Przetargi.pl
Dostawa macierzy dyskowych NAS, dysków do systemu IBM Blade Center S i napędu taśmowego LTO4

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-965 Szczecin, ul. Słowackiego 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4328700 , fax. 091 4225313
  • Data zamieszczenia: 2009-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinie
    ul. Słowackiego 2 2
    70-965 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4328700, fax. 091 4225313
    REGON: 81053946200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zarządzający Własnością Skarbu Państwa, Państwowe Gospodarstwo Leśne, Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa macierzy dyskowych NAS, dysków do systemu IBM Blade Center S i napędu taśmowego LTO4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego niżej wymienionego towaru w dwóch grupach sprzętowych (każda grupa sprzętowa stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia) z datą produkcji nie wcześniejszą niż 6 miesięcy od dnia złożenia oferty: Grupa sprzętowa I (cześć 1 przedmiotu zamówienia) 1.Macierz dyskowa typu NAS z 4 SATA dyskami o pojemności 1 TB każdy -38 szt. Grupa sprzętowa II (cześć 2 przedmiotu zamówienia) 1. Dysk SAS o pojemności 750 GB do systemu IBM BladeCenter S - 8 szt. 2. Pamięć RAM 2x2GB do IBM BladeCenter S typ serwera HS12 - 2 szt. 3. Napęd taśmowy LTO4 (z oprogramowaniem) - 1 szt. 4. Taśma LTO4/Ultrium4 800GB - 5 szt. 5. Taśma czyszcząca LTO4 - 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302330001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na poszczególne grupy sprzętowe (części zamówienia) w następujących kwotach: Grupa sprzętowa I (część 1 przedmiotu zamówienia) - wadium o wartości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), Grupa sprzętowa II (część 2 przedmiotu zamówienia) - wadium o wartości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z póź. zm.) 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego nr: Oddział Regionalny BGŻ S.A. Szczecin nr rach.: 47 2030 0045 1110 0000 0054 5660 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 23.10.2009 r., do godz. 8:30 . W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz tj.: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego w pok. nr 214 w każdy wtorek przed terminem złożenia wadium w godz. 11-13 lub w dniu otwarcia ofert w godz. 8-830. Natomiast do oferty należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię. 5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji (poręczenia), gwarancja (poręczenie) powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (poręczenia) (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji (poręczenia))oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem), c) kwotę gwarancji (poręczenia), d) termin ważności gwarancji (poręczenia), e) zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłacenia kwoty gwarancji (poręczenia) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego zatrzymania określa art. 46 PZP. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Przez znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy rozumieć posiadanie przez wykonawcę: a) środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę co najmniej 150 000 zł, b) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę co najmniej 150 000 zł. W przypadku określenia ww. kwot w innej walucie niż PLN dokonane zostanie przeliczenie wg kursu średniego NBP na dzień wszczęcia postępowania tj. zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach składanych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, które zostały wymienione w niniejszym ogłoszeniu (pkt III 2 Warunki udziału, Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wyżej określonych wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 150 000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 150 000 zł. 5) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 Prawa zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach