Przetargi.pl
Dostawa maszyn i narzędzi – wyposażenia warsztatów szkolnych dla potrzeb podniesienia kompetencji zawodowych uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Złotowie

Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Złotowie ogłasza przetarg

  • Adres: 77-400 Złotów, Norwida
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 253 30 41, , fax. 67 253 30 41
  • Data zamieszczenia: 2019-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Złotowie
    Norwida 10
    77-400 Złotów, woj. wielkopolskie
    tel. 67 253 30 41, , fax. 67 253 30 41
    REGON: 30230109600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckziu-zlotow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa maszyn i narzędzi – wyposażenia warsztatów szkolnych dla potrzeb podniesienia kompetencji zawodowych uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Złotowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Przedmiot zamówienia polega na wyposażeniu warsztatów szkolnych Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Złotowie w związku z realizacją projektu pt. „Wzrost potencjału zatrudnialności absolwentów i akceleracja kształcenia zawodowego CKZiU, jako wsparcie dla rozwoju, w Północnym Regionie Wielkopolski” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 (zwanego dalej Projektem) w następujące maszyny i urządzenia: 1. Tokarka CNC 400x750: 1) Max moc silnika – min. 5,5kW, 2) Deklaracja zgodności CE, 3) Automatyczne smarowanie przekładni i prowadnic, 4) Dokładność pozycjonowania 0,01mm, 5) Ilość narzędzi – min. 6 gniazd w głowicy narzędziowej, 6) Średnica toczenia nad łożem – min. 400 mm, 7) Rozstaw kłów – 750-800 mm, 8) Manualny uchwyt 3-szczękowy, 9) Sterowanie powszechnie występujące w przemyśle, 10) Szkolenie z obsługi oraz sterowania maszyny, 11) Dostawa do miejsca posadowienia oraz uruchomienie maszyny. 2. Centrum obróbcze CNC: 1) Moc silnik wrzeciona – min. 7,5 kW, 2) Deklaracja zgodności CE, 3) Operacje: frezowanie, wiercenie, gwintowanie, rozwiercanie, 4) Ilość narzędzi – min. 15 gniazd w magazynie narzędzi, 5) Waga – do 5t, 6) Stół roboczy – min. 1000 x 250 mm, 7) Przesuwy osi X/Y/Z – min. 550/300/400 mm, 8) Sterowanie powszechnie występujące w przemyśle, 9) Szkolenie z obsługi oraz sterowania maszyny, 10) Dostawa do miejsca posadowienia oraz uruchomienie maszyny. 3. Tokarka uniwersalna 500x1500: 1) Max moc silnika – min. 5,5 kW, 2) Deklaracja zgodności CE, 3) Łoże hartowane, 4) Odczyt cyfrowy dla 3 osi, 5) Wyjmowany mostek, 6) Nożny hamulec bezpieczeństwa, 7) Średnica toczenia nad łożem – min. 500 mm, 8) Rozstaw kłów – min. 1500 mm, 9) Przelot wrzeciona – min. 80 mm, 10) Szkolenie z obsługi oraz sterowania maszyny, 11) Dostawa do miejsca posadowienia oraz uruchomienie maszyny. 4. Dodatkowe wyposażenie, narzędzia i akcesoria: 1) Dla zadania nr 8 Projektu: a) Szafa dwudrzwiowa do opraw narzędziowych CNC – 2 szt., b) Zestaw kompletu noży tokarskich zgodny z wymaganiami tokarki CNC - 4 zestawy, c) Zestaw kompletu podstawowych wierteł zgodnych z wymaganiami tokarki CNC - 4 zestawy, d) Komplet nawiertaków zgodnych z wymaganiami tokarki CNC – 4 komplety, e) Podstawowy zestaw rozwiertaków maszynowych zgodnych z wymaganiami tokarki CNC– 4 zestawy, f) Zestaw frezów trzpieniowych HSS dostosowanych do centra obróbczego CNC - 4 zestawy, g) Zestaw frezów trzpieniowych VHM 1, VHM 2 stosowany do centra obróbczego – 4 zestawy, h) Zestaw wierteł zgodnych z wymaganiami centra obróbczego CNC – 4 zestawy, i) Zestaw pogłębiaczy prostych HSS – 4 zestawy, j) Zestaw pogłębiaczy stożkowych HSS 66HRC – 4 zestawy, k) Zestaw ściernic diamentowych trzpieniowych (od średnicy 3 mm do średnicy 12 mm) – 4 zestawy, l) Zestaw gwintowników maszynowych M5 do M12 – 4 zestawy. 2) Dla zadania nr 9 Projektu: a) Zestaw noży tokarskich składanych TS1B, BBS1, TS2 – 8 zestawów, b) Zestaw noży tokarskich DIN 4971R do DIN 4981R – 8 zestawów, c) Zestaw noży tokarskich z płytką lutowaną – 8 zestawów, d) Zestaw narzędzi do radełkowania bezwiórowego - dwurolkowe – 8 zestawów, e) Komplet nawiertaków NWRc – 8 kompletów, f) Zestaw 170 wierteł HSS do metalu od 1 mm do10 mm – 8 zestawów, g) Komplet wierteł do metalu HSS z uchwytem stożkowym (od 10 do 32 mm) – 8 kompletów, h) Zestaw frezów trzpieniowych walcowo - czołowych uniwersalnych krótkich DIN 844-A K-N HSS – 8 zestawów, i) Zestaw frezów trzpieniowych walcowo-czołowych krótkich o ostrzach centralnych DIN 844-A K-M-N HSS – 8 zestawów, j) Zestaw frezów trzpieniowych walcowo-czołowych długich o ostrzach centralnych DIN 844-A L-M-N HSS - 8 zestawów, k) Zestaw frezów tarczowo- piłkowych HSS – 8 zestawów, l) Zestaw frezów NFCa – 8 zestawów, m) Imadła maszynowe kątowe – 10 sztuk, n) Zestaw wierteł HSS z uchwytem walcowym od 1 mm do 13 mm – 8 zestawów, o) Zestaw wierteł HSS z uchwytem stożkowym od 13 mm do 17 mm – 8 zestawów, p) Uchwyty wiertarskie szybko-mocujące 13 mm – 3 sztuki, q) Komplet pogłębiaczy stożkowych HSS - 8 kompletów, r) Imadła maszynowe proste – 10 sztuk. 3) Dla zadania nr 12 Projektu: a) Wózki narzędziowe warsztatowe - 4 szt., b) Szafki narzędziowe ścienne - 3 szt., c) Stoły warsztatowo/ślusarskie - 6 szt., d) Imadła ślusarskie - 6 szt. e) Wiertarki ręczne - 4 szt. f) Techniczna sprężarka powietrza - 1 szt. g) Szlifierka kątowa - 3 szt., h) Ręczna piła tarczowa do metalu - 2 szt., i) Szafa warsztatowa duża na narzędzia - 1 szt., j) Wyposażenie w narzędzia ręczne szafy (pkt. 3i) - 1 komplet, k) Suwmiarki elektroniczne L 150 0,01 ABS - 8 szt., l) Suwmiarki analogowe MAUb L 150 0,05 - 8 szt., m) Suwmiarki zegarowe - 8 szt., n) Czujniki zegarowe ze statywem (podtrzymką) magnetycznym - 3 szt., o) Mikrometry do pomiaru średnic zewnętrznych (3 szt.) i wewnętrznych (3szt.) - średnicówka mikrometryczna (od 0 mm do 25 mm; od 25 mm do 50 mm; od 50 mm do 75 mm; od 75 mm do 100 mm; od 100 mm do 125 mm; od 125 mm do 150 mm) - 2 zestawy x 6 szt., p) Średnicówki zegarowe od 50 mm do 160 mm - 3 szt. 5. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających równoważność. B. 1. Realizując przedmiot niniejszej umowy, Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: 1) realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ. 2) dostarczenia fabrycznie nowego sprzętu dydaktycznego szczegółowo określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, do siedziby Zamawiającego wraz z wykonaniem montażu, uruchomieniem sprzętu oraz przeprowadzeniem szkolenia wyznaczonych pracowników Zamawiającego. 2. Dostarczany sprzęt winien być fabrycznie nowy, nieużywany, niepoddawany żadnym naprawom i posiadać pełną dokumentację sprzętu w języku polskim. Urządzenia winny odpowiadać warunkom bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz odpowiadać standardom jakościowym i technicznym przewidzianym dla zamówienia, jakie określił Zamawiający. 3. Wykonawca wyda Zamawiającemu wszystkie dokumenty, które dotyczą tego sprzętu, przede wszystkim karty gwarancyjne i instrukcje obsługi sprzętu. 4. Przez dostawę sprzętu rozumie się dostarczenie sprzętu transportem Wykonawcy, na jego koszt do Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Złotowie, ul. Norwida 10, 77-400 Złotów oraz wniesienie go do wyznaczonego miejsca. 5. Wykonawca dokona montażu, instalacji, uruchomienia sprzętu oraz przeszkolenia osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie jego obsługi. 6. Co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą Wykonawca zgłosi (telefonicznie, faksem lub e-mailem) gotowość do dostarczenia sprzętu. 7. Dostawę sprzętu należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, BHP, ppoż., aktualną wiedzą techniczną oraz na warunkach określonych w niniejszej umowie i SIWZ. 8. Materiały i urządzenia powinny posiadać świadectwa jakości, certyfikaty kraju pochodzenia oraz powinny odpowiadać Polskim Normom. Wykonawca zobowiązany jest przekazać właściwe oryginały dokumentów Zamawiającemu w dniu dostarczenia sprzętu. 9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty sprzętu, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego. 10. Koszty ubezpieczenia, transportu (wraz z dostarczeniem pod adres wskazany w pkt 4 oraz wniesieniem do miejsca wyznaczonego), opakowania, znakowania, dokumentacji użytkownika, montażu, instalacji, uruchomienia sprzętu oraz przeszkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego zawarte są w cenie oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42600000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz - przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz; należy go złożyć w oryginale. 2. Oświadczenie, zgodnie z rozdziałem VII ust. 1 pkt 1 siwz - w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną, który należy złożyć w oryginale. 3. Oświadczenie, zgodnie z rozdziałem VII ust. 1 pkt 2 siwz - przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz, które należy złożyć w oryginale. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z rozdziałem VII ust. 2 pkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5. Odpowiednie pełnomocnictwa. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów złożonych przez Wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6. Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz (pkt. 8 formularza oferty) wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz nazwy firm podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 7. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 1) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do siwz. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy; 3) w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną, które należy złożyć w oryginale. 8. Informacja dla Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest zobowiązany, zgodnie z rozdziałem VII ust. 3 pkt 1 siwz do złożenia wskazanych tam dokumentów, to zgodnie z § 7 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 ze zm.) zamiast dokumentów o których mowa w § 5 pkt 4 ww. rozporządzenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 2 lit. b ww. rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 ze zm.) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 2 lit. b ww. rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis 7 ust. 2 ww. rozporządzenia stosuje się odpowiednio. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach