Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum ogłasza przetarg
- Adres: 31-008 Kraków, ul. Św. Anny 12
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 433 27 29
- Data zamieszczenia: 2013-08-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum
ul. Św. Anny 12 12
31-008 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 433 27 29, fax. 12 433 27 29
REGON: 00000127000040 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa małego i średniego sprzętu pomocniczego w związku z realizacją projektu OMICRON pn. Enabling OMICs high-thROughput techNologies at the Faculty of Medicine Jagiellonian University Medical College - Stworzenie ośrodka zaawansowanych technologii molekularnych o wysokiej wydajności na Wydziale Lekarskim Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach 7 Programu Ramowego, Capacities (umowa nr 286038 z dnia 02.12.2011r.). Sprawa znak: DZP/CM/242/3-100/ZP/13 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa małego i średniego sprzętu pomocniczego w związku z realizacją projektu OMICRON pn. Enabling OMICs high-thROughput techNologies at the Faculty of Medicine Jagiellonian University Medical College - Stworzenie ośrodka zaawansowanych technologii molekularnych o wysokiej wydajności na Wydziale Lekarskim Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach 7 Programu Ramowego, Capacities (umowa nr 286038 z dnia 02.12.2011r.). Przedmiot zamówienia obejmuje V części: Część I: dostawa pH-metru (1 sztuka) Część II: dostawa lampy ze źródłem światła zimnego (1 sztuka) Część III: dostawa rotatora (1 sztuka) Część IV: dostawa autoklawu (1 sztuka) Część V: dostawa łaźni wodnej z wytrząsarką (1 sztuka) Parametry techniczne oraz warunki wymagane i punktowane przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: na dowolną ilość części przedmiotu zamówienia (od I do V). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane: a) nie wcześniej niż w 2012r. w zakresie części I przedmiotu zamówienia - pH-metr, części III - rotator oraz części IV - autoklaw; b) w 2013r. w zakresie części II przedmiotu zamówienia - lampa ze źródłem światła zimnego oraz części V - łaźnia wodna z wytrząsarką, oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2010r. nr 138, poz. 935 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE) (dotyczy wszystkich części). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Dostawę wraz z transportem do siedziby użytkownika. 2.Instalację i uruchomienie. 3.Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim. 4.Przeprowadzenie 1 - dniowego szkolenia z obsługi przedmiotu zamówienia dla 2 osób, w terminie uzgodnionym z użytkownikiem. 5.Udzielenie gwarancji jakości: a)dla części I przedmiotu zamówienia: -miernik - min. 24 miesiące; -elektroda i celka pomiarowa - min. 6 miesięcy; b)dla części II przedmiotu zamówienia - min. 12 miesięcy; c)dla części III przedmiotu zamówienia - min. 24 miesiące; d)dla części IV przedmiotu zamówienia - min. 24 miesiące; e)dla części V przedmiotu zamówienia - min. 24 miesiące; licząc od protokolarnej daty przekazania przedmiotu zamówienia do eksploatacji. 6.Autoryzowany serwis w czasie trwania okresu gwarancji. 7.Świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji: a) czas reakcji serwisu na zgłoszone wady do 48 godzin liczonych od momentu wysłania przez zamawiającego faksu lub e-maila z informacją o wadzie, b) czas naprawy do 14 dni kalendarzowych od chwili zgłoszenia wady faksem lub e-mailem. W przypadku braku możliwości dokonania naprawy w tym terminie, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia urządzenia zastępczego lub jego elementu na czas naprawy o parametrach nie gorszych niż urządzenie/element naprawiany, c) w przypadku trzykrotnej naprawy urządzenia/tego samego elementu urządzenia będącego przedmiotem umowy lub gdy sumaryczny czas napraw przekroczy trzy miesiące w okresie gwarancji, wykonawca zobowiązany jest do wymiany urządzenia/tego samego elementu na nowy, na własny koszt. 8. Dostarczenie dokumentów potrzebnych do zgłoszenia do Urzędu Dozoru Technicznego zgodnie z §3 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 lipca 2003r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń ciśnieniowych (Dz. U. nr 135 poz. 1269) - wymagane w przypadku składania oferty na część IV przedmiotu zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa automatycznego ekstraktora próbek do fazy stałej wraz z systemem do próżniowego odparowywania rozpuszczalników
Dodano: 2016-03-21 - Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy wyposażenia dla celów dydaktycznych w postaci mieszadeł magnetycznych wraz z wyposażeniem, tj. nowych, kompletnych urządzeń i elementów, przyrządów aparatury kontrolnej i badawczej, w ramach projektu pn. Rozbudowa i modernizacja infrastruktury dydaktycznej na kierunkach przyrodniczych i ścisłych UJ
Dodano: 2015-05-11 - dostawa i montaż elementów stanowiska badawczego do oceny morfologii i własności powierzchniowych ziaren mikrometrycznych - KC-zp.272-160/15
Dodano: 2015-04-16 - Zakup aparatury naukowo-badawczej do badania trwałości betonu i składników do jego produkcji - Dostawa aparatury do wyposażenia laboratorium
Dodano: 2014-11-04 - Dostawa sprzętu oraz monitoring urządzeń chłodniczych
Dodano: 2014-07-04 - Dostawa terminala wiązki protonowej - komora reakcyjna
Dodano: 2014-04-16 - Dostawa terminala wiązki protonowej - komora reakcyjna
Dodano: 2014-03-31 - Zakup wraz z dostawą aparatury pomiarowo - badawczej dla Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie
Dodano: 2014-02-27 - Zakup wraz z dostawą psychologicznych narzędzi testowych do pomiaru czasu reakcji i reakcji na wiele bodźców do oceny zmiennych wyjaśnianych
Dodano: 2014-02-03 - dostawa ultradźwiękowego urządzenia do badania parametrów mechanicznych stwardniałego cementu - KC-zp.272-858/13
Dodano: 2013-11-27