Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum ogłasza przetarg
- Adres: 31-008 Kraków, ul. Św. Anny 12
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 433 27 29
- Data zamieszczenia: 2013-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum
ul. Św. Anny 12 12
31-008 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 433 27 29, fax. 12 433 27 29
REGON: 00000127000040 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa małego i średniego sprzętu pomocniczego w związku z realizacją projektu OMICRON pn. Enabling OMICs high-thROughput techNologies at the Faculty of Medicine Jagiellonian University Medical College - Stworzenie ośrodka zaawansowanych technologii molekularnych o wysokiej wydajności na Wydziale Lekarskim Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach 7 Programu Ramowego, Capacities (umowa nr 286038 z dnia 02.12.2011r.). Sprawa znak: DZP/CM/242/3-60/ZP/13 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa małego i średniego sprzętu pomocniczego w związku z realizacją projektu OMICRON pn. Enabling OMICs high-thROughput techNologies at the Faculty of Medicine Jagiellonian University Medical College - Stworzenie ośrodka zaawansowanych technologii molekularnych o wysokiej wydajności na Wydziale Lekarskim Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach 7 Programu Ramowego, Capacities (umowa nr 286038 z dnia 02.12.2011r.). Przedmiot zamówienia obejmuje 3 części: Część I: dostawa wytrząsarki kołyskowej 3D - 1 szt., Część II: dostawa źródła światła zimnego - 1 szt., Część III: dostawa rotatora - 1 szt., których parametry techniczne i warunki wymagane okresla załacznik nr 2 do SIWZ. Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji i być wyprodukowane w 2013r. (w zakresie części I, II przedmiotu zamówienia wytrząsarka kołyskowa 3D oraz źródła światła zimnego muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż w 2012 roku) oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2010r. nr 138, poz. 935 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Dostawę wraz z transportem do siedziby użytkownika. 2. Instalację i uruchomienie. 3. Przeprowadzenie 1-dniowego szkolenia dla 2 osób z obsługi urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia. Szkolenia mają być przeprowadzone w terminie uzgodnionym z użytkownikiem. 4. Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim (w wersji papierowej i elektronicznej). 5. Udzielenie minimum 12 miesięcznej gwarancji jakości na urządzenia w zakresie części I, II przedmiotu zamówienia licząc od protokolarnej daty przekazania do eksploatacji oraz 24 miesięcznej gwarancji jakości na urządzenie w zakresie III części przedmiotu zamówienia. 6. Autoryzowany serwis w czasie trwania okresu gwarancji. 7. Świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji: a) czas reakcji serwisu na zgłoszone wady do 48 godzin liczonych od momentu wysłania przez zamawiającego faksu lub e-maila z informacją o wadzie, b) czas naprawy do 14 dni kalendarzowychod chwili zgłoszenia wady faksem lub e-mailem. W przypadku braku możliwości dokonania naprawy w tym terminie, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia urządzenia zastępczego lub jego elementu na czas naprawy o parametrach nie gorszych niż urządzenie/element naprawiany. 8. W przypadku trzykrotnej naprawy urządzenia/tego samego elementu urządzenia będącego przedmiotem umowy lub gdy sumaryczny czas napraw przekroczy trzy miesiące w okresie gwarancji, wykonawca zobowiązany jest do wymiany urządzenia na nowe, na własny koszt - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 380000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu specjalistycznego, pochłaniaczy pyłów i gazów oraz dygestorium dla pracowni konserwacji wraz z ich montażem w oddziale Muzeum Historycznego Miasta Krakowa - Thesaurus Cracoviensis ul. Księcia Józefa 337, 30-243 Kraków
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa wyrobów jednorazowych do badań mikrobiologicznych
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego (cieplarka laboratoryjna)
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
Dodano: 2016-06-03 - Automatyczna barwiarka preparatów histologicznych wraz z automatyczną zaklejarką
Dodano: 2016-03-24 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego do Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego w Balicach
Dodano: 2016-02-05 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego.
Dodano: 2016-01-25 - Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i wyposażenia laboratoriów Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego w Balicach
Dodano: 2016-01-13 - Dostawa i uruchomienie barwiarki i zaklejarki
Dodano: 2015-12-04