Przetargi.pl
Dostawa masy mineralno- asfaltowej i emulsji

Powiat Chełmski ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, Plac Niepodległości 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 5627501 , fax. 82 5627510
  • Data zamieszczenia: 2014-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Chełmski
    Plac Niepodległości 1 1
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 82 5627501, fax. 82 5627510
    REGON: 11019822100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa masy mineralno- asfaltowej i emulsji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: masy mineralno- asfaltowej do stosowania na gorąco, masy mineralno- asfaltowej do stosowania na zimno i emulsji asfaltowej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i w tym celu dokonuje podziału zamówienia na 3 części. CZĘŚĆ I ZADANIA: dostawa masy mineralno- asfaltowej do stosowania na gorąco Przedmiotem CZĘŚCI I zamówienia jest dostawa masy mineralno -asfaltowej na gorąco w ilości do 400 ton z przeznaczeniem do wykonywania napraw nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych - remonty cząstkowe dróg powiatowych. Masa mineralno- asfaltowa na gorąco do warstwy ścieralnej, beton asfaltowy o uziarnieniu 0-12 mm, dla ruchu KR2. Masa mineralno -asfaltowa na gorąco jako wyrób budowlany powinna spełniać wymagania PN- S- 96025:2000. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w/w wymagań, jednak Wykonawca który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wskazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Receptura laboratoryjna określająca skład mieszanki mineralno- asfaltowej, opracowana przez Wykonawcę, powinna być dostarczona do zatwierdzenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem produkcji mieszanki. Dostawy w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 7:00- 15:00, wg bieżących potrzeb określanych przez Zamawiającego, co do ilości i terminu dostawy. Realizacja dostaw w terminie 1 dnia roboczego od przekazania zamówienia telefonicznie bądź faksem. Wykonawca musi zapewnić wydanie masy z wytwórni mas bitumicznych w odległości nie większej niż 40 km od bazy materiałowo- sprzętowej zlokalizowanej w Sielcu k/Chełma. Zamawiająy będzie odbierał i transportował masę własnymi środkami transportu, stacjonującymi w w/w bazie i na własny koszt. Podana ilość masy mineralno -asfaltowej na gorąco jest wartością szacunkową, w przypadku niezrealizowania ilościowego zakupu przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, zakup uważa się za zakończony bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Minimalna realizacja ilościowa to 80 % przedmiotu zamówienia. CZĘŚĆ II ZADANIA: dostawa masy mineralno- asfaltowej do stosowania na zimno Przedmiotem CZĘŚCI II zamówienia jest dostawa masy mineralno -asfaltowej na zimno w ilości do 50 ton z przeznaczeniem do wykonywania napraw nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych - remonty cząstkowe dróg powiatowych. Masa mineralno- asfaltowa do stosowania na zimno powinna spełniać następujące wymagania: a)do stosowania zarówno w niskich, jak i wysokich temperaturach (od - 15 ° C do + 35 ° C), b)pakowana w hermetyczne worki foliowe, c)możliwość układania masy bez smarowania krawędzi ubytku emulsją. Dostawy w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 7:00- 15:00, wg bieżących potrzeb określanych przez Zamawiającego, co do ilości i terminu dostawy. Realizacja dostaw w terminie 1 dnia roboczego od przekazania zamówienia telefonicznie bądź faksem. Miejsce dostawy: baza materiałowo- sprzętowa w Sielcu koło Chełma. Podana ilość masy mineralno -asfaltowej na gorąco jest wartością szacunkową, w przypadku niezrealizowania ilościowego zakupu przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, zakup uważa się za zakończony bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Minimalna realizacja ilościowa to 80 % przedmiotu zamówienia. CZĘŚC III ZADANIA: dostawa emulsji asfaltowej Przedmiotem zamówienia CZĘŚCI III zadania jest sukcesywna dostawa kationowej emulsji asfaltowej szybkorozpadowej niemodyfikowanej K1-70 w ilości do 110 ton. Emulsja musi spełniać wymagania zgodnie z opracowaniem Warunki techniczne. Drogowe kationowe emulsje asfaltowe Em-94- IBDiM-1994 [6]. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do w/w wymagań, jednak Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, zobowiązany jest wskazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dostawy w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 7:00- 15:00, według bieżących potrzeb określanych przez Zamawiającego, co do ilości i terminu dostawy. Realizacja dostaw w terminie 1 dnia roboczego od przekazania zamówienia telefonicznie bądź faksem. Miejsce dostawy: baza materiałowo- sprzętowa w Sielcu koło Chełma. Podana ilość emulsji jest wartością szacunkową, w przypadku niezrealizowania ilościowego zakupu przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, zakup uważa się za zakończony bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Minimalna ilościowa realizacja to 80% przedmiotu zamówienia. Oferty częściowe mogą obejmować część I, II i III zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia bądź poszczególne jego części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 411136001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.chelm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach