Przetargi.pl
Dostawa masy mineralno-asfaltowej na gorąco oraz dostawa wraz z wbudowaniem

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 63700 Krotoszyn, ul. Transportowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 226 531 , fax. 627 226 531
  • Data zamieszczenia: 2017-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Transportowa 1
    63700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 627 226 531, fax. 627 226 531
    REGON: 25086482400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkrotoszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa masy mineralno-asfaltowej na gorąco oraz dostawa wraz z wbudowaniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania przetargowego o udzielenie zamówienia publicznego jest podpisanie umowy (udzielenie zamówienia) z Wykonawcą, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, która będzie świadczyć na rzecz Zamawiającego dostawy stanowiące przedmiot zamówienia wskazany w punkcie 3.2 SIWZ.Przedmiot postępowania obejmuje: Dostawa masy mineralno-asfaltowej na gorąco oraz dostawa wraz z wbudowaniem. Zakres prac obejmuje: Sukcesywne dostawy , w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego, dostawy masy mineralno-asfaltowej na gorąco przeznaczonej do wykonania napraw nawierzchni bitumicznych na drogach i ulicach powiatowych- odbiór własnym transportem zamawiającego przy dziennym zapotrzebowaniu od 5-15 ton w szacunkowej ilości: 68 ton oraz dostawa wraz z wbudowaniem masy mineralno-asfaltowej na gorąco przez wykonawcę przy użyciu układarki i zagęszczeniu walcami drogowymi w miejscach wskazanych przez zamawiającego. Wbudowanie będzie polegało na sfrezowaniu siatkowych spękań, nierówności, spryskanie powierzchni emulsją, oblanie krawędzi i ułożenie nawierzchni na większej powierzchni jezdni nie więcej niż na 3 odcinkach. Odcinki o powierzchni nie mniejszej niż 200 m2 w ilości: 173 tony. Lokalizacja WMB w odległości nie większej niż 2 godziny od odbioru masy do jej wbudowania. Masa mineralno-asfaltowa na gorąco powinna spełniać następujące wymagania: - masa mineralno-asfaltowa o uziarnieniu 0÷8 , przy czym nie mniej niż 45 % kruszywa powyżej 2,0 mm z przeznaczeniem do wykonywania napraw nawierzchni bitumicznych (remontów cząstkowych) dla dróg o kategorii ruchu KR-2; -wykonawca winien przy odbiorze masy zapewnić właściwą temperaturę sprzedawanej masy (160° C – 180 ° C) -masa winna spełniać wymogi normy PN-EN 13108-1 i WT-2-2016 Zamawiający odbierać będzie masę własnym transportem. Zamawiający każdorazowo uzgadniać będzie telefonicznie z Wykonawcą termin odbioru masy (min. 24 godziny przed odbiorem). W przypadku dostawy wraz z wbudowaniem masy mineralno–asfaltowej przez Wykonawcę, Zamawiający wyprzedzająco powiadomi Wykonawcę o zaistniałej potrzebie i wskaże miejsca. Po dostawie i wbudowaniu Wykonawca zgłosi Zamawiającemu wykonanie, który dokona protokolarnego odbioru prac wraz z rozliczeniem wbudowanej masy .Zamawiający będzie odpowiedzialny za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie umowy. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostarczonej i wbudowanej masy mineralno-asfaltowej na gorąco. W przypadku zakupu i wbudowaniu ilości mniejszych niż określone w pkt 3.2 niniejszej SIWZ, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Podstawą do zapłaty wynagrodzenia stanowić będzie faktura wystawiona przez wykonawcę. Fakturowanie następować będzie każdorazowo po odbiorze przez Zamawiającego masy mineralno-asfaltowej na gorąco z WMB Wykonawcy oraz po dostawie wraz z wbudowaniem na większych powierzchniach jezdni.Minimalny okres płatności faktur do 21 dni od otrzymania faktury , przy czym za dzień zapłaty uznawany będzie dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.Wykonawca robót udzieli gwarancji za wbudowanie masy na powierzchni nie mniejszej niż 200 m2 przy użyciu układarki i zagęszczeniu walcami drogowymi na okres 12 miesięcy od daty sporządzenia protokołu końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113700-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach