w pozycjach wertykalnych z modułami
Dodano: 2014-12-20