Zakład Obsługi Piękne Miasto ogłasza przetarg
- Adres: 05-420 Józefów, ul. Kardynała Wyszyńskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 779 00 00, , fax. 22 789 51 02
- Data zamieszczenia: 2019-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Obsługi Piękne Miasto
ul. Kardynała Wyszyńskiego 7
05-420 Józefów, woj. mazowieckie
tel. 22 779 00 00, , fax. 22 789 51 02
REGON: 14257437200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://jozefow.bip.eur.pl/public/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa maszyny wielofunkcyjnej z osprzętem dla Zakładu Obsługi Piękne Miasto - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyny wielofunkcyjnej z osprzętem dla Zakładu Obsługi Piękne Miasto. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdz. VII. 1 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VII. 1 SIWZ. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) Wypełnioną tabelę zawierającą informacje o parametrach technicznych przedmiotu zamówienia (OPZ), dodatkowo można załączyć karty katalogowe oferowanych urządzeń; 3) Oświadczenia wymienione w rozdziale VII. 1-3 SIWZ; 4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa na potrzeby Zamawiającego 4 kompletnych samochodów specjalistycznych do odbioru odpadów komunalnych
Dodano: 2021-04-16 - Wynajem samochodów do odbioru odpadów komunalnych
Dodano: 2021-01-11 - „Dostawa używanego samochodu specjalistycznego do ciśnieniowego udrażniania, mycia i czyszczenia kanalizacji z zabudową ssąco – ciśnieniową typu WUKO”
Dodano: 2020-11-18 - Wynajem samochodów do odbioru odpadów komunalnych
Dodano: 2020-11-06 - „Dostawa używanego samochodu specjalistycznego do ciśnieniowego udrażniania, mycia i czyszczenia kanalizacji z zabudową ssąco – ciśnieniową typu WUKO”
Dodano: 2020-10-28 - Dostawa fabrycznie nowej zamiatarki elewatorowej dostosowanej do współpracy z ciągnikami rolniczymi Deutz Fahr Agropus 87 i Zetor Proxima Power 120 posiadanymi przez zamawiającego
Dodano: 2020-10-07 - Dostawa samochodu specjalnego zabudowanego skrapiarką emulsji.
Dodano: 2020-10-02 - Poprawa gospodarki ściekowej w Gminie Halinów Dostawa pojazdu do ciśnieniowego czyszczenia sieci kanalizacyjnej z zastosowaniem odzysku wody
Dodano: 2020-07-07 - Zakup sprzętu komunalnego dla potrzeb utrzymania dróg gminnych
Dodano: 2020-06-16 - Wynajem samochodów do odbioru odpadów komunalnych
Dodano: 2020-05-22