Przetargi.pl
Dostawa maszyn służących do utrzymania i pielęgnacji urządzeń melioracyjnych

Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Rzeszowie z/s Trzebownisko ogłasza przetarg

  • Adres: 36-001 Trzebownisko, Trzebownisko
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. +48 17 7722612, 692 753 385
  • Data zamieszczenia: 2020-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Rzeszowie z/s Trzebownisko
    Trzebownisko 989
    36-001 Trzebownisko, woj. podkarpackie
    tel. +48 17 7722612, 692 753 385
    REGON: 00076396200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzsw-rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Rzeszowie z siedzibą w Trzebownisko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa maszyn służących do utrzymania i pielęgnacji urządzeń melioracyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup maszyn służących do utrzymania i pielęgnacji urządzeń melioracyjnych takich jak rowy melioracyjne, przepusty, studzienki, drenaże zabezpieczające gospodarstwa rolne przed zalaniem, podtopieniem lub nadmiernym uwilgoceniem spowodowanym przez powódź lub deszcz nawalny. 2. Zamówienie realizowane w ramach: operacje typu: „Inwestycje zapobiegające zniszczeniu potencjału produkcji rolnej” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w środki zapobiegawcze, których celem jest ograniczenie skutków prawdopodobnych klęsk żywiołowych, niekorzystnych zjawisk klimatycznych i katastrof” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich. 3. Zamówienie zostało podzielone na 3 niżej opisane części, które obejmują dostawę niżej opisanych maszyn i urządzeń: 3.1 Część 1: Dostawa fabrycznie nowej rok produkcji 2020 koparko-ładowarki - sztuk 1 a) charakterystyka techniczna: - koparko-ładowarka kołowa spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym, - masa eksploatacyjna maszyny od 8 000 kg do 8 500 kg, - długość transportowa maszyny 5,6 m do 5,9 m, - silnik wysokoprężny turbodoładowany o mocy znamionowej (maksymalnej ) 96 – 120 KM, bez filtra cząstek stałych DPF i bez katalizatora DOC, spełniający normę emisji spalin minimum Stage FOPS, poziom hałasu w kabinie do 75dB, - zbiornik paliwa o pojemności minim 150 l, - pojemność skokowa silnika minimum 4,2 dm3, - napęd koparko-ładowarki na dwie osie, możliwość napędu na jedną oś, - koła jezdne z oponami renomowanym producentów : przednie 20” i tylne w rozmiarze 26”, - przednia oś wychylna, przednie koła skrętne, - blokada mechanizmu różnicowego na tylnej osi, - blokada zmiennika momentu obrotowego zmniejszająca zużycie paliwa, - średnica zawracania koparko-ładowarki bez hamulca do 8,5 m, - skrzynia biegów maszyny typu PowerShift, przełączalna pod obciążeniem, minimum cztery biegi w przód, minimum cztery biegi w tył, - 2 niezależne układy hamowania, hamulec zasadniczy hydrauliczny, mokry, samoregulujący się, - system hydrauliczny umożliwiający dostosowanie wydajności układu hydraulicznego do bieżącego zapotrzebowania, - układ hydrauliczny zasilany pompą wielotłoczkową o wydajności min 160 litrów/min i ciśnieniu roboczym minimum 250 bar, - stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie wyposażone w zamki hydrauliczne, immobiliser. b) osprzęt ładowarkowy koparko-ładowarki: - sterowanie ramieniem ładowarkowym za pomocą dwóch dźwigni mechanicznych, - musi posiadać system zapewniający samopoziomowanie łyżki ładowarkowej oraz układ stabilizacji łyżki ładowarkowej, - musi posiadać układ powrotu łyżki ładowarkowej do pozycji ładowania, - łyżka ładowarkowa montowana dzielona (otwierana), wielofunkcyjna: 6 w jednym - możliwość spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozściełania i wyrównywania, mocowana na sworznie do ramion koparko-ładowarki - widły do palet zamontowane na łyżce ładowarkowej, - pojemność łyżki ładowarki minimum 1,0 m3, szerokość łyżki od 2300 mm do 2410 mm, - maksymalna wysokość załadunku minimum 3,1 m, - udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej minimum 3 100 kg. c) osprzęt koparkowy podsiębierny koparko-ładowarki: - sterowanie ramieniem koparkowym za pomocą dźwigni mechanicznych, - musi posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego, - łyżka koparkowa montowana na szybkozłącze koparkowe o szerokości 600 mm ± 20 mm, łyżka skarpowa o szerokości 1800 mm ± 20 mm, - szybkozłącze koparkowe mechaniczne, - ramię koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe), - głębokość kopania minimum 5,60 m, - wysokość załadunku przy złożonym ramieniu (bez wysuwu teleskopowego) minimum 3,5 m - udźwig przy złożonym ramieniu (bez wysuwu teleskopowego) minimum 1850 kg. d) wymagania dodatkowe: - Wykonawca powinien być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanej koparko-ładowarki; - Wykonawca musi przedstawić „Deklarację zgodności z CE” na oferowaną koparko-ładowarkę, - Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny koparko-ładowarki, - odległość autoryzowanego stacjonarnego punktu serwisowego nie więcej niż 30 km od siedziby Zamawiającego - zapewniony czas reakcji w przypadku awarii koparko-ładowarki musi wynosić maksymalnie 16 godzin od zgłoszenia, a zakończenie naprawy maksymalnie 14 dni od daty reakcji, w przypadku niemożliwości naprawy oferowanego sprzętu Wykonawca ma zapewnić maszynę zastępczą - oferowana maszyna musi być wyposażona w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego oraz instrukcji obsługi operatora w języku polskim i katalogu części zamiennych, - Wykonawca przeszkoli w cenie dostawy dwóch operatorów Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi koparko ładowarki, - gwarancja minimum 12 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert), - w okresie gwarancji koszt przeglądów okresowych obejmujące dojazd, robociznę i materiały po stronie Wykonawcy. - w okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy w tym dojazd, koszt materiałów i części zamiennych ponosi Wykonawca, udzielona gwarancja obejmuje wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi przedmiotu zamówienia a w szczególności: koszt dojazdu, robocizny, pobytu serwisantów, transportu maszyny do serwisu, fabrycznie nowych części i materiałów dopuszczonych przez producenta, - Wykonawca zobowiązany jest do wskazania autoryzowanego przedstawiciela do zapewnienia kompleksowego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz zabezpieczenia części zamiennych w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Zamawiającego, - w miejscu dostawy koparko - ładowarki wskazanym przez Zamawiającego Wykonawca przeprowadzi na swój koszt szkolenie dla operatora koparko-ładowarki w zakresie obsługi, bezpieczeństwa i konserwacji. 3.2 Część 2: Dostawa niżej wymienionych maszyn: a) ciągnik rolniczy - szt. 1 - moc znamionowa 95-120 KM - silnik: 4-cylindrowy, pojemność :min. 3300 cm3 zgodny z normą emisji spalin min. Stage 3b, zbiornik paliwa: min. 120 l, wentylator wiskotyczny, odłącznik akumulatora, suchy filtr powietrza z wyrzutnikiem kurzu, - układ napędowy: napęd na cztery koła, skrzynia biegów 12x12 40 km/godz., 4 biegi, 3 zakresy, oś przednia z mechanizmem różnicowy o ograniczonym poślizgu, elektrohydrauliczna blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi, elektrohydrauliczne załączanie/rozłączanie napędu przedniej osi, -WOM: 2 prędkości WOM 540/1000, -hydraulika: pompa hydrauliczna w układzie otwartym o wydatku min 62 l/min, 3 pary wyjść hydraulicznych sterowanych mechanicznie, dolne ramiona TUZ z szybkosprzęgami, TUZ sterowany mechanicznie, zewnętrzne sterowanie TUZ, udźwig tylnego TUZ minimum minimum 4600kg, - zaczepy: zaczep automatyczny transportowy, dolny zaczep rolniczy, belka polowa, - wyposażenie: akumulator minimum 100AH, skrzynka narzędziowa, okno dachowe, wycieraczka przedniej i tylnej szyby, rewers hydrauliczny (bez użycia sprzęgła), 2 lusterka teleskopowe, 6 świateł roboczych (2x przód, 4x tył), kabina klimatyzowana, lampa ostrzegawcza, poszerzenia błotników plastikowe, fotel operatora z amortyzacją pneumatyczną, obciążniki przednie z hakiem min 320kg, instalacja pneumatyczna jedno i dwu obwodowa, siedzenie pasażera homologowane, obciążniki kół tylnych minimum 150kg na każde koło, - koła: przód minimum: 440/65R28, tył minimum: 540/65R38. b) kosiarka bijakowa tylno-boczna  szerokość robocza 190-210 cm, - kąt nachylenia + 90o /  – 60o , - obroty WOM 540 obr/min, - przekładnia  zewnętrzna wzmocniona z wolnym kołem (wolnobiegiem), - zasięg od środka ciągnika do końca głowicy  min 305 cm, - noże tnące   minimum  16, - klapa tylna otwierana, - zapotrzebowanie mocy  90-150KM, - bezpiecznik najazdowy mechaniczny automatyczny. - waga   800 - 1100 kg . c) wymagania dodatkowe: zapewniony czas reakcji w przypadku awarii ciągnika i kosiarki musi wynosić maksymalnie 16 godzin od zgłoszenia, a zakończenie naprawy maksymalnie 14 dni od daty reakcji, w przypadku niemożliwości naprawy oferowanego sprzętu Wykonawca ma zapewnić maszyny zastępcze - gwarancja: minimum12 miesięcy i nie dłużej niż 60 miesięcy (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert), - odległość siedziby Zamawiającego do autoryzowanego, stacjonarnego punktu serwisowego: do 60 km. - w okresie gwarancji koszt przeglądów okresowych obejmujące dojazd, robociznę i materiały po stronie Wykonawcy. - w okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy w tym dojazd, koszt materiałów i części zamiennych ponosi Wykonawca, udzielona gwarancja obejmuje wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi przedmiotu zamówienia a w szczególności: koszt dojazdu, robocizny, pobytu serwisantów, transportu maszyny do serwisu, fabrycznie nowych części i materiałów dopuszczonych przez producenta, - Wykonawca zobowiązany jest do wskazania autoryzowanego przedstawiciela do zapewnienia kompleksowego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz zabezpieczenia części zamiennych w odległości nie większej niż 60 km od siedziby Zamawiającego. - w miejscu dostawy maszyn wskazanym przez Zamawiającego Wykonawca przeprowadzi na swój koszt szkolenie w zakresie obsługi, bezpieczeństwa i konserwacji. 3.2 Część 3: Dostawa niżej opisanych urządzeń do pielęgnacji zieleni: a) pilarka spalinowa: - moc od 1,4 – 1,5 kW, - pojemność skokowa od 30 do 39 cm3, - waga od 3,8 do 4,9 kg, - długość prowadnicy od 30 do 40 cm, - emisja akustyczna od 112 do 115 db (A), b) kosa spalinowa - moc od 1,9 do 2,2 kW, - pojemność skokowa od 40 do 46 cm3, - waga od 7,5 do 9 ,0 kg, - emisja akustyczna od 112 do 118 db (A). Sprzęt ponadto musi posiadać: - profesjonalne pasy nośne, - możliwość zastosowania noża, - możliwość zastosowania w ciężkim i trudnym terenie. Gwarancja: minimum 12 miesięcy, nie dłużej niż 60 miesięcy (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert). 4. Warunki realizacji zamówienia na trzy części określone zostały w istotnych postanowieniach umowy (odrębnych dla każdej części), stanowiących zał. nr 4a, 4b i 4c do SIWZ. 5. UWAGA! W niniejszej SIWZ, określone w opisie przedmiotu zamówienia typy maszyn/urządzeń/sprzętu podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy przysługuje prawo ich zastąpienia Przez maszyny/urządzenia/sprzęt, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący maszyny/urządzenia/sprzęt zamienny odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np.: właściwości, wymiarów, ciężaru i sposobu transportu). Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w  ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o  takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert. Wykonawca oświadczy w formularzu cenowym, czy dla kalkulacji ceny ofertowej przyjął typy maszyn/urządzeń/sprzętu, o których mowa w SIWZ, czy też zastosował maszyny/urządzenia/sprzęt a o parametrach równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wskazać w ofercie, poprzez załączenie do oferty wykaz maszyn/urządzeń/sprzętu, oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane maszyny/urządzenia/sprzętu, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ. Poprzez dokumentację potwierdzającą dotyczącą minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. 6) W przypadku zaoferowania materiałów / urządzeń / wyrobów niespełniających minimalnych parametrów jakościowych określonych w opisie przedmiotu zamówienia, oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, jako że jej treść nie będzie odpowiadała treści SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 1) Tam, gdzie w SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w  ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o  takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. 2) Zamawiający informuje, że wskazane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy obyczajowe bądź określenia identyfikujące konkretną rzecz albo kojarzące producentów, mają charakter informacyjny i służą wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 4) Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert. Wykonawca oświadczy w formularzu ofertowym dla kalkulacji ceny ofertowej przyjął materiały/wyroby/ urządzenia, o których mowa w SIWZ oraz załącznikach do niej czy też zastosował materiały/ wyroby/urządzenia o parametrach równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym wykaz materiałów/wyrobów/urządzeń oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane materiały/ urządzenia /wyroby zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ. 5) Poprzez dokumentację potwierdzającą dotyczącą minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. 6) W przypadku zaoferowania materiałów/urządzeń/wyrobów niespełniających minimalnych parametrów jakościowych określonych w opisie przedmiotu zamówienia, oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, jako że jej treść nie będzie odpowiadała treści SIWZ. 6. Wymagania dotyczące zatrudnienia: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a: nie dotyczy, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: nie dotyczy, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: nie dotyczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wypełniony dla wybranej części i podpisany przez Wykonawcę według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Pełnomocnictwa muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach