Przetargi.pl
Dostawa masy mineralno - asfaltowej na gorąco dla Zarządu Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc

Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k. Bartoszyc ogłasza przetarg

  • Adres: 11-200 Bartoszyce, ul. Dąbrowa 56A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7642002 , fax. 089 7642002
  • Data zamieszczenia: 2009-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k. Bartoszyc
    ul. Dąbrowa 56A 56A
    11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7642002, fax. 089 7642002
    REGON: 00000510750580
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_bartoszycki
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa masy mineralno - asfaltowej na gorąco dla Zarządu Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa masy mineralno - asfaltowej w szacunkowej ilości 520 ton z przeznaczeniem do wykonywania napraw nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych - remonty cząstkowe dróg powiatowych. Masa mineralno - asfaltowa na gorąco do warstwy ścieralnej o uziarnieniu 0 - 8 mm (drobnoziarnista) Oferowana masa mineralno - asfaltowa powinna spełniać warunki techniczne przewidziane dla dróg o natężeniu ruchu KR-1 do KR-2. Masa mineralno -asfaltowa na gorąco jako wyrób budowlany powinna spełniać wymagania PN- S- 96025:2000. Receptura laboratoryjna określająca skład mieszanki mineralno - asfaltowej, opracowana przez Wykonawcę, powinna być dostarczona do zatwierdzenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem produkcji mieszanki. Dostawy w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 700 - 1300, wg bieżących potrzeb określanych przez Zamawiającego, co do ilości i terminu dostawy. Realizacja dostaw w terminie 1 dnia od przekazania zamówienia telefonicznie bądź faksem. Wykonawca musi zapewnić odbiór masy w punkcie odbioru zlokalizowanym w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc, Dąbrowa 56A, 11 - 200 Bartoszyce. Zamawiający z punktu odbioru masy wskazanym przez Wykonawcę będzie odbierał i transportował masę własnymi środkami transportu, stacjonującymi w jego siedzibie na własny koszt. Podana ilość masy mineralno - asfaltowej na gorąco jest wartością szacunkową, w przypadku niezrealizowania ilościowego zakupu przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, zakup uważa się za zakończony bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441137002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o zamówienie publiczne mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) wytwórnia mas bitumicznych - szt. 1 (zlokalizowana w odległości zapewniającej dowóz masy przez Wykonawcę do punktu odbioru nie dłuższym niż 1 godzinę - maksymalnie 50 km); b) wykaz punktów odbioru masy mineralno - asfaltowej, w których Wykonawca zapewnia możliwość jej odbioru - min. 1 punkt (punkt odbioru musi być zlokalizowany w odległości maksymalnie 15 km od siedziby Zamawiającego). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne. 2. Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą (art. 24 ust. 4 ustawy) 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia warunki opisane w ust. 1 spełniają łącznie. 4. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wg formuły spełnia -nie spełnia w oparciu o przedstawione dokumenty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamawiający żąda: 1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2 W celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia zamawiający żąda: 2.1 Wykaz wytwórni mas bitumicznych - szt. 1 (zlokalizowana w odległości zapewniającej dowóz masy przez Wykonawcę do punktu odbioru nie dłuższym niż 1 godzinę - maksymalnie 50 km) - załącznik nr 3 do SIWZ Jeżeli wytwórnia mas bitumicznych nie jest własnością Wykonawcy to należy przedłożyć pisemne zobowiązanie właściciela do zapewnienia dostaw masy mineralno - asfaltowej na warunkach określonych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.2 Wykaz punktów odbioru masy mineralno - asfaltowej, w których Wykonawca zapewnia możliwość jej odbioru - min. 1 punkt (punkt odbioru musi być zlokalizowany w odległości maksymalnie 15 km od siedziby Zamawiającego) - załącznik nr 3 do SIWZ 3 W celu potwierdzenia opisanego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda: 3.1 Oświadczenie zgodne z art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ 4 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 1 4.1 pkt 1.1 - składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzając odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem składania ofert 4.2 jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt. 4 stosuje się odpowiednio. 5 Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę 5.1 Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej poprawność; 5.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 6 Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 1.1 - w oryginale lub poświadczona notarialnie lub opatrzona adnotacją (za zgodność z oryginałem) pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 1.1 oraz jej podpisem. 7 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu odnoszące się do treści art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, oświadczenie składa każdy wykonawca) - Załącznik nr 2 do SIWZ 8 W przypadku podmiotów występujących wspólnie ustanowiony pełnomocnik składa dokumenty wymienione w pkt. 2, dokumenty wymienione w pkt. 1, 3 i 4 składa każdy podmiot. 9 W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy. UWAGA: Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ. Pozostałe dokumenty mogą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem) przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_bartoszycki
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach