Powiat Żarski ogłasza przetarg
- Adres: 68-200 Żary, Al. Jana Pawła II 5
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 4790600 , fax. 068 4790601
- Data zamieszczenia: 2011-09-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Żarski
Al. Jana Pawła II 5 5
68-200 Żary, woj. lubuskie
tel. 068 4790600, fax. 068 4790601
REGON: 97077016100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzary.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa masy mineralno-asfaltowej do stosowania na zimno w ilości 75,00 ton. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa masy mineralno-asfaltowej do stosowania na zimno przeznaczonej do remontu nawierzchni drogowych w ilości 75 ton. 1. ZAKRES DOSTAW Ustalenia zawarte w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia obejmują wymagania dotyczące dostaw masy mineralno-asfaltowej do stosowania na zimno, w ilości 75,00 ton. 2. MATERIAŁY Przedmiotem dostawy jest: 2.1 masa mineralno-asfaltowa przeznaczona na remont nawierzchni dróg na zimno, wyprodukowana z kruszywa o uziarnieniu 0 - 8 mm, na bazie asfaltów modyfikowanych, pozwalająca na jej wbudowanie w temp. od - 10 stop.C do + 40 stop.C. Masa mineralno-asfaltowa musi posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania w budownictwie drogowym i mostowym, wydane przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów. 3. SPRZĘT Nie dotyczy. 4.TRANSPORT 4.1. Dostawa masy mineralno-asfaltowej do stosowania na zimno przeznaczonej do remontu nawierzchni drogowych w ilości 75,00 ton: dostawa do siedziby Zamawiającego, sukcesywnie, partiami, po uprzednim każdorazowym, telefonicznym uzgodnieniu tego terminu z Wykonawcą. Wykonawca jest zobowiązany do dostawy masy mineralno-asfaltowej środkami transportu o ładowności min. 20 ton, które nie wpłyną niekorzystnie na jakość i właściwości przewożonych materiałów. 5. REALIZACJA DOSTAW 5.1. masa mineralno-asfaltowa do stosowania na zimno: Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonego materiału. Masa mineralno- asfaltowa musi posiadać właściwości umożliwiające przechowywanie jej w okresie co najmniej 6 miesięcy w stanie nieskawalonym i o konsystencji pozwalającej na jej wbudowanie bez ogrzewania. Dostawy realizowane będą od momentu podpisania umowy, sukcesywnie, partiami, po uprzednim każdorazowym, telefonicznym uzgodnieniu tego terminu z Wykonawcą, przy czym termin dostawy ostatniej partii ustala się do dnia: 15.12.2011 r. Masę mineralno-asfaltową należy dostarczyć w workach po 30 kg, złożonych na paletach drewnianych. Miejscem dostawy jest Referat Dróg Powiatowych w Żarach ul. Zwycięzców 5. Dostawy muszą mieć miejsce w dni od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 15.00, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. 6. KONTROLA JAKOŚCI DOSTAW Każda partia materiału (masy mineralno-asfaltowej do stosowania na zimno ) musi posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z aprobatą techniczną - w przypadku wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, poparte wynikami badań. Materiały nie spełniające tych wymagań zostaną odrzucone. 7. OBMIAR DOSTAW Obmiar dostaw będzie określać faktyczny zakres dostaw, ustalony w jednostkach określonych w formularzu cenowym. 8. ODBIÓR DOSTAW Odbiór dostaw odbywać się będzie na podstawie dokumentów WZ oraz dokumentów o których mówi pkt 6. 9. PODSTAWA PŁATNOŚCI Podstawą płatności masy mineralno-asfaltowej do wbudowania na zimno jest cena jednostkowa skalkulowana przez Dostawcę za dostawę 1 Mg, obejmująca: - wyprodukowanie mieszanki - workowanie mieszanki (po 30 kg) - załadunek na palety drewniane i środki transportu w siedzibie Wykonawcy - transport do siedziby Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441337002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzary.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną