Przetargi.pl
DOSTAWA MASZYN ROLNICZYCH DO ZESPOŁU SZKÓŁ AGRO-EKONOMICZNYCH W KAROLEWIE W RAMACH PROJEKTU PN. „DOPOSAŻENIE WARSZTATÓW W SZKOŁACH ZAWODOWYCH W POWIECIE BYDGOSKIM

Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-066 Bydgoszcz, Konarskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 525 835 422 , fax. 525 835 452
  • Data zamieszczenia: 2017-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy
    Konarskiego 1-3
    85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 525 835 422, fax. 525 835 452
    REGON: 092356219
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA MASZYN ROLNICZYCH DO ZESPOŁU SZKÓŁ AGRO-EKONOMICZNYCH W KAROLEWIE W RAMACH PROJEKTU PN. „DOPOSAŻENIE WARSZTATÓW W SZKOŁACH ZAWODOWYCH W POWIECIE BYDGOSKIM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn rolniczych wg poniższej specyfikacji: L.p.: 1., Nazwa: Przyczepa rolnicza, Parametry: ładowność 8 ton, wywrot trójstronny, oświetlenie, hamulec ręczny, gwarancja min. 24 miesiące, Ilość sztuk: 2, L.p.: 2., Nazwa: Brony polowe - 5 częściowe, Parametry: szerokość robocza powyżej 5 metrów, głębokość uprawy do 12 cm, liczba pól 5 sztuk, składanie hydrauliczne, gwarancja min. 12 miesięcy, Ilość sztuk: 1, L.p.: 3., Nazwa: Włóka łąkowo-polowa, Parametry: szerokość robocza 6 metrów, składana hydraulicznie, 4 rzędy elementów roboczych, gwarancja min. 12 miesięcy, Ilość sztuk: 1, L.p.: 4., Nazwa: Ładowacz czołowy z osprzętem , Parametry: udźwig minimum 1500 kg, wysokość podnoszenia co najmniej 3500 mm, mocowanie i montaż do ciągnika Case JH90, szufla uniwersalna, widły do palet, chwytak do worków Big-Bag, pług śnieżny, gwarancja min. 12 miesięcy, Ilość sztuk: 1, L.p.: 5., Nazwa: Opryskiwacz polowy , Parametry: przyczepiany, belka polowa o szer.15 m, belki rozkładane hydraulicznie, komputer, gwarancja min. 24 miesiące, Ilość sztuk: 1 2) Każda z wyspecyfikowanych powyżej maszyn stanowi osobną część przedmiotu zamówienia. 3) Wykonawca dostarczy przedmiot umowy w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4) Po dostarczeniu przedmiotu zamówienia, Wykonawca na własny koszt, przeprowadzi instruktaż oraz pokaz pracy dostarczonych maszyn i narzędzi oraz przeszkoli pracowników Zespołu Szkół Agro-Ekonomicznych w Karolewie w zakresie ich obsługi i podstawowych czynności serwisowych. Wykonawca dołączy do maszyn dokumenty (np. instrukcje obsługi) sporządzone w języku polskim, które będą w sposób jasny, zrozumiały i niewprowadzający w błąd przekazywały informacje, wystarczające do prawidłowego i pełnego korzystania z dostarczanego towaru. 5) Zamawiający wymaga, aby maszyny i narzędzia będące przedmiotem zamówienia: a) były fabrycznie nowe, nieużywane, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2017 roku, b) były wykonane zgodnie z obowiązującymi na dzień odbioru normami przepisami, c) były wolne od wad fizycznych i prawnych, posiadały odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa d) posiadały wpis w książce gwarancji, dotyczący informacji o okresie obowiązywania gwarancji, z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego by bieg okresu gwarancyjnego rozpoczął się z chwilą podpisania przez strony protokołu zdawczo- odbiorczego. e) maszyny które będą poruszały się po drogach publicznych muszą spełniać wymogi techniczne, o których mowa w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 j.t.) oraz wydanych na jej podstawie przepisach wykonawczych, oraz posiadać elementy odblaskowe. 6) Warunki eksploatacji przedmiotu zamówienia: Maszyny będą narażone na czynniki pogodowe spotykane w polskiej strefie klimatycznej, ze względu na stałą eksploatację. 7) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz specyfikacji techniczno-użytkowej (załącznik 1 do Oferty) stanowi oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez Zamawiającego dla zamówienia i musi być dołączony do Oferty. W przypadku jego braku Zamawiający ofertę odrzuci o dyspozycję art. 89 ust. 2). 8) Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; d) Wykonawca poda numery telefonów kontaktowych i fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia; e) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 9) Wymagania dotyczące gwarancji a) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia ostemplowanych kart gwarancyjnych w języku polskim objętej gwarancją części przedmiotu zamówienia. b) Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonych maszyn i narzędzi na okres min. 12 miesięcy (dotyczy CZĘŚĆ 2, 3 i 4) lub min. 24 miesięcy (dotyczy CZĘŚĆ 1 i 5), licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, o ile w złożonej ofercie nie wskaże dłuższego okresu. c) Wykonawca zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego wszelkie uprawnienia z tytułu gwarancji udzielonych przez dostawców produktów, wydając w tym celu Zamawiającemu właściwe dokumenty gwarancyjne, najpóźniej w chwili podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. d) W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad, usterek w przedmiocie zamówienia, Zamawiający zawiadamia Wykonawcę o powstałych wadach, a Wykonawca zobowiązuję się w terminie uzgodnionym przez strony do ich bezwzględnego i bezpłatnego usunięcia. Niedotrzymanie uzgodnionego terminu upoważnia Zamawiającego do ich usunięcia na koszt Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych w wysokości określonej w zawartej umowie. e) Wszelkie koszty związane z naprawą przedmiotu zamówienia w ramach gwarancji ponosi w całości Wykonawca. f) Opóźnienie w wykonaniu zamówienia lub obowiązków gwarancyjnych dłuższe niż 14 dni równoznaczne jest z nie zrealizowaniem dostawy albo z nie zrealizowaniem obowiązków wynikających z gwarancji i uprawnia Zamawiającego do dochodzenia roszczeń. g) Okres trwania gwarancji będzie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy. 10) SERWIS i NAPRAWY GWARANCYJNE a) Wykonawca w okresie gwarancji zapewni bezpłatny serwis i dojazd serwisanta do siedziby Użytkownika w terminie określonym w ofercie Wykonawcy (czas reakcji serwisu). b) Serwisant w sytuacji określonej w punkcie a), zdiagnozuje usterkę oraz określi sposób i czas jej usunięcia. c) Ewentualne niezbędne naprawy gwarancyjne będą dokonywane przez upoważnionych specjalistów Wykonawcy. Wszystkie koszty naprawy obciążają Wykonawcę. d) W przypadku usterki, która będzie wymagała okresu naprawy dłuższego niż 4 tygodnie kalendarzowe liczone od zdiagnozowania usterki, Wykonawca zapewni urządzenie zastępcze na okres realizacji naprawy. e) Wszystkie użyte przez Wykonawcę materiały muszą być fabrycznie nowe, wcześniej nieużywane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść zobowiązania powinna potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotem udostępniającym swoje zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów. Zobowiązanie musi zostać złożone w oryginale

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach