Przetargi.pl
Dostawa maszyny wielooperacyjnej

Nadleśnictwo Żołędowo ogłasza przetarg

  • Adres: 86-031 Osielsko, Żołędowo, ul. Parkowa 4A
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3605370 , fax. 052 3605380
  • Data zamieszczenia: 2009-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Żołędowo
    Żołędowo, ul. Parkowa 4A 4A
    86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3605370, fax. 052 3605380
    REGON: 09055079100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zoledowo.torun.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL LP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa maszyny wielooperacyjnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Maszyna wielooperacyjna z podnośnikiem widłowym do przenoszenia kaset z wyposażeniem: widły paletowe, łyżka do materiałów sypkich. Wymagania techniczno - eksploatacyjne. 1) ..wysokość maszyny max. 2400 mm, 2) szerokość maszyny max. 1350 mm, 3) wysokość zwału (wysokość dolnej krawędzi łopaty przy wyładunku) min 2000 mm., 4) ciężar wywracający z widłami do palet /maszyna prosta min. 1400 kg 5) hydrauliczny system szybkiej wymiany osprzętu, - pozwalający na wymianę osprzętu (widły paletowe/łyżka) bez konieczności wysiadania operatora, 6) prześwit min 250 mm, 7) napęd hydrauliczny na cztery koła, 8) przegubowa, 9) wewnętrzny promień skrętu max 1200 mm, 10) oś planetarna, 11) moc silnika powyżej 35 kW, 12) oświetlenie robocze przednie i tylne, 13) stanowisko operatora uchylne na bok, 14) widły do palet długości 1200mm, 15) łyżka do materiałów sypkich o pojemności min. 0,7 m3 , i szerokości max 1500 mm,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i w tym względzie są uprawnieni do wykonywania działalności zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004r o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 173 poz. 1807, z późniejszymi zmianami), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że : a. każdy z osobna - posiadają uprawnienia do działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b. wspólnie muszą wykazać, że posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie : spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnianie wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona, z zastrzeżeniem przepisów art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy -Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ 2) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty. 5) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień-pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia części zamówienia podwykonawcom. 5. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorstw jako partnerów (np. konsorcjum). 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do oferty pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu lub reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Każdy z partnerów do oferty dołącza oświadczenia i dokumenty wymienione w dziale VI pkt. 1.1), 1.2), 1.3), 1.4) niniejszej specyfikacji. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych -za zgodność z oryginałem- przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zoledowo.torun.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach