Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg
- Adres: 02-091 Warszawa, Żwirki i Wigury
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225720366, 225720373 , fax. 225720363
- Data zamieszczenia: 2020-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
Żwirki i Wigury 61
02-091 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225720366, 225720373, fax. 225720363
REGON: 00028891700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa maseczek i rękawiczek dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa maseczek i rękawiczek dla jednostek Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety: 1). Dostawa maseczek FFP2 2). Dostawa maseczek trójwarstwowych 3). Dostawa rękawiczek nitrylowych 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby wymaganego asortymentu, został określony w Formularzu cenowym, stanowiącym Załączniki nr 2.1-2.3 do SIWZ. 3. Dla Pakietu 2 - Zamawiający informuje, że, Wykonawca w kolumnie 5 tabeli Formularza cenowego winien określić liczbę sztuk w opakowaniu, z zastrzeżeniem, że liczba sztuk w oferowanym opakowaniu, nie będzie większa niż wskazana przez Zamawiającego w kolumnie 2 tabeli. 4. Przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych, oryginalnie zapakowane i oznakowane przez producenta. Zastosowane opakowania jednostkowe i zbiorcze muszą należycie zabezpieczać produkty przed uszkodzeniem i dekompletacją. 5. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostarczenie produktów do Sekcji Gospodarki Magazynowej Działu Logistyki WUM, ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa 6. Zważywszy na utrudnienia związane ze stanem epidemii COVID-19, Zamawiający informuje o możliwości zawarcia przyszłej umowy przy użyciu elektronicznego podpisu kwalifikowanego. W przypadku gdy Wykonawca nie dysponujący takim podpisem i będzie zmuszony do wyboru tradycyjnej formy komunikacji z Zamawiającym, a jego oferta okaże się najkorzystniejsza, wówczas umowę podpisaną kwalifikowanym podpisem przez pełnomocnika Zamawiającego, Zamawiający prześle Wykonawcy pocztą e-mail, a Wykonawca ją wydrukuje, podpisze w czterech (4) egzemplarzach i trzy (3) z nich przekaże Zamawiającemu za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 oraz z 2019 r. poz. 1051 i 1495), osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres wskazany w niniejszej SIWZ do korespondencji, przesyłając jednocześnie skan podpisanej umowy, na adres e-mail: aez@wum.edu.pl. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy tworzący konsorcjum, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika, zwanego dalej „Liderem”, do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 2. Upoważnienie – pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, a w przypadku komunikacji elektronicznej – podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 3. Zamawiający informuje, że z dokumentów, o których mowa w części III. 3 Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji, wymaga złożenia jedynie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku .
Dodano: 2024-05-10 - Dostawę materiałów medycznych i drobnego sprzętu jednorazowego użytku
Dodano: 2024-05-09 - Dostawa staplerów, klipsów oraz siatek przepuklinowych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-41/2024)
Dodano: 2024-04-11 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego i rękawiczek jednorazowych dla Szpitala Nowowiejskiego
Dodano: 2024-03-26 - Dostawa jednorazowego sprzętu do wykonywania hemodializ, zabiegów plazmaferezy oraz technik ciągłych
Dodano: 2024-03-05 - Dostawa sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku .
Dodano: 2024-02-19 - Dostawa sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku.
Dodano: 2024-01-31 - Sukcesywne dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Białołęka-Targówek
Dodano: 2023-11-30 - Dostawa wyrobów jednorazowego użytku do SPZZOZ w Wyszkowie
Dodano: 2023-09-18 - Dostawa środków jednorazowego użycia.
Dodano: 2023-09-08