Przetargi.pl
Dostawa maszyn dla MZGOK Sp. z o.o. w Koninie w ramach doposażenia PSZOK i placu do przetwarzania i magazynowania odpadów selektywnie zbieranych

Miejski Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, ul. Sulańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 113 278 , fax. 632 113 278
  • Data zamieszczenia: 2019-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o.
    ul. Sulańska 13
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 632 113 278, fax. 632 113 278
    REGON: 30171959200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mzgok.konin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa maszyn dla MZGOK Sp. z o.o. w Koninie w ramach doposażenia PSZOK i placu do przetwarzania i magazynowania odpadów selektywnie zbieranych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie w ramach doposażenia Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) i placu do przetwarzania i magazynowania odpadów selektywnie zbieranych następujących maszyn: • ładowarki teleskopowej na wyposażenie placu do magazynowania i przetwarzania odpadów selektywnie zbieranych • wózka widłowego na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie • ładowarki teleskopowej na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie Parametry techniczne ww. maszyn szczegółowo opisano w części II pkt.4.4. SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43261100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla części nr I, II, III Zamawiający nie opisuje tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty – wypełniony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ (dla każdej części). 2. Parametry techniczne i wyposażenia przedmiotu zamówienia - wypełniony zgodnie z Załącznikiem Nr 2a do SIWZ (dla części I), Załącznikiem 2b do SIWZ (dla części II), Załącznikiem 2c do SIWZ (dla części III). 3. Informacja o Wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – wypełniony zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ (dla każdej części). 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca dla spełniania warunku udziału w postępowaniu polegać będzie na zdolnościach tego podmiotu zgodnie z Częścią IV pkt. 6.3.-6.8. SIWZ. Zobowiązanie powinno być przedłożone w oryginale. Zobowiązanie należy dołączyć do oferty. 5. Pełnomocnictwo (w przypadku podpisania oferty przez inną osobę niż osoba upoważniona do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty). Pełnomocnictwo to musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo powinno być przedłożone w oryginale bądź notarialnie poświadczonej kopii. 6. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach