Przetargi.pl
Dostawa magnetometru cezowego.

Instytut Archeologii i Etnologii Polskiej Akademii Nauk w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-140 Warszawa, Al. Solidarności 105
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6202881 w. 149
  • Data zamieszczenia: 2009-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Archeologii i Etnologii Polskiej Akademii Nauk w Warszawie
    Al. Solidarności 105 105
    00-140 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6202881 w. 149
    REGON: 00032578800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna PAN

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa magnetometru cezowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa fabrycznie nowego magnetometru cezowego posiadajacego możliwość pracy w konfiguracji radiometru,z automatycznym przełączeniem pomiędzy półkulami Ziemi z wyposażeniem wegług SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 382600005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału Wykonawców w postępowaniu, jest zrealizowanie w ostatnich trzech latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zamówień, które swoim rodzajem i wartością odpowiadają przedmiotowi zamówienia, dla co najmniej 3 Zamawiających, które potwierdzą poprzez załączenie do oferty dokumentów w postaci wykazu zrealizowanych zamówień (zawierającego: rodzaj, miejsce, termin i wartość zrealizowanych zamówień) i dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ustawy, od Wykonawcy wymagane jest złożenie wraz z ofertą oświadczenia według wzoru - Zał. Nr 2 do SIWZ oraz następujących dokumentów: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie, 3) Wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę w ostatnich trzech latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zamówień, które swoim rodzajem i wartością odpowiadają przedmiotowi zamówienia, dla co najmniej 3 Zamawiających, zawierającego: rodzaj, miejsce, termin i wartość zrealizowanych zamówień wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt musi posiadać wymagane certyfikaty, deklaracje zgodności lub atesty dopuszczające go do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem oraz zgodnie z ustawą o systemie oceny zgodności z dnia 30 sierpnia 2002r. (Dz. U. z 2004r. Nr 204, poz. 2087 ze zmianami) oraz jej przepisami wykonawczymi. Do oferty należy dołączyć szczegółowy opis i specyfikacje techniczne wszystkich elementów przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego zawartych w SIWZ, zawierające: nazwy, typy, modele urządzeń i podzespołów, nazwy producentów, ich parametry techniczne, opis i przeznaczenie, itp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iaepan.edu.pl/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach