Przetargi.pl
Dostawa macierzy dyskowych, przełączników sieciowych wraz z wdrożeniem i oprogramowaniem do backupu na potrzeby IERiGŻ-PIB.

Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 00-002 Warszawa, ul. Świętokrzyska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5054444 , fax. 22 8271960
  • Data zamieszczenia: 2018-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowy Instytut Badawczy
    ul. Świętokrzyska 20
    00-002 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5054444, fax. 22 8271960
    REGON: 000080499
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ierigz.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowy instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa macierzy dyskowych, przełączników sieciowych wraz z wdrożeniem i oprogramowaniem do backupu na potrzeby IERiGŻ-PIB.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch macierzy dyskowych, czterech przełączników sieciowych, kart sieciowych, okablowania wraz z konfiguracją i wdrożeniem sprzętu i oprogramowania oraz wdrożenie systemu do backupu. 3.2. Opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne parametry oraz minimalne parametry zostały określone w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia- Załącznik nr 6 do SIWZ. 3.3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na oferowane urządzenia na okres 60 miesięcy. Gwarancja liczona jest od daty podpisania bez uwag protokołu odbioru dostawy i wdrożenia przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w istotnych warunkach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30234500-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 12000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Oświadczenia i dokumenty, które każdy Wykonawca obowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: a) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) wypełniony (nazwa producenta, model macierzy, przełączników i kart sieciowych oraz potwierdzenie spełnienia warunków technicznych) i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ – specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia. Zaoferowany sprzęt musi spełniać wszystkie wymagania minimalne opisane przez Zamawiającego. Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia, o której mowa powyżej, stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Niezłożenie wymaganego dokumentu lub złożenie dokumentu niespełniającego wymagań określonych w SIWZ, spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. c) pełnomocnictwo w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, złożone w formie pisemnej w postaci oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, d) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w rozdziale 6 SIWZ, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. e) załącznik nr 4 do SIWZ – oświadczenie o tajemnicy przedsiębiorstwa (jeśli dotyczy), f) dowód wniesienia wadium, jeżeli zostało ono wniesione w formie pieniężnej (kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela firmy), a jeżeli w innej formie - oryginał gwarancji/poręczenia w oddzielnej kopercie, (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela firmy) – dołączone do oferty. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca obowiązany jest złożyć po upływie terminu składania ofert - w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp: a) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, b) dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - jeżeli Wykonawca złożył oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie, o którym mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z nich.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach